[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 255: mysqli_fetch_assoc() expects parameter 1 to be mysqli_result, string given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/db/driver/mysqli.php on line 317: mysqli_free_result() expects parameter 1 to be mysqli_result, string given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4244: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:2923)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4244: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:2923)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4244: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:2923)
Koniec Freemium w Virgin Mobile - Strona 18 - Forum - TELEPOLIS.PL
DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 18 z 19
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
 #1058157  autor: SimplusowiecU
 04 gru 2018, 10:55
Dorzucę swoje 2 grosze w temacie VM: parę dni temu wysłałem SMS Premium mający wesprzeć pewną akcję charytatywną. Zgodnie z Cennikiem taryfy numer na który został wysłany SMS jest obsługiwany przez VM. Jednak w odpowiedzi na wysłany SMS otrzymałem najpierw komunikat o treści "Błąd", a chwilę później wiadomość zwrotną o treści: "Przepraszamy ble ble, obecnie ten numer ble ble nie jest przez nas obslugiwany". Mimo to złotówki zostały pobrane z konta. Na złożoną reklamację otrzymałem odpowiedź, że wg. systemu nic nie wysyłałem, na kolejną do tej chwili brak jakiejkolwiek odpowiedzi...
 #1058198  autor: marcz123456
 04 gru 2018, 16:31
No to baj baj virgin. Wygasło mi freemium na drugiej karcie, więc niedługo uciekam do play.
 #1058382  autor: PABLOTECH
 06 gru 2018, 09:20
Witam

Do końca grudnia (prawdopodobnie tydzień temu miałem ostatnie odnowienie) mam 2 numery we FREEMIUM. Od stycznia pewnie będzie to MINI3. Czy środki dotychczas zgromadzone przejdą po zmianie taryfy ?
 #1058384  autor: jarekt
 06 gru 2018, 09:28
#Mini3 (i pozostałe) to usługa a nie taryfa. Nawet #Freemium, to nie taryfa tylko też usługa.
Obydwie te usługi działają (działały) w ramach tej samej taryfy.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1058389  autor: jarekt
 06 gru 2018, 09:44
Jak włączasz usługę darmową (#Freemium), to z konta nic nie ubywa. Jak włączysz usługę za 3zł (#Mini3), to z konta ubędzie 3zł. Nie zmieniasz żadnej taryfy.
Żadnej zmiany taryfy nie ma, więc pytanie jest nie na miejscu :).

Ale OK. Załóżmy, że w Virgin zmieniasz taryfę, np. ze starej BK2012 na nowszą. Otóż zmiana taryfy w Virgin nie powoduje żadnych zmian na koncie głównym, na którym masz złotówki: złotówek nie ubywa (ani nie przybywa oczywiście). Zmiana taryfy również jest darmowa.
No ale Ty z BK2012 nie będziesz zmieniał taryfy.

Ale żeby była absolutna jasność, to napisz jaką taryfę chcesz zmienić na jaką...

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1058391  autor: PABLOTECH
 06 gru 2018, 09:50
Przecież napisałem wyraźnie, że teraz mam FREEMIUM a od stycznia będzie MINI3 :). A pytanie (wg mnie) też było czytelne " Czy środki dotychczas zgromadzone przejdą po zmianie taryfy ? " tFu tFu USŁUGI :lol:
 #1058393  autor: jarekt
 06 gru 2018, 09:54
Przeczytaj jeszcze raz moje te 2 posty i jeśli dalej nie rozumiesz, to napisz w końcu jaką taryfę chcesz zmienić na jaką, a ja Ci wtedy odpowiem precyzyjnie co ze środkami na koncie głównym.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1058395  autor: pantin
 06 gru 2018, 10:15
Kolega @PABLOTECH nie rozumie, że nie zmienia taryfy, tylko pakiet. A taryfa jest przecież ta sama w tym i w tym.
 #1058455  autor: marcz123456
 06 gru 2018, 19:30
To jakaś prowokacja? Chyba wiadomo o co chodzi.
Taryfa (np. play na kartę) -> usługa (rwk, SD) -> pakiet (np. 10 GB internetu).
 #1058491  autor: neotele
 07 gru 2018, 00:13
user11 pisze:
06 gru 2018, 16:51
Czy szanowni użytkownicy mogliby mi wyjaśnić czym różnią się taryfa, usługa i pakiet?
Całkiem przystępnie wytłumaczył to jarekt w innym wątku.
Jeśli chodzi o Virgin na kartę, to:
- taryfa: #ChcęWszystko (chyba jedyna obecnie dostępna)
- usługi (dostępne w ramach danej taryfy ): np byłe #Freemium czy internet bez ograniczeń ilościowych 32 kb/s;
- pakiety (określone i ograniczone ilościowo wielkości minut, MB, smsów dostępne w ramach danej usługi/taryfy): np. #MINI 3, #GIGADAJE itd. czy pakiety za #PÓŁDARMO
 #1058498  autor: everymen
 07 gru 2018, 05:15
Koledzy zdecydujcie się wreszcie, pakiet czy usługa?:P
Jeżeli już tak sztywno trzymamy się pojęć, to #FREEMIUM był ewidentnie pakietem (darmowym) dostępnym w taryfie #WSZYSTKO, a nie usługą. Przestańcie mieszać kolegom user11 i PABLOTECH w głowie;)

I jeszcze raz bez wymądrzania:) W Virgin Mobile na kartę istnieje obecnie tylko jedna (dostępna dla nowych klientów) taryfa - #WSZYSTKO. W ramach tej taryfy dostępny był darmowy pakiet #FREEMIUM i uzupełniające go pakiety #PÓŁDARMO.
Obecnie dostępne są cztery pakiety: #MINI 3, #MIN 9, #GIGADAJE 7 i#GIGADAJE.
Kiedy skończy się odnawianie pakietu #FREEMIUM, pozostanie goła taryfa #WSZYSTKO, w ramach której można uruchomić wyżej wspomniane, dostępne pakiety.
Środki zebrane wcześniej na koncie oczywiście pozostaną:)
 #1058511  autor: neotele
 07 gru 2018, 10:19
everymen pisze:
07 gru 2018, 05:15
Koledzy zdecydujcie się wreszcie, pakiet czy usługa?:P
Jeżeli już tak sztywno trzymamy się pojęć, to #FREEMIUM był ewidentnie pakietem (darmowym) dostępnym w taryfie #WSZYSTKO, a nie usługą.
Formalnie się zgadza. Virgin nazywał #FREEMIUM pakietem.
Jednak w Virgin rozróżnienie, co jest pakietem, a co powinno nazywać się usługą jest trochę pokręcone (ponieważ w ramach #FREEMIUM był także internet bez ograniczeń ilościowych 32 kb/s więc, wg mnie, nie należałoby tego "zestawu" nazywać pakietem, ale raczej usługą z pakietami).

Jeśli chodzi o klarowne rozróżnienie co jest usługą, a co pakietem, to dobrze widać to w Play. Dlatego podałem wcześniej link: viewtopic.php?f=22&t=95375&p=1057428&#p1057427
 #1058518  autor: rudymax
 07 gru 2018, 11:26
Tak dla ścisłości. Internet bez ograniczeń ilościowych 32 kb/s nie był elementem pakietu Freemium, ale elementem taryfy i to zarówno obecnej WSZYSTKO, jak i poprzedniej BK2012. Lejek nie jest powiązany z pakietami, jest elementem "gołej" taryfy.
  • Strona 18 z 19
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19