DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 23 z 35
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 35
 #1042512  autor: marcin19883
 10 lis 2018, 21:05
Ja widziałem "starter 111 GB" na poczcie u mnie na wsi. :D Już miałem kupić, ale po co? W Orange mam to samo i więcej GB. Z tego co widziałem, to ostatnia sztuka wisi od kilku tygodni. Nikt tego nie kupuje.
 #1042525  autor: biala1991
 11 lis 2018, 06:53
marcin19883 pisze:Ja widziałem "starter 111 GB" na poczcie u mnie na wsi.
I jesteś pewny, że to był oryginalny starter a nie fałszywka? Dopóki nie wzięłam do ręki i nie zorientowałam się, że to tylko okładka też uważałam, że widzę "starter 111GB" :)


@darekka
Zadośćuczynienie pojedyńczym klientom, którzy się o to upomną jest zapewne wliczone w koszty. Prawdziwą karą byłoby nagłośnienie tej hucpy a na to się nie zanosi, bo Ci którzy próbują są kneblowani (mój przykład z FB) a inni nawet nie widzą problemu:
Nikt tego nie kupuje


A problem nie sprowadza się do skali oszustwa tylko do świadomego działania operatora, który na bezczela :) wprowadza do dystrybucji podróbki. Klient ma prawo oczekiwać, że kupując płytę Grechuty znajdzie w pudełku Grechutę a nie przeboje Zenka Martyniuka. TM swoimi oszukańczymi praktykami pozbawił mnie elementarnego poczucia bezpieczeństwa :)
 #1046498  autor: marcin19883
 12 lis 2018, 16:25
Ta sieć to żart. Nawet nie mogę się z nimi skontaktować przez iboa, bo wyrzuca błąd. haha i tak już mam od kilku tygodni. :lol: Na email to coś załatwić, graniczy z cudem. Czekam na odpowiedz prawie tydzień.
 #1046529  autor: piotrzet
 12 lis 2018, 16:30
Odpuść sobie email zadzwoń do BOK najlepiej albo napisz na email niech się skontaktują.

https://www.speedtest.net/result/a/4751935806.png
 #1049362  autor: 3G
 13 lis 2018, 20:24
Ktoś podpowie jakieś sensowne pakiety netu bez ograniczenia prędkości?
Kiedyś były jakieś "na próbę" czy coś takiego - działa to jeszcze?

http://www.speedtest.net/android/3499222262.png
 #1049366  autor: michcio123
 13 lis 2018, 20:46
Działa.
*100*860*9# - 6GB na 5 dni
*100*861*9# - 3GB na 5 dni
*100*862*9# - 1GB na 5dni
Dezaktywacja zamiast 9 piszesz 2.
 #1049396  autor: 3G
 13 lis 2018, 23:39
A były chyba też jakieś na 30 dni? Tak czy inaczej, dzięki :)

http://www.speedtest.net/android/3499222262.png
 #1050215  autor: 3G
 14 lis 2018, 22:06
Może być i Heyah :)

http://www.speedtest.net/android/3499222262.png
 #1054947  autor: ZF280
 20 lis 2018, 12:43
Dzień dobry, może ktoś miał podobnie, nie wiem czy to błąd czy może zmiany regulaminu. Mam ten sam numer od 12 lat i starą taryfę happy. W tym miesiącu po raz pierwszy miało miejsce skasowanie moich środków na koncie w okresie kiedy jeszcze wciąż mam ważne połączenia wychodzące. Wg biura obsługi to normalne ponieważ przychodziły do mnie smsy informujące, że to nastąpi, ale na pytanie czy zmienił się regulamin nie udzielono mi odpowiedzi jedynie powtarzano " no przecież przychodziły smsy ostrzegające". Dodano, że jeśli napiszę maila z reklamacją mogę otrzymać zwrot środków. Więc skoro tak , to jednak jakiś błąd to jest z ich strony? Dla mnie cała ta sytuacja jest lekko dziwna, 12 lat nie było czegoś takiego. Jeśli ktoś miał podobną sytuację, ciekawi mnie jak ona została rozwiązana. Pozdrawiam
 #1054976  autor: aupol
 20 lis 2018, 15:52
A korzystałeś z tego numeru ? Bo ja też tak miałem ale karta leżakowała i mimo tego, że miała ważne połączenia wychodzące to przyszła taka wiadomość. Zadzwoniłem na infolinię ale też nie udzielono mi sensownej odpowiedzi poza tym, żebym doładował konto. W ostatnim dniu kiedy miało nastąpić skasowania środków, wykonałem połączenie i okazało się, że to wystarczyło. Nie musiałem doładowywać konta i nic mi nie pobrali.
 #1055814  autor: ZF280
 21 lis 2018, 12:06
aupol pisze:A korzystałeś z tego numeru ? Bo ja też tak miałem ale karta leżakowała i mimo tego, że miała ważne połączenia wychodzące to przyszła taka wiadomość. Zadzwoniłem na infolinię ale też nie udzielono mi sensownej odpowiedzi poza tym, żebym doładował konto. W ostatnim dniu kiedy miało nastąpić skasowania środków, wykonałem połączenie i okazało się, że to wystarczyło. Nie musiałem doładowywać konta i nic mi nie pobrali.
Telefon nie był używany w tym miesiącu, obecnie testuję sobie inny pre paid, więc to pewnie było przyczyną. Smsy informujące zostały przeczytane już po fakcie, więc u mnie te środki odebrano. O dziwo wczoraj zadziałała cykliczna usługa bonus płatna złotówkę, mimo braku pieniędzy na koncie, przyszły jednocześnie dwa smsy " bonus został zawieszony z powodu braku środków na koncie" i " bonus 150 min został dodany, zostanie pobrana opłata". Widać, że jest to lekki bałagan. Podczas rozmowy z biurem obsługi zdziwiło mnie to, że mówiąc, że wszystko jest w porządku i to że odebrano środki jest oczywistą sprawą, jednocześnie mówiono, że je odzyskam pisząc reklamację( wynika z tego, że jakaś nieprawidłowość jednak nastąpiła).
  • Strona 23 z 35
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 35
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 35