DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 142 z 271
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 271
 #1059421  autor: tele2017
 14 gru 2018, 23:01
Na wieczór widze że naprawili te przychodzące ale po staremu czyli termin wychodzących +30dni
Te +90dni będzie chyba dopiero od nowego regulaminu 18tego
Przy okazji wysłałem na kilka kont sms RWK bo diabli wiedzą co się stanie po nowym regulaminie.
Nowy rok, nowe zmiany itp. ....niczego nie można być pewnym
 #1059422  autor: marcin19883
 14 gru 2018, 23:04
tele2017 pisze:
14 gru 2018, 23:01
Przy okazji wysłałem na kilka kont sms RWK bo diabli wiedzą co się stanie po nowym regulaminie.
Niepotrzebnie wysłałeś, bo już poprawili komunikat i są od 18tego wydłużone przychodzące, reszta bez zmian. :-)
 #1059464  autor: sylwekZolkusza
 15 gru 2018, 12:42
24bis24 pisze:
15 gru 2018, 09:31
Nie wiem czy bez zmian poniewaz nadal przychodzace ustawiaja sie na 93 dni po wyslaniu START pod 8002
Zgłoś problem, podając coś innego, na przykład, że nie działa jakaś usługa, może to być pakiet internet źle się odnawia, coś w tym stylu.
 #1059470  autor: 24bis24
 15 gru 2018, 13:14
oczywiście, że naprawiają we Free lecz problem występuje również w innych taryfach i tu zgłoszenie techniczne wisi od czasu kiedy napisałem po raz pierwszy o tym problemie na forum.
Dlatego poruszyłem ten temat ponownie ponieważ jest on bardziej złożony i nie taki prosty jak się wydaje.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1059499  autor: marcin19883
 15 gru 2018, 17:09
24bis24 pisze:
15 gru 2018, 13:14
problem występuje również w innych taryfach i tu zgłoszenie techniczne wisi od czasu kiedy napisałem po raz pierwszy o tym problemie na forum
Konsultanci robią zgłoszenie? A co nie mają praw, żeby to samemu zmienić jak w taryfie FREE?
 #1059507  autor: 24bis24
 15 gru 2018, 17:37
prawa mają lecz tak jak pisałem nawet po ręcznym ustawieniu daty na właściwą po pewnym czasie problem powraca do daty co była przed wpisaniem START po 8002 minus dni które upłynęły od czasu przestawienia.
W Orange masz jeszcze obsługiwane stare taryfy obecnie niedostępne do włączenia
np:NOG, SMART i inne.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 142 z 271
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 271
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 271