DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 36 z 55
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 55
 #1054996  autor: aupol
 20 lis 2018, 18:28
darekka pisze:P.S. sprawdź ile możesz zapisać kontaktów na SIMce Rebtel, bo u mnie w 2 SIMkach mieści się tylko po 4 numery.
Wpisałem ma simkę kilkanaście numerów
 #1055028  autor: aupol
 20 lis 2018, 20:58
Orientujecie się czy warunki usługi dotyczące wykonania w ciągu 3 m-cy co najmniej jednego połączenia, wysłania smsa i nawiązania połączenia z internetem trzeba spełnić wszystkie razem. Zastanawiam się czy nie zaproponować karty Rebtel starszej osobie, która na pewno nie skorzysta z internetu i raczej też nie wyśle smsa.
 #1055030  autor: motyl27
 20 lis 2018, 21:09
Ano zagwozdka. Moja karta jest w telefonie bez internetu czyli internetu na pewno nie zaliczy. Jak do tej pory testowe kilka połączeń ich jakość jest Ok. Dziś nie udało mi się dodzwonić w sprawie niedochodzących sms to przy okazji zapytam.
 #1055154  autor: macc
 21 lis 2018, 04:53
Jak długo ważna jest karta SIM Rebtel?

Konto jest ważne tak długo, jak go używasz. Co 30 dni, po sprawdzeniu czy Twoja karta płatnicza jest aktywna, odnawia się automatycznie. Jeśli karta płatnicza jest nieaktywna pakiet Rebtel jest dezaktywowany. Po zmianie karty na działającą, będzie znów aktywny. Jeśli jednak nie użyjesz karty SIM przez 30 dni, to przestanie być aktywna.
 #1055835  autor: PABLOTECH
 21 lis 2018, 13:28
Czy miał ktoś z Was problem ze złożeniem drugiego wniosku MNP na te same dane z pierwszego wniosku (Imię, Nazwisko, Pesel) ?? Oczywista oczywistość jest taka, że trzeba przy tej operacji użyć innego adresy e-mail. Niestety kończąc 2 etap i chcąc przejść do 3-ego (ostatniego) system zawiesza się, kręci się czerwone kółko i generalnie umarł w butach :). Nie pomaga wypełnianie wniosku w trybie incognito, nie pomaga zmiana przeglądarki. Nie pomaga również zmiana komputera co też sugerował Pan na infolinii, który to już wita mnie po imieniu zanim cokolwiek powiem :-D
 #1055836  autor: kowal2200
 21 lis 2018, 13:33
Forum jeszcze nie popsuli ;-) na główną to i ja rzadko zaglądam bo nieczytelna jest jak dla mnie.

Nie mogłem się doczekać na przeniesienie, bo tydzień po aktywacji brak jakiegokolwiek info po 116 próbach udało mi się połączyć z BOK i pan przy mnie dopiero wprowadził wnioski do systemu! Tak bym czekał w nieskończoność.
 #1056532  autor: macc
 23 lis 2018, 17:14
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Z naszą obsługą klienta możesz skontaktować się mailowo na support@rebtel.pl lub telefonicznie, dzwoniąc na +48 786 090 000 (od poniedziałku do piątku 9.00-17.00) Jeśli linia jest zajęta, napisz nam maila, a my oddzwonimy.
 #1056534  autor: aupol
 23 lis 2018, 17:24
macc pisze:
23 lis 2018, 17:15
Dzwoń aż w końcu się dodzwonisz :)
Odpowiadałem na wcześniejszy post TomLee. Osobiście udało mi się i to dwa razy a nawet jeszcze sami do mnie oddzwonili po rozwiązaniu mojego zgłoszenia :)
  • Strona 36 z 55
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 55
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 55