Widzę, że rozpoczynają się ucieczki z Play Next (sam planuje zachować numer 450 w Fakt Mobile, tymczasowo jest w Orange). Z tej okazji dzisiaj byłem w Opolu, odwiedziłem wszystkie znane mi punkty Play (C.H. Karolinka, C.H. Solaris, Salon na Ozimskiej, punkt na Sosnkowskiego). Wszędzie rozmowa przebiegała podobnie:
-Witam, chciałbym przenieść numer.
+Oczywiście, nie ma problemu.
-Chciałbym do Fakt Mobile.
+?? co to takiego? to chyba nie tutaj / nie da się.
-To może do Red Bull'a?
+Też nie da się.
-To przynajmniej do Play na Kartę?
+Poszukam startera. (po chwili) ...też nie mamy. Mamy tylko startery do abonamentu. Proponuję bardzo atrakcyjną ofertę...
-Nie dziękuję.
To przykre, że na swoich stronach informują, że przeniesienia można dokonać w salonie kiedy nie można. Jeżeli dla tych punktów jest to taki ciężki obowiązek niech Play wprowadzi przenoszenie On-Line jak większość operatorów. Gdyby jeden salon mi odmówił nie robiłbym draki, ale wszystkie? Swoją drogą gdzie zgłosić skargę na w/w salony? na
[email protected]?