DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 41 z 73
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 73
 #1049387  autor: Eragon
 13 lis 2018, 22:58
Ja przy zamawianiu startera, nie musiałem aktywować. Z tego co pamiętam, sami aktywują. Zresztą, wsadź i sprawdź. Powinna śmigać.

Pomogłem? Zostaw lajka! :smt006
 #1050160  autor: jamto02
 14 lis 2018, 17:42
U mnie też nie działa, napis Rabtel jest.
Co powinienem zrobić chcąc nowy nr od rabtela bo zastanawiam się na poważnie czy aby nie przeniosą mi nr choć raczej nie zaznaczałem tej opcji. Ale już niczego nie jestem pewien.
 #1050164  autor: macqmacq
 14 lis 2018, 18:09
Tak czytam od początku tego wątku wasze komentarze i niestety do tej pory nie jestem pewien, czy przenieść numer do rebtela... ŚMIERDZI to wszystko na kilometr! Jak smród zniknie, to może wtedy spróbuję... :/
 #1050165  autor: adbadbad
 14 lis 2018, 18:10
@macqmacq
Za jakieś pół roku można na spokojnie przenieść jak nadal będą na rynku i jak wszystko się uspokoi. Wtedy może uda się wyrobić w 7 dni z przeniesieniem. Do tej pory warto skorzystać z promocji PLAY NEXT na 6 miesięcy bez limitu za darmo (która trwa do jutra). Ewentualnie wziąć numer "na próbę" z Rebtela.
 #1050166  autor: macqmacq
 14 lis 2018, 18:19
@adbadbad - nie szukam jakiegoś specjalnego no-limit... Po prostu chciałem spróbować tego novum, które okazuje się, że nie wyrabia na polskim rynku! :/ A PLAY NEXT to nie dla mnie - nie chcę żadnych aplikacji i umów! :D
 #1050188  autor: motyl27
 14 lis 2018, 20:06
Wczoraj kurier dostarczył kartę SIM jest ponad 24 godziny w telefonie i nadal nieaktywna.
Jeszcze nigdy tyle nie czekałem na aktywację. Jest Play czy Virgin działały praktycznie po włożeniu w telefon zaraz po dostarczeniu przez kuriera. Jeśli do jutra nie zadziała to zadzwonię na infolinię.
 #1050191  autor: adbadbad
 14 lis 2018, 20:11
@motyl27
Czym Ty się martwisz? Moja karta (nowa) jest w telefonie ponad miesiąc i też nadal nieaktywna. Pisanie do nich e-maili nic nie dało. Ciągle tylko przypisywali sprawie nowy numer. Ale nadal czekam z nadzieją że pewnego dnia wezmę swój stary telefon w którym jest ta karta, wybiorę numer i usłyszę dźwięki tonowego oczekiwania na połączenia, a nie informacji : "Nie można nawiązać kolejnego połączenia" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #1050206  autor: darekka
 14 lis 2018, 21:12
Zamiast siedzieć i marudzić wystarczy zadzwonić na infolinie(tak wiem ciągle zajęty albo wyłączony ale jakoś mi się udawało dodzwonić) i sprawę od ręki załatwią. Ja osobiście czekałem na MNP od 4.10 do 9.11 i może bym czekał nadal ale wykonałem ten telefon na infolinie i gość od ręki MNP przesłał dalej(w 1,5 dnia później numer zmienił operatora-tak musiałem również zadzwonić, bo zablokowane były poł.wychodzące i smsy ale znowu udało się dodzwonić i sprawę ogarnąć w czasie rozmowy).
Wystarczy chcieć...nr. na infolinie jest na stronie www.rebtel.pl

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 41 z 73
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 73
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 73