DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 176 z 194
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 194
 #1059784  autor: jakubeskulap
 18 gru 2018, 23:50
darekka pisze:
18 gru 2018, 10:24
Działa zgodnie z obowiązującym prawem i mamy za tą złotóweczkę ok 50MB dziennie neta w roamingu.
a wiesz ile mamy minut? bo od 1 lipca zmienily sie zasady roamingu zgodnie z decyzja UKE. Tzn ogolnie w standardowych uslugach np tmobile - no limit za 25zl czy analogicznych np play - solo za 25zl w ramach roamingu otrzymuje sie 500mb, 100minut sumy polaczen i 100sms. Pozniej 50gr za polaczenia 10gr za sms 1gb za 12zl (kolejne gb po 30zl). Stad pytanie - masz moze lub ma ktos moze jakies doswiadczenie od lipca z roamingu w tmobile z nasza usluga?
 #1061120  autor: babcia77
 02 sty 2019, 11:31
Koniec kolejnego okresu rozliczeniowego. Przyszedł SMS przypominający. Aktywowałem usługę. Sprawdzam na komputerze. Potem w aplikacji. A tu "niespodzianka" - oprócz usługi włączony Bezpieczny Internet. Telefon na infolinię. I informacja że BI wcale włączony nie jest. I clou ze strony konsultantki: "Aplikacji i stronie proszę nie ufać bo obecnie nie działają prawidłowo". Zatkało mnie... Witamy w nowym roku! ;-)

UPDATE:

Kod *125*7# pokazuje że BI nie jest włączony. Ale co innego zobaczyłem: ilość GB i pakiet złotówek nie został zresetowany na koniec okresu. Mam 1523.32 GB i 114387.34 złotówek.
 #1061136  autor: leszekte
 02 sty 2019, 13:00
Przez miesiąc czasu oferowałem w dziale kupno - sprzedaż Kartę " Masz złotówkę.... " Heyah . Cena wywoławcza , zaznaczyłem,że "do negocjacji" wynosiła 250 zł ,Prosiłem osoby zainteresowane o kontakt poprzez wiadomość prywatną. Zero odzewu. Niektórzy pytali czemu sprzedaję.... Oferowałem ją, bo miałem jej dosyć. Ale mi złość przeszła. Karta zostaje u mnie, 5 zł za 100 dni leżakowania jakoś wytrzymam. Morał z całej historii? Karta "masz złotówkę...." jest niesprzedawalna.... Pozdrawiam!
 #1061141  autor: babcia77
 02 sty 2019, 13:16
Jest sprzedawalna - sam kupiłem rok temu sztukę za 50 PLN. Wiedziałem kto ma takową i że nie zaproponuje ceny z kosmosu. Więcej bym nie zapłacił. U niego leżała nieużywana od czasu jak aktywował na początku. Ta karta ma sens jeśli potrzeba naprawdę dużo danych przesłać czasami ale licząc się z problemami. U mnie na tej karcie podstawowy profil to zasilenie w poniedziałek 5 PLN i korzystanie do piątku. No pomijając darmowe doładowania za awarie. ;-) I w aktywne dni używanie na kilkanaście/kilkadziesiąt/kilkaset GB danych dziennie. Router w biurze otwarty dla mnie i kolegów. Często jest tak że idą na tej karcie duże pliki w chmuręi na NAS-a wystawionego w sieci. Torrent jakiś też się zdarza. Ale karta nie nadaje się na łącze od którego zależy jakaś krytyczna usługa. Do tego mam karty u 3 operatorów. Inna sprawa że dla tych usług rzadko potrzeba mi więcej niż 10-15 GB miesięcznie.

Jeśli Cię interesuje podobna kwota jak zapłaciłem dla kumpla to zapraszam na priv. Zapas na wyjazdy przyda się.
 #1061245  autor: zoltan666
 02 sty 2019, 20:24
babcia77 pisze:
02 sty 2019, 11:31
I clou ze strony konsultantki: "Aplikacji i stronie proszę nie ufać bo obecnie nie działają prawidłowo".
Potwierdzam. Rzeczywiście nie wszystko działa prawidłowo, ale tym razem z korzyścią dla mnie. Napisałem już o tym wcześniej. W ramach „10 GB na Święta w aplikacji Mój T-Mobile” zużyłem już ponad 40 GB i nic z tych 10 GB mi nie ubywa. W miboa brak śladu po korzystaniu z internetu.
 #1062223  autor: wschodni9
 10 sty 2019, 22:27
leszekte pisze:
02 sty 2019, 13:00
Przez miesiąc czasu oferowałem w dziale kupno - sprzedaż Kartę " Masz złotówkę.... " Heyah . Cena wywoławcza , zaznaczyłem,że "do negocjacji" wynosiła 250 zł ,Prosiłem osoby zainteresowane o kontakt poprzez wiadomość prywatną. Zero odzewu. Niektórzy pytali czemu sprzedaję.... Oferowałem ją, bo miałem jej dosyć. Ale mi złość przeszła. Karta zostaje u mnie, 5 zł za 100 dni leżakowania jakoś wytrzymam. Morał z całej historii? Karta "masz złotówkę...." jest niesprzedawalna.... Pozdrawiam!
A ja tyle czasu szukałem:) Akurat grudzień miałem zawalony i nie zaglądałem do działu kupno/sprzedaż
 #1062396  autor: zoltan666
 12 sty 2019, 19:17
Posiadam tytułowy starter, ale bez aktywnej aktualnie usługi. Do wczoraj korzystałem przez miesiąc z promocji "10 GB na święta od T-Mobile". Przez te 30 dni działającej promocji wykorzystałem w sumie 75 GB, a na miboa w historii połączeń połączenia z internetem nie występują. Możliwe, że dalej mógłbym korzystać z tego (darmowego) internetu tylko mam do was pytanie. Ile będzie mnie to kosztowało, jeśli system załapie i zacznie mnie obciążać za internet? Czy będzie to 9 zł. za Bezpieczny internet, czy może być coś więcej?
 #1062420  autor: zoltan666
 12 sty 2019, 23:07
1. Przez jaki okres środki pozostają jeszcze na koncie po wygaśnięciu ważności konta na połączenia wychodzące?
2. Czy po aktywacji usługi „Bez limitu za 1 zł dziennie” na tytułowym starterze (w celu wydłużenia ważności konta) i rezygnacji z tej usługi jest szansa na pozbycie się ograniczenia prędkości internetu do 15 Mbit/s?
 #1062421  autor: jarekt
 12 sty 2019, 23:13
Ad1 14 dni.
Ad2 Nie* (*szansa jest ale to jest dodatkowa i olbrzymia dawka nerwów często zakończona konwulsjami i zejściem).

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1062424  autor: zoltan666
 12 sty 2019, 23:37
No to słabo. Ważność konta "Masz złotówkę..." kończy mi się z końcem marca. Na koncie trochę kasy, a z oferty aktualnie nie korzystam, bo korzystam z Grunwaldu od Orange. Jednak tu też ważność GB kończy się na początku maja, a jeszcze ich sporo zostało. Będę zmuszony chyba doładowywać oba numery - jeden dla utrzymania oferty, a drugi dla prawie darmowego internetu.
 #1062449  autor: darekka
 13 sty 2019, 14:49
Ja mam konto do 4 kwietnia i gdyby nie opisywane cuda z limitem prędkości po aktywacji i dezaktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" to bym tak kombinował. Niestety ponoć limit nie znika po wyłączeniu "Bez limitu za 1zł. dziennie" i aktywacji "Masz złotówkę.." choć ja nie widzę regulaminowego powodu takiego stanu...ktoś gdzieś się doszukał tego? Niestety Regulamin naszej oferty nie wspomina o słowem o prędkościach, a jedynie odsyła do RŚUT, Cennika taryfy FRII.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1062452  autor: michcio123
 13 sty 2019, 15:07
W żadnym regulaminie nie znalazłem takiego zapisu. Można sądzić że jest to nie prawidłowe działanie usługi Bez limitu za 1zł dziennie bo to jej aktywacja nakłada lejek 15/15. Limit jest nakładany na numer a nie na taryfę czy usługę i to jest istota problemu. Nie wiem co by na to powiedziało UKE bo jest to jednak bezprawnie nakładane przez operatora ograniczenie na gołą taryfę Frii.
 #1062453  autor: darekka
 13 sty 2019, 15:11
Patrząc na RŚUT "§5 pkt.5.Minimalny oferowany poziom jakości usługi transmisji danych w ramach mobilnego Internetu wynosi 8 kbps w kierunku do Użytkownika oraz 8 kbps w kierunku od Użytkownika(oba parametry przez minimum 95% czasu trwania transmisji danych)" i tyle nawet z limitem zapewniają. Dodatkowo w związku z brakiem jakichkolwiek informacji o możliwych prędkościach w Regulaminie naszej oferty i w cenniku taryfy FRII(lub np.zapisu o braku ograniczenia ewentualnie jeśli byłby zapis np"operator zapewnia prędkość transmisji na najwyższym możliwym poziomie w danych warunkach i lokalizacji") musimy patrzeć na RŚUT, a jego warunki operator nawet z lejkiem 15Mb/15Mb spełnia ze sporą nawiązką i tu uważam, że nic nie ugramy. Słowem-albo full speed i konieczność doładowywania albo kitranie startera przy pomocy "Bez limitu zza 1zł dziennie" z pogodzeniem się z ogranicznikiem max prędkości nawet po jej wyłączeniu :!:

Inną kwestią jest sprawa zbieżności pojawienia się lejka 15Mb/15Mb z faktem aktywacji "Bez limitu za 1zł. dziennie" co sugeruje, że pozostanie lejka po jej wyłączeniu może być błędem ale nie musi, bo błędem może być również i brak ogranicznika prędkości w naszej ofercie. Co gorsza nie mamy punktu zaczepienie aby forsować pierwszą opcję, bo operator w naszej ofercie niczego nam nie obiecał poza brakiem limitu ilości danych(inna kwesta to jak to realizuje, bo nie daje nam pełnego nolimitu tylko kapie po 50GB dziennie i to już jest niezgodne z warunkami naszej oferty) i gwarantowane 8kbps mamy nawet z "limitem 15Mb".
Ostatnio zmieniony 13 sty 2019, 15:33 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1062455  autor: michcio123
 13 sty 2019, 15:29
Myślę że próbując ruszyć ten problem należało by odnosić się do ofert takich jak chociażby Strong Lte są one na pewno bardziej znane operatorowi a jeżeli one działały by bez ograniczeń prędkości to na 99% nasza usługa również.
Jak znajdę trochę czasu to będę próbował ruszyć temat przy pomocy UKE tylko będę musiał wtedy poprosić kogoś z was o pomoc w sensie jakieś podpowiedzi itp.
  • Strona 176 z 194
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 194
  • 1
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 194