DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 189 z 193
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 193
 #1063537  autor: PawlusG
 26 sty 2019, 23:07
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. W listopadzie numery Virgin były wykrywane przez Orange jako Virgin, lub przy numerze nie było nazwy operatora. W grudniu jak zaczęły się problemy z siecią, to Orange zaczęło wykrywać numery Virgin jako P4.
https://www.tabletowo.pl/virgin-mobile- ... karty-sim/

:)
 #1063551  autor: piotr.mikusz657315
 27 sty 2019, 10:14
Witam
Mam w tej sieci kilka numerów na firme i na sobe prywatbna od stycznia sa problemy tzn nie dochodza smsy lub smsy. Dostaje komunikat karta wygasła. Centrum oblsugi rżnie glupa że to tylko ja mam problem.
Smsy gubia sie a nawet było tak że wysłam na swój numer smsa a przychodzil do obcej osoby. Czy ktoś ma taki probelm
 #1063583  autor: PawlusG
 27 sty 2019, 14:29
Tak, wystarczy zerknąć na ich profil na FB, chociaż chyba część postów z problemami zniknęła. Ja problem z połączeniami, SMSami i MMSami rozwiązałem przez przeniesienie numeru do innej sieci. Niestety po miesiącu walka z CMOK o normalne działanie telefonu zwyczajnie mi się znudziła.

:)
 #1063585  autor: marcz123456
 27 sty 2019, 14:36
A sprawdziłeś numer centrum SMS? Mi np. po zmianie sim na nową zostało stare centrum SMS i nie wysyłało nic. To samo było u kuzyna. Drugi zmieniał przy okazji telefon i nie miał problemu.
 #1067375  autor: TeleCypisek
 12 mar 2019, 13:27
Witam!
Próbując z telefonu w Virgin Mobile zadzwonić na numer 800444000 słyszę komunikat:
"Numer ma ograniczoną usługę połączeń wychodzących",
chociaż w ustawieniach nigdzie nie widzę bym takie ograniczenie miał włączone.
Z telefonu w NJU łączę się z tym numerem bez problemu.
Czy faktycznie jest możliwe, że mam ustawione jakieś indywidualne ograniczenie na swoim numerze, czy też to Virgin takie ograniczenie defaultowo włączył wszystkim swoim abonentom?
 #1067376  autor: neotele
 12 mar 2019, 13:40
Numery 800 xxx xxx widnieją w tabeli opłat jako "bezpłatne", więc nie powinieneś mieć problemów. Może to jakiś błąd w systemie?
Najlepiej zadzwoń ( *222 - za darmo) i wyjaśnij sprawę. I daj nam znać, co było problemem.
 #1067379  autor: TeleCypisek
 12 mar 2019, 14:44
Zadzwoniłem i okazało się, że blokada połączeń na wysokopłatne numery "Premium" obejmuje także blokadę na darmowe numery zaczynające się na 800... i nie ma możliwości wyłączenia blokady połączeń na numery darmowe bez wyłączenia blokady numerów wysokopłatnych.
Pani na infolinii chcąc mnie uszczęśliwić z rozpędu wyłączyła mi blokadę numerów "Premium", ale podziękowałem i poprosiłem by mi tę blokadę włączyła z powrotem.
Zastanawiam się, czy taka konfiguracja systemu to efekt braku kompetencji programisty, czy też wymyślony przez kogoś sposób na zwiększenie przychodów operatora.
 #1067403  autor: TeleCypisek
 12 mar 2019, 18:39
Prawdę mówiąc, nie mam pojęcia gdzie miałbym ustawiać te limity, bo ani w aplikacji mobilnej, ani po zalogowaniu na swoje konto na stronie WWW nie widzę żadnej możliwości nie tylko ustawiania limitów, ale nawet możliwości włączenia jakiejkolwiek blokady połączeń z numerami Premium Rate.
Widzę tylko możliwość włączenia blokady przychodzących SMS-ów Premium oraz połączeń międzynarodowych i połączeń w roamingu.
 #1067411  autor: Remington
 12 mar 2019, 19:29
Ustawa wymaga, więc co najmniej przez CMOK dać się musi. W serwisie www nie mam tego na żadnej z kart, a w aplikacji mobilnej na jednej mam, na drugiej nie. Mam na tej, której nie wymieniałem SIMa na ten nowszy wspanialszy.
 #1067957  autor: TeleCypisek
 20 mar 2019, 23:25
W sobotę 16 marca wykupiłem pakiet #MINI 3, ale zamiast obiecywanych w regulaminie 300 MB transferu, dostałem tylko 282,72 MB.
Cały czas przebywałem w zasięgu swojej sieci wi-fi, historia nie wykazywała żadnych połączeń, więc raczej nie mogłem w międzyczasie zużyć tego brakującego transferu.
Zgłosiłem ten problem przez stronę VM na Facebooku i dostałem taką oto odpowiedź:

Dobry wieczór, środki zostały pobrane w ramach przyszłych sesji internetowych. Nasz system działa tak, że czasem pobiera część transferu, aby w momencie kiedy zbliżasz się do jego zużycia uruchomić tę "rezerwę". Włącz na ok. 5-10 minut tryb samolotowy. Po 24 godzinach status pakietu powinien się wyrównać.

Dość mało przekonywająco brzmiało to tłumaczenie, ale pomimo tego wykonałem to zalecenie, jednak brakujący transfer nie powrócił.
Co ciekawe, w międzyczasie pakiet transferu do wykorzystania nagle mi się zmniejszył do poziomu 265 MB, ale na następny dzień podskoczył mi znowu do wcześniejszego poziomu.
Na powyższe złożyłem poprzez e-maila reklamację, ale jak na razie całkowita cisza, brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Jakby tego było mało, to w ciągu następnych dni z pakietu dodatkowo ubyło mi łącznie 550 KB, ale tym razem w historii pojawiły mi się 3 połączenia po 100KB oraz jedno połączenie 251 KB, chociaż cały czas przebywałem w zasięgu swojej sieci wi-fi.
Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć te dziwne zjawiska?
Dzisiaj na wszelki wypadek całkowicie wyłączyłem w smartfonie internet komórkowy i będę obserwował co dalej się dzieje z tym pakietem.
 #1067967  autor: Remington
 21 mar 2019, 09:49
Ja w Freemium widziałem czasem dostępne 330 MB :).

U wielu operatorów jest tak jak Ci opisali - nawiązanie sesji powoduje "zarezerwowanie" kilkudziesięciu MB. Sprawdzaj pakiet tylko gdy nie masz nawiązanej sesji internetowej (i nie od razu tylko po odczekaniu kilku minut). Korzystanie z WiFi nie oznacza, że telefon nie ma połączenia z netem mobilnym, trzeba to wyłączyć ręcznie.
  • Strona 189 z 193
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 193
  • 1
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 193