DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 130 z 202
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 202
 #1050440  autor: darekka
 16 lis 2018, 12:38
Ja to wiem i Ty również, że takie opóźnione naliczanie transferu jest problemem operatora i nas to mało co interesuje ale wielu nieświadomych jak usłyszą, że po północy jakiś transfer się naliczył i, że jest to spowodowane działaniem systemu bilingowe(z sugestią, że tak ma on działać i wszystko jest OK po stronie operatora) odpuści te 3zł.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1050485  autor: DRUID
 16 lis 2018, 19:31
WellDone pisze:Znalazłem w szufladzie kartę timobajla na 90% w tej promocji. Nierejestrowana i nieaktywowana. Idzie to jakoś sprawdzić?
Udało ci się uruchomić ten starter? Jest jakakolwiek szansa żeby na nieaktywowanej karcie uruchomić tą ofertę?
 #1050490  autor: darekka
 16 lis 2018, 20:04
Skoro się nie chwali to nie wyszło-nic dziwnego, bo szansa na aktywację Usługi po 2 i pół roku od oficjalnego terminu na aktywacje to byłby cud.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1051419  autor: DRUID
 17 lis 2018, 11:34
Wcześniej pisałeś że jest znikoma szansa na aktywację usługi:
darekka pisze:
Starter można rozpoznać po nr.
T-mobile z początkiem 5322
HEYAH z początkiem 8802

ale znikoma szansa na pomyślną aktywację tej usługi na leżaku bez aktywacji w terminie regulaminowym(lub w wyjątkowych przypadkach po tym terminie).
Szkoda bo znalazłem taki starter z Heyah do kupienia za 50zl :? Ale trochę szkoda mi 50pln na kupno kolejnej karty która będzie leżeć w szufladzie
 #1051561  autor: darekka
 17 lis 2018, 13:27
Tak znikoma szansa to prawie zerowa ale w jakimś niewielkim promilu możliwa szansa-jako osoba w żaden sposób nie powiązana z operatorem nie mogę w 100% napisać, że nie da się aktywować usługi albo, że da się ją aktywować.
Prywatnie nie widzę najmniejszej szansy na pomyślną aktywację usługi o ile nie został starter aktywowany zgodnie z regulaminem. W 1 na milion przypadków może się udać np.w wyniku jakiegoś losowego i niepowtarzalnego błędu w systemie operatora ale na to bym nie liczył i 50zł. nie zainwestował.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1051579  autor: zoltan666
 17 lis 2018, 17:12
Dziś o godzinie 0:15 pobrało mi ostatnią 30 złotówkę o przyznało GB. Do kiedy te GB będą ważne? Jeszcze tylko dziś, czy też jutro do końca doby?
 #1053404  autor: leszekte
 19 lis 2018, 08:28
U mnie w Heyah na numerze 8802xxx69 znowu problem .Środki na koncie są , usługa aktywowana 31 października, działało do wczoraj OK , ale dzisiaj się nie aktywowała . Konsultantka, pani Anna Pixxxxxxxa nie zna tej usługi, myliła ją z tą w której jest 300 mb dziennie . Zaleciła restart urządzenia i zrestartowała kartę . Oczywiście, bez efektu . Napisałem do BOK , w załączniku wysłałem regulamin.... Zobaczymy, jak i pójdzie naprawa....

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 012167.pdf
Ostatnio zmieniony 19 lis 2018, 08:39 przez leszekte, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1053424  autor: darekka
 19 lis 2018, 08:33
Od wysłania SMSa aktywacyjnego mają 72 godziny na odpalenie Usługi choć zwykle trwa to dosłownie do 5 minut. Co do znajomości tej oferty to nie dziwi mnie, że są konsule jej nie znający(jest tych simek raptem kilkadziesiąt i od początku roku w zasadzie problemy ustąpiły)-ja bym jeszcze raz zadzwonił, bo może trafi się na kogoś kumatego i ogarnie temat.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1054019  autor: babcia77
 19 lis 2018, 12:40
Imię i nazwisko osoby na na infolinii nie ma nic do rzeczy. ;-) Ja do nich wydzwaniam zwykle około 6.00 i zauważyłem że wtedy siedzą bardziej kumaci - pewnie dłużej pracują i biorą dyżury poza szczytem. ;-) Co do awarii to pisz od razu maila z reklamacją. Żądaj przywrócenia prawidłowego działania, zwrotu niesłusznie pobranych środków i o rekompensatę za problemy. Zwykle za takie coś dają doładowanie w kwocie 25-30 PLN więc będziesz miał miesiąc za darmo. ;-)
 #1054126  autor: leszekte
 19 lis 2018, 13:21
Na razie, jak widzisz oddali mi całe 5 zł i dali 10 GB . Poczekam aż usługa zacznie działać, jak zrobią w 24 h to odpuszczę, ale raz miałem 19 dniowy problem. Nie chce nic za darmo, chociaż ojciec miał Janusz na imię.... .
 #1054191  autor: babcia77
 19 lis 2018, 14:10
Nie ma co czekać. Masz niedziałający prawidłowo pakiet a 10 GB nie wiadomo na ile starczy. Rekompensata za nieprawidłowe działanie usługi to Twoje prawo a nie januszowanie. Gdyby wina była po Twojej stronie to operator by kasę ściągnął bez skrupułów.
 #1054209  autor: darekka
 19 lis 2018, 14:25
Reklamacja jest wysoce wskazana-bonusik również mile widziany w kwocie ok.20-30zł plus poprosił bym o wydłużenie konta o 30dni.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1054954  autor: leszekte
 20 lis 2018, 13:13
Wygląda na to,że naprawili - rano kod *103*22*8*11# pokazywał ponad 100 GB . Ale, uwaga ! Przed chwilą dostałem SMS-a ,"Witam,
aktywowałam pakiet no limit 25,
pozdrawiam
T-mobile" a z konta wyparowało 25 pln . Na szczęście w krótkich ,żołnierskich słowach poprosiłem konsultantkę do powrotu do stanu poprzedniego.I oddali kasę oraz wyłączyli net niby "no limit z 10 gb" Z reklamacją czekam aż przyjdzie komunikat-SMS o rozwiązaniu problemu.
Zaczynają mnie wkurzać, chyba komuś tę simkę odstąpię....
 #1057480  autor: darekka
 28 lis 2018, 08:15
Dziś po długiej przerwie(i końcu DILa w RBM) chciałem powrócić do "Masz złotówkę..." w HEYAH i znowu problemy: wysłane SMSy TAK pod 80481 i ...nic. System w bilingu zarejestrował SMSy ale jakoś z aktywacją Usługi się nie kwapi(fakt mają na to 72 godziny ale zwykle trwało to kilka minut). Wychodzi na to, że szykuje się reklamacja na samiutkim początku-na infolinii standard, kobitka nie wie o jaką ofertę chodzi choć 2-krotnie podałem pełną nazwę i od kiedy oferta jest więc odpuściłem stratę czasu na pogadankę, bo i tak do 72 godzin to nic nie można zrobić.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057481  autor: michcio123
 28 lis 2018, 09:05
A 1zł pobrało? Dziwna sprawa bo tego typu awarie rzadko się zdarzały. Oby to nie była kolejna próba uwalenia usługi przez operatora. Za kilka dni u siebie będę ją aktywował to zobaczymy jak będzie bo w tej chwili mam przerwę w korzystaniu z niej. Daj znać jak idzie sprawa.
 #1057482  autor: darekka
 28 lis 2018, 09:15
Nie kasy nie wzięło- sms z potwierdzeniem aktywacji również nie przyszedł(jak kasy nie pobrało to normalne), kod USSD na stan GB *103*22*8*11# również podaje, że nie mam żadnego pakietu, a babaka na infolinii potwierdziła, że smsy aktywacyjne były dziś wysłane, a więc czas na aktywację płynie.
Ja również długo z usługi na tym numerze nie korzystałem(DIL był), a na drugim T-mobile śmiga elegancko więc problem jest z aktywacją na mojej HEYAH simce.
Jak miną 3 doby to upomnę się o bonusiki ale wolałbym aby zaskoczyło samoczynnie, bo już przez te 2,5 roku chyba wszystkie możliwe problemy przerabiałem(mam 4 simki z tą ofertą w rodzinie).

Próby uwalenia usługi to już dawno byłu jak nie chciało się im naprawiać awarii przez nawet 2msc.

EDYCJA: dosłownie przed sekundą (po 2,5 godziny od wysłania SMSa aktywacyjnego)przyszło potwierdzenie aktywacji Usługi więc niepotrzebne nerwy albo wyczuli, że będą bulić(mają ze mną przerąbane przez czas działania naszej Usługi), USSD podaje, że mam 50200,1MB

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 130 z 202
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 202
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 202