DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 63 z 73
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 73
 #1059015  autor: norbi071
 11 gru 2018, 08:52
po ponad tygodniowej walce udało mi się odzyskać główny numer.... mistrzostwo świata, obecnie mogę sam do siebie dzwonić i odbierać... wychodzące są i z rebtel i z play, odbierane tylko na play. nigdy więcej przenoszenia głównych numerów i namawiania kogokolwiek... (przeniosłem Starszego Kolegę i przez kilka dni nie miał kontaktu ze swoją Mamą :( )
 #1059045  autor: pantin
 11 gru 2018, 12:07
O dziwo ja nie miałem takich cyrków, aby działała karta Rebtel po przeniesieniu. Próbując zadzwonić, były tylko dwa pojedyncze piknięcia i nic więcej (konto było jeszcze aktywne na stronie, dopiero na drugi dzień usunąłem we wspomniany wyżej sposób).
 #1059057  autor: motyl27
 11 gru 2018, 14:01
W nocy karta Rebtel przy próbie dzwonienia były 3 piknięcia i koniec połączenia. Na ekranie komunikat " brak dostępu" teraz połączenia wychodzące działają. Karty Play jeszcze nie uruchomiłem i nie wiem co teraz zrobić, jak pisałem mam nową kartę, starą podpięta jest zablokowana. Cykl w Rebtel to 15, ciekawe co wtedy ?
 #1059098  autor: dadarius
 11 gru 2018, 21:56
...czekam i czekam na przenosiny do A2M...został mi do przeniesienia z z Rebtela jeszcze jeden numer o super prefiksie, który nieopatrznie zdeponowałem u Szweda. Parę dni temu już jeden rebtelowski numer wyprowadziłem do Faktu z sukcesem,a czy ktoś z Was uciekł już z powodzeniem do A2M?
 #1059101  autor: poziom
 11 gru 2018, 22:19
3 grudnia złożyłem wniosek o przeniesienie do a2. 9 dzień i cisza: ani kuriera, ani wiadomości pocałuj nas w d.

Jutro ide do budki plusa przenieść numery do plusha.
 #1059105  autor: dadarius
 11 gru 2018, 22:45
no to nieładnie ze strony A2M...ja po 3 dniach otrzymałem kartę sim, papiery podpisałem, kurier zawinął wsio...14 -tego mają przepiąć numer.Jak nie zaskoczy...pójdę do Faktu, bo salon Play przerzuca to błyskawicą.Nigdy więcej pospiesznie nie ruszę głównego numeru:)
 #1059116  autor: jutek
 12 gru 2018, 01:54
U mnie kurier był trzy dni po złożeniu wniosku o przeniesienie do a2, planowana data przeniesienia 15.12. Jeśli u kogoś jeszcze nie było kuriera a składał wniosek 3.12 to coś jest nie tak.
 #1059180  autor: dudali
 12 gru 2018, 18:16
macc pisze:
11 gru 2018, 06:29
Odzyskałem swój główny numer. Wszystko działa mi poprawnie u nowego operatora. Nigdy więcej rebtela!.

Jak chcecie by po przeniesieniu numer działał poprawnie u nowego operatora to musicie usunąć swój numer na swoim koncie w rebtelu wchodząc poprzez stronę www.
W innym razie u mnie był taki motyw, że z karty klucza dzwoniłem a z karty rebtela odbierałem połączenia na tym samym numerze!.
Po usunięciu numeru swojej karty płatniczej, swojego numeru i konta w rebtelu numer w kluczu zaczął dopiero pracować normalnie.
Usunięcie konta - nie usuwa Waszego numeru na koncie rebtel i dalej nie możecie odbierać połączeń u nowego operatora po przeniesieniu numeru.
Najpierw usuwacie numer karty płatniczej potem swój numer telefonu a następnie swoje konto. Tylko w tej kolejności. uffff....., ale ulga :D
Karta płatnicza usunięta. Logując się na konto Rebtel jest opcja usunięcia konta, ale jak usunąć swój numer ?
 #1059181  autor: spillerix
 12 gru 2018, 18:24
U mnie już od tygodnia główny numer w Play (uff), drugi dziś po północy przeniesiony do Virgin. Z Virgin czekałem około 8 dni od momentu przyjazdu kuriera. O ile z drugim mi się nie paliło, tak z głównym miałem obawy, że coś pójdzie nie tak. Szczerze mówiąc to cały czas miałem wrażenie, że zamiast 3-go stycznia zwiną się z dnia na dzień i nas oleją. Wtedy byłby płacz i lament.

Po drugich przenosinach sim rebtela również wykonywała połączenia, więc trzeba było odpiąć numer z konta i dla świętego spokoju jeszcze je usunąć.

To była moja pierwsza tego typu akcja i przy okazji niezła nauczka. Już nigdy więcej nie przeniosę głównego numeru do żadnego, świeżo powstałego mnvo.
 #1059259  autor: Dawid_eM
 13 gru 2018, 13:43
Mam identyczny problem jak ktoś wyżej. 16lis przeniosłem nr z Virgin do Rebtel. Virgin nr wyłączył, a Rebtel nigdy nr nie podpiął do przesłanej karty SIM (był na niej numer pierwotny). Mój numer jest niedstępny, ale wg. UKE przydzielony Rebtel. Za radą kobitki z UKE gdzie złożyłem wniosek o interwencję, złożyłem wniosek powrotny Rebtel->Virgin, ale dziś mi go odrzucili z powodu niezgodności danych (co jest niemożliwe bo obracamy się w kręgu dwóch sieci i nie było gdzie zmienić danych). Virgin rozkłada ręce, Na infolinii rebtel ludzie z łapanki przyjmują tylko nowe zgłoszenia i nic nie wiedzą, suport@ też milczy.
Za radą kogoś wyżej usunąłem kartę, nr (ten pierwotny bo swojego nigdy nie dodałem z powodu niemożności weryfikacji) i konto z Rebtel. Simka z Rebtel loguje się do sieci, ale nie nawiązuje połączenia.
Ktoś ma jakiś pomysł jak odzyskać numer?
 #1059280  autor: jutek
 13 gru 2018, 17:09
Dawid_eM pisze:
13 gru 2018, 13:43
Ktoś ma jakiś pomysł jak odzyskać numer?
Popróbować przenieść go w salonach Playa, Plusa, Orange, do tych sieci (jak się uda to do Virgin wrócisz sobie później). Może za którymś razem ktoś tam w Rebtelu kliknie co trzeba i zaskoczy a oczekiwanie na przeniesienie do MNO trwa krócej niż do wirtualnych, więc można podjąć sporo prób przed 3. stycznia.
 #1059377  autor: poziom
 14 gru 2018, 14:30
poziom pisze:
11 gru 2018, 22:19
3 grudnia złożyłem wniosek o przeniesienie do a2. 9 dzień i cisza: ani kuriera, ani wiadomości pocałuj nas w d.

Jutro ide do budki plusa przenieść numery do plusha.
Obrazek

A kuriera, ani informacji czy w ogóle nadali sim nadal brak :lol:
Numer pewnie by przepadł gdybym zwlekał i czekał na ruch a2.
  • Strona 63 z 73
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 73
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 73