DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 180 z 184
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 184
 #1064959  autor: zwariowany.kurczak
 10 lut 2019, 15:09
Wydzwoń, zapomnij, przetnij/włóż do szuflady to pre-paid... Sam się wyłączy, a w bazie opa i tak będziesz do końca roku +5lat :)

max http://www.speedtest.pl/test/191863174
 #1064961  autor: Kamil7878
 10 lut 2019, 15:20
Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej oraz powinno zostać przesłane na adres

Biura Obsługi Klienta 35-205 Rzeszów, ul Warszawska 18, 6 piętro

Wypowiedzenie umowy powinno zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację: numer telefonu, imię i nazwisko Abonenta, numer PESEL oraz wskazaną datą realizacji wypowiedzenia (brak wskazanej daty będzie skutkować wypowiedzeniem w dacie otrzymania wypowiedzenia przez operatora). Wypowiedzenie musi być też przez podpisane.
 #1064967  autor: forum_tg
 10 lut 2019, 17:08
Kamil7878 pisze:
10 lut 2019, 15:20
Wypowiedzenie umowy wymaga formy pisemnej oraz powinno zostać przesłane na adres

Biura Obsługi Klienta 35-205 Rzeszów, ul Warszawska 18, 6 piętro

Wypowiedzenie umowy powinno zawierać dane umożliwiające jednoznaczną weryfikację: numer telefonu, imię i nazwisko Abonenta, numer PESEL oraz wskazaną datą realizacji wypowiedzenia (brak wskazanej daty będzie skutkować wypowiedzeniem w dacie otrzymania wypowiedzenia przez operatora). Wypowiedzenie musi być też przez podpisane.
Operatorzy próbują wymusić wysłanie pisma, ale wystarczy podpisany skan! jak coś to email do wiadomości UKE.
 #1064970  autor: Remington
 10 lut 2019, 17:37
forum_tg
liczy się co mówi regulamin lub umowa, albo Pt.

Podpisany skan nie jest "formą pisemną", jest dokumentem elektronicznym, a ten zgodnie z kc wymaga opatrzenia podpisem kwalifikowanym.

Art. 77, 78 i 78(1) kc.
 #1064983  autor: forum_tg
 10 lut 2019, 20:18
od tej strony patrząc, masz rację.
Ale wysyłając email z załączonym skanem pisma, zawsze dało się wszystko załatwić. Jak był problem, to email do UKE i bez wychodzenia z domu wszystko było załatwione.
 #1065093  autor: anonymous093133
 12 lut 2019, 19:21
zwariowany.kurczak pisze:
10 lut 2019, 15:09
Wydzwoń, zapomnij, przetnij/włóż do szuflady to pre-paid... Sam się wyłączy, a w bazie opa i tak będziesz do końca roku +5lat :)

I tak zrobię. Wysłałem kolejnego maila na który tradycyjnie nie odpowiedzieli.

Nazwisko pesel podpis ??
To może jeszcze pin do karty bankomatowej.
Dziękuję koledzy za informację.
 #1065104  autor: macc
 12 lut 2019, 20:47
Nie chcą likwidować numerów bo statystyka się pogorszy.
 #1066369  autor: as1as
 28 lut 2019, 17:19
Zmiany w Cennikach i Regulaminach a2mobile

Szanowny Kliencie,



uprzejmie informujemy, że od 30 marca 2019 r. zaczną obowiązywać następujące zmiany Regulaminów i Cenników usług a2mobile:



1. Zmieniony zostaje Cennik Usług Telekomunikacyjnych a2mobile w zakresie:



- dodania nowych numerów w części dotyczącej opłat za połączenia na skrócone numery specjalne (AUS),

- zmiany opłaty za wydanie duplikatu lub wymianę Karty SIM,

- zmiany opłaty za połączenie z Biurem Obsługi Klienta,

- wprowadzenia możliwości zrealizowania cesji umowy na odległość za opłatą

(przeniesienie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na inną osobę – zmiana abonenta).



W związku z tym, w Cenniku Usług Telekomunikacyjnych a2mobile:



- w § 3 w pkt. 1. zostaje zmieniony ppkt. 14., który otrzymuje brzmienie:

Wydanie duplikatu lub wymiana Karty SIM (w przypadku zniszczenia, uszkodzenia lub utracenia przez Użytkownika Karty SIM z jego winy) za zdarzenie 25,00 PLN;

- w § 3 w pkt. 1. zostaje zmieniony ppkt. 17., który otrzymuje brzmienie:

Połączenie z Biurem Obsługi Klienta 720 20 30 40 - 0,18 PLN za minutę

(pierwsze połączenie z Biurem Obsługi Klienta jest bezpłatne);

- w § 3 w pkt. 1. zostaje wprowadzony ppkt. 21 w brzmieniu:

Zmiana Abonenta – Cesja za zdarzenie 29,00 PLN
- w § 4 w pkt. 1. w wierszu pod nazwą „Usługi AUS grupa 2” zostały dodane następujące numery specjalne: 19007, 19116, 19365, 19457, 19798, za które pobierana będzie opłata 0,19 zł za minutę połączenia.



2. Dodatkowo wprowadzone zostają również zmiany w Ofercie promocyjnej „Roaming międzynarodowy”.



Zmianie ulegnie § 3 w pkt. 2., w którym wprowadza się nowy opis krajów należących do

„Strefy roamingowa 1” i „Strefy roamingowa 2”, który otrzymuje następujące brzmienie:



Strefa roamingowa 1

Unia Europejska, Norwegia, Islandia, Liechtenstein



Strefa roamingowa 2

Pozostałe kraje Europy (z wyjątkiem Kosowa, które jest w „Strefie roamingowej 4”) oraz - Algieria, Armenia, Azerbejdżan, Gruzja, Kazachstan, Kirgistan, Maroko, Rosja, Tunezja, Turcja, Uzbekistan



3. Ponadto zmianie ulega również Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie dodania definicji dostawcy usług oraz Operatora wraz z ujednoliceniem pozostałych zapisów z tym związanych, co jest wynikiem zakończenia całego procesu związanego ze zmianą właściciela marki a2mobile, o czym byliście Państwo informowani w zawiadomieniu z 29 października 2018 r.





W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian.



Aktualne regulaminy i dokumenty znajdziecie Państwo na stronie: www.a2mobile.pl w zakładce „Dokumenty”.
 #1066380  autor: Remington
 28 lut 2019, 19:48
as1as pisze:
28 lut 2019, 17:19
- wprowadzenia możliwości zrealizowania cesji umowy na odległość za opłatą

(przeniesienie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na inną osobę – zmiana abonenta).

Ciekawe jak to będzie wyglądać.
 #1066581  autor: Remington
 02 mar 2019, 10:34
Wyjąłem z szuflady nieuruchamianą jeszcze kartę a2m i zacząłem ich trochę testować. Oto moje obserwacje:

1. Pierwsze włączenie i zalogowanie do sieci zajęło kilka minut. To normalne gdy sieć korzysta tylko z roamingu.

2. Nie ma już fajnego powitania przy pierwszej próbie połączenia. Choć może denerwowało niektórych.

3. Nawiązywanie połączeń trwa dłużej niż w Plusie. Jakość połączeń głosowych jest ok, choć słychać, że to nie HD.

4. Często zdarzają się bardzo krótkie utraty zasięgu. Trwają kilka sekund. Wygląda jakby telefon na siłę szukał sieci macierzystej, jednak jej nie znajduje i z braku laku loguje się do Plusa.

5. Teraz najciekawsze. Telefon mam z LTE, a loguje się tylko do 2G i 3G (niestety nie mam możliwości wymuszenia pasma). Ani przez moment nie był w LTE. Przypuszczam, że ma to korelację z tym, iż nie mam aktywnego pakietu. Może dopiero po jego włączeniu dają wjazd do LTE.
 #1066583  autor: macc
 02 mar 2019, 11:18
Po przejęciu a2 przez premium mobile podają, że korzystają tylko z zasięgu plusa. nie podają nic o nadajnikach aero2.
Na jakich nadajnikach nadaje a2mobile?

Korzystamy z nadajników sieci Plus. Z naszych usług skorzystasz w technologii 2G, 3G oraz LTE i LTE Advanced.
 #1066584  autor: Robin560
 02 mar 2019, 12:12
no czyli roaming bo mają własny kod sieci
 #1066590  autor: Remington
 02 mar 2019, 14:54
Przejęcie było czysto formalnym zabiegiem, pisałem o tym wiele razy. Technicznie nic się nie zmieniło. Choć sieć Aero2 też identyfikuje się jako 260-01 to karty SIM mają priorytety na konkretne częstotliwości, a także sieć LTE najzwyczajniej ich nie wpuszcza do czasu wykupienia pakietu (w końcu dostęp do LTE jest u operatorów osobną usługą w systemie).
  • Strona 180 z 184
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 184
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 184