DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 48 z 55
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 55
 #1028532  autor: zwariowany.kurczak
 25 paź 2018, 14:11
Prośba o niecytowanie w całości poprzedzającego postu. Rem

"Jeśli wykonujesz płatną aktywność, to twoje konto będzie cały czas ważne. Jeśli w miesiącu nie wykonasz żadnej płatnej aktywności, pobierzemy 2 zł, a jeśli masz na koncie 0 zł – odłączymy Stan Darmowy. Po doładowaniu konta możesz ponownie włączyć Stan Darmowy. Po 12 miesiącach bez płatnej aktywności wyłączymy konto. Oznacza to, że środki zgromadzone na koncie przepadną."

https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/



punkt: 1.1.1
https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 032018.pdf

0zł = nie pobiorą 2zł = stan darmowy wyłączają = po 12mc wyłączą numer, nikt ci żadnych 2zł za zaległe próby pobrania 2zł nie pobierze...
Ostatnio zmieniony 25 paź 2018, 14:42 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: usunięcie cytatu

max http://www.speedtest.pl/test/191863174
 #1028603  autor: TomLee
 25 paź 2018, 20:56
Obecnie na rynku jest coraz więcej urządzeń, które korzystają z kart sim, ale nie pobierają dużej ilości GB (do 1 GB miesięcznie). Odnowa jest do tego idealna. Zarzucasz pakiet 6 GB ( bądź dwa takie pakiety) i co jakiś czas sprawdzasz w play24 stan pakietu.
 #1058137  autor: abberline
 04 gru 2018, 07:51
Mam pakiet minut i SMSów do innych sieci i jakoś tak wyszło, że pierwszy raz cały miesiąc był bez płatnej aktywności bo z internetu korzystam na drugiej karcie. Jednocześnie mam 0zł na koncie. Obudziłem się jak przy próbie połączenia z jakimkolwiek numerem otrzymuję komunikat, że nie mam wystarczających środków (a mam pakiet). Na stronie Play jest napisane, że tylko Stan Darmowy mieli wyłączyć a nie zablokować wszystko. Czy może ja nie doczytałem jeszcze któregoś regulaminu? Zgłaszać im błąd?
 #1058142  autor: neotele
 04 gru 2018, 08:41
Skoro masz 0zł, to wyłączyli Ci SD, więc, ani nie możesz skorzystać ze SD, ani wykonać żadnej rozmowy (z braku środków).
Doładuj konto i aktywuj SD, aby znowu korzystać z numeru.

Edit:
Choć jeśli masz pakiet minut(co nie jest jasne z twojego postu), to powinieneś mieć możliwość wykonania połączenie. Wtedy - reklamacja.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2018, 08:55 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1058867  autor: abberline
 09 gru 2018, 20:26
@neotele Napisałem, że mam pakiet.
Problem został rozwiązany po drugim zgłoszeniu. Było to jednak rozwiązanie na niekorzyść Play i nie usunęli błędu. Miałem wrażenie, że nie rozumieją do końca oferty. Już tłumaczę. Po pierwszym zgłoszeniu konsultantka odpisała:

"Sprawdziłam sytuację na Pana koncie. W Pana ofercie pakiety są ważne do wyczerpania środków na koncie. Pakiety zostały odłączone, ponieważ nie wykonała Pan żadnej płatnej aktywności w ostatnim okresie rozliczeniowym. Poniżej przesyłam link do strony, na której znajdują się wszystkie informacje dotyczące tej taryfy.

https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/"

W efekcie zostały jednak odblokowane połączenia ale tylko do innych sieci. Przy próbie dzwonienia do Play dalej komunikat o braku środków.

Po drugim zgłoszeniu, które opisywało aktualną sytuację konsultantka odpisała:
"Doładowałam Pana konto i włączyłam stan darmowy, co umożliwia korzystanie z połączeń i SMS-ów do Play."

Doładowała za 5zł i włączyła SD. Wszystko działa. Jest to jednak rozwiązanie na skróty i ich nie korzyść. Zgłoszenia miały na celu bardziej poinformowanie o błędzie niż reklamację i tak też zostały sformułowane. :) Nie spodziewałem się, że będą aż tak zagubieni. :D Odpisuję tak późno bo nie włączyłem powiadomień.
 #1059951  autor: neotele
 21 gru 2018, 01:26
Nie mogę zmienić oferty kodem *163*20# z Fakt Mobile na Play na Kartę odNOWA. Wyskakuje komunikat:
"Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl"
Czy ktoś wie o co chodzi?
 #1059952  autor: jarekt
 21 gru 2018, 01:32
FaktM jest wykluczony w regulaminie z migracji do OdN.

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1059953  autor: neotele
 21 gru 2018, 01:43
To jak mogę przejść z Fakt do odNOWA?
Czy mogę migrować z Faktu kodem, najpierw do jakieś taryfy Play/RBM, a następnie innym kodem do odNOWA?
 #1060944  autor: zoltan666
 31 gru 2018, 18:14
Mam numer w taryfie "Play na kartę start". Chciałbym zmienić na taryfę odNOWA. Niestety numer ma nieaktywne połączenia wychodzące i taryfy zmienić nie mogę. Czy jedynym wyjściem z tej sytuacji jest doładowanie konta w celu aktywacji połączeń wychodzących.? Czy jest jakaś inna opcja bez wydawania pieniędzy?
  • Strona 48 z 55
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 55
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 55