DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 33 z 55
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 55
 #1050317  autor: darekka
 15 lis 2018, 16:45
Na Twoim przykładzie widać,że nie ma co zwlekać tylko trzeba zadzwonić(za którymś razem się dodzwoni i załatwi problem).

@Durek
mam wrażenie, że instalowałeś aplikację na numerze tymczasowym. Zalecam ją odinstalować i ponownie zainstalować tym razem podając już numer przeniesiony-powinno sie wszystko pokazać .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1050319  autor: Durek
 15 lis 2018, 16:57
@darekka: właśnie aplikację zainstalowałem dopiero jak numer przenieśli na tymczasowy. Na tymczasowym nie instalowałem ani nawet połączenia żadnego nie zrobiłem. A mam co mam.

EDIT: dla świętego spokoju odinstalowałem apkę i ponownie zainstalowałem. Dalej to samo. Ale przynajmniej działa SALDO na 555
 #1050329  autor: aupol
 15 lis 2018, 17:58
Przed godziną 17 wybrałem numer infolinii i po kilku sygnałach zajętości w końcu się dodzwoniłem. W trakcie rozmowy zostało zlecone przeniesienie numeru. Podobno w poniedziałek numer będzie już w Rebtel. Zobaczymy, czekałem ponad miesiąc to kilki dni jeszcze poczekam na efekt.
 #1050337  autor: darekka
 15 lis 2018, 18:17
Deklarują max 72 godziny ale u mnie to trwało 1,5 doby. Jak numer się przeniesie może wystąpić brak możliwości wykonywania poł.głosowych i wysyłania SMS-zadzwoń wtedy na infolinie a podczas rozmowy wszystko odblokują.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1050342  autor: macc
 15 lis 2018, 18:41
Karta zamówiona z nowym numerem do testów 12.11 zanim przeniosę numery z innych sieci.
Dzisiaj dostarczona przez kuriera i wrzucona do skrzynki. Brak informacji o przesyłce. Numer obecnie jeszcze nieaktywny.
 #1050366  autor: PABLOTECH
 15 lis 2018, 21:10
Czy ktoś z Was miał problem z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej ?
Karta SIM aktywna, połączenia i sms działają w obie strony. Logowanie do wersji webowej za pomocą kodu PIN wysłanego SMS-em - UDANE.
Teraz chcę zalogować się do wersji mobilnej i już na etapie "Zweryfikuj swój numer" pokazuje, że Kod weryfikacyjny został wysłany do numeru XXXXXXXX ( na sms nic nie dochodzi ) a mimo to wywala błąd "Przepraszamy, podczas łączenia z serwerem Rebtel wystąpił błąd" :shock: o co kaman ?
Apkę odinstalowałem i zainstalowałem ponownie ale nic to nie pomogło :smt017
 #1050385  autor: macc
 15 lis 2018, 22:39
Aktywowali mi numer przed godz. 22, wszystko działa poprawnie - rozmowy, smsy.
Mam do Was pytanie czy Wy wierzycie w to, że ktoś da dzwonić za darmo?. Mam jakieś obawy, bo wiem że nic nie ma za darmo. Zeby nie było tak, że po miesiącu przyjdzie rachunek. Nie wiem będę się tu temu przyglądał i czytał.
 #1050387  autor: Remington
 15 lis 2018, 22:55
Jak może przyjść rachunek za prepaid :D Dzwonienie za darmo działa, a na billingu jest 0. Policzyli mi dotąd tylko za SMS aktywujący iMessage (ale to wiadomość do Wielkiej Brytanii).

Zobacz co jeszcze oferują - w tym celu trzeba porządnie przeklikać panel www i apkę mobilną. Dzwonienie przez WiFi, sieć komórkową lub nr dostępowy (włącznie z samodzielnym ustawieniem co ma być dostępne i w jakiej kolejności), pakiety i tanie rozmowy za granicę, własne numery dodzwaniane dla zdefiniowanych w panelu numerów (nie tylko rebtelowskich) w większości stref numeracyjnych. Na razie tyle odkryłem i póki co bardzo mi się podoba.
 #1050389  autor: macc
 15 lis 2018, 23:01
Jeżeli tak jest i będzie jak piszesz to bardzo się cieszę z tego. Nie chciałem w to wierzyć bo pamiętam jak płaciłem 2,50zł za minutę rozmowy. Chyba jestem juz starej daty :D :lol: . Będę śledził ten wątek rozmowy. pozdrawiam
 #1050395  autor: adbadbad
 16 lis 2018, 00:31
@motyl27
Mi też nie działały sms-y zaraz po aktywacji. Musialem poczekac okolo 4 godzin az zaczely przychodzic. Najlepiej wyslij ze swojego numeru smsa na numer w rebtel i jak sms dojdzie to bedzie znaczyc ze smsy w rebtel zostaly uruchomione.
 #1050397  autor: macc
 16 lis 2018, 06:38
Widzę, że trzeba poczekać kilka godzin na pełną aktywację numeru. Na początku nie chodziło mi polecenie saldo na 555 a teraz bez problemu.

Nie przyjmuje danych z karty w nest bank. :wink:
 #1050402  autor: Remington
 16 lis 2018, 07:47
macc pisze:Jeżeli tak jest i będzie jak piszesz to bardzo się cieszę z tego. Nie chciałem w to wierzyć bo pamiętam jak płaciłem 2,50zł za minutę rozmowy. Chyba jestem juz starej daty :D :lol: . Będę śledził ten wątek rozmowy. pozdrawiam
To ja płaciłem 2,81 zł/min w taryfie Start Plus. A tu dają za darmo. Ale jak się wgryzłem w możliwości ich systemu stwierdziłem, że ten no limit jest tylko dodatkiem do telefonicznego "kombajnu" jaki oferują. Obawiam się jednak, że januszowanie naszych rodaków sprawi, że rachunek zysków i strat wymusi wprowadzenie opłat.
 #1050416  autor: darekka
 16 lis 2018, 09:22
Możliwe, że dali coś od siebie za ostatnią awarię Usługi lub dostałeś bonusik dla wykopowiczów(dają GB jak się do nich napisze w tej sprawie-obiecali za długie czkanie dać 3GB zamiast 2GB).

Też macie okres rozliczeniowy 4tygodnie?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1050428  autor: kowal2200
 16 lis 2018, 10:51
Tak, cztery tygodnie. U mnie jest tylko 1 GB.
Mnie karta Nest Banku weszła bez problemu i mam ją podpiętą.
 #1050433  autor: arat99
 16 lis 2018, 11:32
W środę aktywowali mi kartę sim, ile mniej więcej trwa proces przeniesienia numeru od daty aktywacji ?
Do tej pory nie mam żadnych informacji, a na infolinie nie mogę się dodzwonić.
  • Strona 33 z 55
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 55
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 55