Wpisałem ma simkę kilkanaście numerówdarekka pisze:P.S. sprawdź ile możesz zapisać kontaktów na SIMce Rebtel, bo u mnie w 2 SIMkach mieści się tylko po 4 numery.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Aktualnie sprawdziłem i wchodzi równiutko 100 kontaktów na SIMkę Rebtela.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Orientujecie się czy warunki usługi dotyczące wykonania w ciągu 3 m-cy co najmniej jednego połączenia, wysłania smsa i nawiązania połączenia z internetem trzeba spełnić wszystkie razem. Zastanawiam się czy nie zaproponować karty Rebtel starszej osobie, która na pewno nie skorzysta z internetu i raczej też nie wyśle smsa.
Ano zagwozdka. Moja karta jest w telefonie bez internetu czyli internetu na pewno nie zaliczy. Jak do tej pory testowe kilka połączeń ich jakość jest Ok. Dziś nie udało mi się dodzwonić w sprawie niedochodzących sms to przy okazji zapytam.
Korzystam jedynie z rozmów i SMSów od 7 sierpnia i działa.
WKS
Jakiś miesiąc temu Rebtel na Fb napisał, że wystarczy jedna dowolna aktywność, nie muszą być wszystkie.
Jak długo ważna jest karta SIM Rebtel?
Konto jest ważne tak długo, jak go używasz. Co 30 dni, po sprawdzeniu czy Twoja karta płatnicza jest aktywna, odnawia się automatycznie. Jeśli karta płatnicza jest nieaktywna pakiet Rebtel jest dezaktywowany. Po zmianie karty na działającą, będzie znów aktywny. Jeśli jednak nie użyjesz karty SIM przez 30 dni, to przestanie być aktywna.
Czy Wam to nie śmierdzi?macc pisze:Jeśli karta płatnicza jest nieaktywna pakiet Rebtel jest dezaktywowany.
Nie wiem czy ktoś wcześniej o tym pisał.
https://niebezpiecznik.pl/post/operator ... rzystacie/
Pozdrawiam
https://niebezpiecznik.pl/post/operator ... rzystacie/
Pozdrawiam
było i to zarówno tu na forum jak i w wiadomościach o tym ktoś pisał już.
http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
Sorka. Nie wiedziałem bo od czasu kiedy strona www się popsuła nie zaglądam tutaj codziennie jak kiedyś.
Czy miał ktoś z Was problem ze złożeniem drugiego wniosku MNP na te same dane z pierwszego wniosku (Imię, Nazwisko, Pesel) ?? Oczywista oczywistość jest taka, że trzeba przy tej operacji użyć innego adresy e-mail. Niestety kończąc 2 etap i chcąc przejść do 3-ego (ostatniego) system zawiesza się, kręci się czerwone kółko i generalnie umarł w butach . Nie pomaga wypełnianie wniosku w trybie incognito, nie pomaga zmiana przeglądarki. Nie pomaga również zmiana komputera co też sugerował Pan na infolinii, który to już wita mnie po imieniu zanim cokolwiek powiem
Forum jeszcze nie popsuli na główną to i ja rzadko zaglądam bo nieczytelna jest jak dla mnie.
Nie mogłem się doczekać na przeniesienie, bo tydzień po aktywacji brak jakiegokolwiek info po 116 próbach udało mi się połączyć z BOK i pan przy mnie dopiero wprowadził wnioski do systemu! Tak bym czekał w nieskończoność.
Nie mogłem się doczekać na przeniesienie, bo tydzień po aktywacji brak jakiegokolwiek info po 116 próbach udało mi się połączyć z BOK i pan przy mnie dopiero wprowadził wnioski do systemu! Tak bym czekał w nieskończoność.
Przenoszenie do rebtel 1 numeru ruszyło dzisiaj z kopyta.
a na jaki numer dzwonicie do rebtela?
Dzwoniłem na numer podany na ich stronie 786090000 bo innego nie znam.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Z naszą obsługą klienta możesz skontaktować się mailowo na [email protected] lub telefonicznie, dzwoniąc na +48 786 090 000 (od poniedziałku do piątku 9.00-17.00) Jeśli linia jest zajęta, napisz nam maila, a my oddzwonimy.
Z naszą obsługą klienta możesz skontaktować się mailowo na [email protected] lub telefonicznie, dzwoniąc na +48 786 090 000 (od poniedziałku do piątku 9.00-17.00) Jeśli linia jest zajęta, napisz nam maila, a my oddzwonimy.