• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 92
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 92
 #1027005  autor: motyl27
 18 paź 2018, 12:25
W salonie Pani mnie zapewniała że można kupić starą ofertę i zmienić na nową. Odnośnie nowej oferty na ścianie jest atrapa startera jednak nie wiadomo kiedy będzie dostawa.
 #1027026  autor: Pabloeq
 18 paź 2018, 13:41
WellDone pisze:W jaki niby sposób można zamienić starą na nową? Pierwsze słyszę, że można przejść z FRII na BLUECONNECT.
Jak kupowałem starter ze względu na numer na alledrogo, starter był z blueconnect i zmieniłem w kilka sekund na frii, także w tę stronę się da ;-)
 #1027046  autor: biala1991
 18 paź 2018, 15:50
A jaki to kod? :)
Nowa oferta Blueconnect dająca Darmowe GB po doładowaniu nie przewiduje migracji z Frii. Jedyna oficjalna możliwość zmiany to przejście ze starego Blueconnecta, to się odbywa na zasadzie włączenia usługi, którą potem można wyłączyć i wrócić do
usług telekomunikacyjnych, z których Użytkownik korzystał przed aktywacją Oferty Darmowe GB po doładowaniu
,
czyli jak rozumiem powrót do starego Blueconnecta a nie do Frii

Edit. Dorzucę pytanie: kasę zjadło? :)
 #1027226  autor: Pabloeq
 19 paź 2018, 08:25
biala1991 pisze:A jaki to kod? :)
Nowa oferta Blueconnect dająca Darmowe GB po doładowaniu nie przewiduje migracji z Frii. Jedyna oficjalna możliwość zmiany to przejście ze starego Blueconnecta, to się odbywa na zasadzie włączenia usługi, którą potem można wyłączyć i wrócić do
A ja tam pamiętam jaki to był kod, ze dwa lata temu to było, starter kupiony na allegro, fajny numer, odpalam sprawdzam a tam że taryfa blueconnect, szukam i widzę na stronie że można zmienić na frii, zmieniłem i działa normalnie do dziś, później wymieniałem też kartę na nanoSIM bo pierwotna była tylko w micro.
 #1027267  autor: jarekt
 19 paź 2018, 10:01
Nie kojarzę czy była kiedykolwiek taka możliwość. Trzeba by poszukać w archiwalnych regulaminach migracji (jeśli chodzi o T-Mobile, to nie jest to moje ulubione zadanie :) - może ktoś bardziej lubiący róż skusi się i poszuka, albo ma lepszą pamięć niż ja w tym zakresie, zakresie migracji między taryfami w T-Mobile).
 #1027280  autor: biala1991
 19 paź 2018, 11:01
Odnośnie kodu się domyśliłam dlatego zmodyfikowałam pytanie o stan środków.
Pytam ogólnie, bo wiem że Jarek to bardziej w fiolecie gustuje :)
WellDone pisze:A w drugą stronę?

Na migrację z Frii do Blueconnecta nie ma widoków. I to jest bez sensu, poniewiera mi się nieużywana karta Frii i nie mogę jej wykorzystać do sprawdzenia nowej oferty tylko muszę rejestrować kolejny starter, który za chwilę wyląduje w koszu.
 #1027647  autor: Dorotea
 20 paź 2018, 19:59
Dziś widziałam ten starter 111 GB w Kolporterze: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specja ... t-na-karte
Chciałam go kupić i zarejestrować na miejscu, żeby po powrocie do domu był już gotowy do użycia. Okazało się, że jest tylko jedna sztuka, w środku jest inna karta, od zwykłego startera 1GB: http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specja ... t-na-karte
Sprzedawczyni wyjaśniła, że przedstawiciel T-Mobile dał im tylko okładkę i kazał tam włożyć te stare statery, że niby to jest to samo. Ciekawy sposób na wypchnięcie starych kart :)
 #1027685  autor: biala1991
 21 paź 2018, 08:14
Ja widziałam te startery na poczcie ale zawartości opakowania nie sprawdzałam, nie przyszło mi do głowy, że operator może wpaść na tak innowacyjny :) pomysł i w środku umieścić coś innego.
Chociaż czytając regulamin:
2.1. Oferta Promocyjna "Darmowe GB po doładowaniu" skierowana jest dla Klientów (*Użytkownicy):
2.1.1. Taryfy Internet na kartę blueconnect, którzy mieli aktywną tą taryfę przed datą wdrożenia Oferty Promocyjnej "Darmowe GB po doładowaniu".
2.1.2. którzy w okresie trwania niniejszej oferty aktywowali Kartę SIM.

z pkt.2 można zrozumieć, że każda karta aktywowana w okresie promocji powinna uruchomić się w nowej ofercie. Co prawda jest przeznaczony do tego starter ale w regulaminie samej oferty, z którego pochodzi cytat nie ma żadnej wzmianki o istnieniu tego specjalnego startera a chyba powinna być, bo bez tego zapis
2.1.2. którzy w okresie trwania niniejszej oferty aktywowali Kartę SIM

oznacza pogrzeb taryfy Frii :) każdy nowo aktywowany nr z automatu powinien uruchomić się w taryfie internetowej, co oczywiście w praktyce nie ma miejsca
 #1027691  autor: Dorotea
 21 paź 2018, 08:54
@biala1991
Normalne opakowanie wskazujące na starter więc powinien tam być. Też nie domyśliłabym się fortelu, ale ze sprzedawczynią znamy się i od razu mnie poinformowała o co chodzi i spytała, czy na pewno chcę.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2018, 13:29 przez Dorotea, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1027707  autor: biala1991
 21 paź 2018, 11:24
Gdyby jeszcze ze starej oferty dało się migrować to z bólem możnaby przełknąć ten fortel (jesteśmy stratni o pakiet startowy 7GB) ale gdybym zdecydowała się na rejestrację nowej karty (bo zakup startera to jedyny sposób pozyskania nowej oferty) i zamiast niej dostałabym coś dla mnie zupełnie bezwartościowego.. wyjątkowo chamska zagrywka. I nie chodzi o te 5zł za starter tylko o konieczność rejestracji karty, która po aktywacji okaże się nieprzydatnym balastem
 #1028869  autor: andx
 27 paź 2018, 10:43
Od jakiegoś czasu pojawiła się nowa apka do obsługi konta, czy też tak macie, że w starej wersji widoczne były dostepne dane do wykorzystanie w roamingu, a teraz jest komunikat "Usługa w trakcie procesu aktywacji"?
 #1028887  autor: marcin19883
 27 paź 2018, 14:03
Korzystam z promocji "Za 1zł bez limitu dziennie" z datą wazności konta 04.2019. Korzystam sporadycznie raz, dwa w miesiącu. Kilka dni temu T-mobile postanowiło mi skrócić ważność konta do 23.10.2018. Mam zablokowane wychodzące. Czy ktoś z was miał podobnie? Nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło, by jakakolwiek sieć mi zablokowało od tak konto. T-mobile to porażka.
 #1028895  autor: Pabloeq
 27 paź 2018, 15:23
marcin19883 pisze:Korzystam z promocji "Za 1zł bez limitu dziennie" z datą wazności konta 04.2019. Korzystam sporadycznie raz, dwa w miesiącu. Kilka dni temu T-mobile postanowiło mi skrócić ważność konta do 23.10.2018. Mam zablokowane wychodzące. Czy ktoś z was miał podobnie? Nigdy mi się jeszcze nie zdarzyło, by jakakolwiek sieć mi zablokowało od tak konto. T-mobile to porażka.
Miałem obie opcje, za 1zł bez limitu i później nolimit/25zł i nie miałem takich przygód, z tym że korzystam normalnie codziennie, napisz im reklamację, jeżeli chodzi o ich systemy inforamtyczno billingowe to jest to dno. Napisz, niech wyjaśnią i podadzą na podstawie jakiego regulaminu tak zrobili. Swoją drogą oni klientów prepaid od czasów T-mobila mają gdzieś. Taka polityka firmy.
 #1028963  autor: WellDone
 27 paź 2018, 23:18
U mnie było to samo. Łaskawie konsultantka przywróciła mi ważność, ale nie widziała podstaw, bo nie widzi nic na koncie i nie wie czy sam coś nie włączyłem. Masakra. Dno dna.
 #1028964  autor: marcin19883
 28 paź 2018, 00:10
Ja mam 15zł na koncie. Nie opłaca mi się reklamować. Numer już przeniosłem do Play Next. Mam nadzieje, że póki ważne wychodzące, to przeniesie numer.
WellDone pisze:konsultantka przywróciła mi ważność, ale nie widziała podstaw, bo nie widzi nic na koncie
A to kłamczucha :lol: Przecież konsultant widzi każdą zmianę na koncie. Wszystko jest czarno na białym w historii konta.
  • Strona 17 z 92
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 92
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 92