DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 76 z 80
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 80
 #1025723  autor: Kryniczanin
 14 paź 2018, 06:14
Oni wiedzą, że sieć już jest na granicy wytrzymałości. Kumpel mieszka naprzeciw Góry Parkowej w Krynicy ma w linii prostej 1km do masztu. Sprzedali mu opcję tylko 20mb/s. O 60mb/s w sklepie i na infolinii nie chcieli rozmawiać. Nie da się i koniec.

U siebie w domu mam obecnie średnio 10mb/s rok temu jak kupowałem była pełna 20-stka. Ten wynik zawdzięczam tylko temu ,że w mojej okolicy są dwa maszty z LTE 800 oddalone od siebie o 1km. Jakby był jeden to już bym miał prędkości BDI Aero2.

W tym momencie jestem pod Środą Śląska. Stacja z Miękini.

Prędkości na opcji 20mb/s są takie.
http://www.speedtest.net/result/7715711470



W szczycie jest masakra. Nie robiłem wczoraj wieczorem testu, ale meczu na Eleven nie dało się oglądać.
 #1025779  autor: shevchenko1987
 14 paź 2018, 12:35
A ja będę musiał dzisiaj dzwonić ponownie. Minęły 24 godz. od przyjęcia zmiany i dalej nic się w temacie nie zmieniło. Ehh...
Ostatnio zmieniony 14 paź 2018, 13:16 przez shevchenko1987, łącznie zmieniany 2 razy.

Huawei B618s-22d | TP-Link Archer C2600 | WD MyCloud 2TB | ACER Aspire V Nitro VN7-592G-53ZG
 #1025799  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 13:15
Chwilowo dość dobrze.. Ale do czasu.
Obrazek

Zyskaj miesiąc za 1 zł w PLAY NEXT! Zajrzyj do dedykowanego tematu lub napisz na PW!
 #1025800  autor: shevchenko1987
 14 paź 2018, 13:16
Kolejny telefon. Zlecenie dalej w fazie realizacji... Pytam, ile to jeszcze potrwa? Na to Pani mi odpowiada. Nie wiem, może dzisiaj wskoczy, może jutro... :evil:

Ktoś przerabiał ten temat? Ile się faktycznie czeka na tak prostą zmianę?

Huawei B618s-22d | TP-Link Archer C2600 | WD MyCloud 2TB | ACER Aspire V Nitro VN7-592G-53ZG
 #1025810  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 13:34
shevchenko1987: do 72 godzin, ale powinno być szybciej. W regulaminie oferty operator nie umieścił informacji w jakim czasie zmiana planu taryfowego zostanie zrealizowana.

Zyskaj miesiąc za 1 zł w PLAY NEXT! Zajrzyj do dedykowanego tematu lub napisz na PW!
 #1025845  autor: spotify
 14 paź 2018, 14:25
Mnie to wcale nie dziwi. Zarówno przycięcie prędkości bez limitu jak również limity bez przycięcia prędkości odbiją się wcześniej czy później czkawką.
Oferta na internet mobilny powinna mieć zarówno przycięcia danych jak i prędkości. I to nie daje gwarancji, że wcześniej czy później dana sieć w rejonie nie spuchnie.
Oczywiście, gdyby ludzie używali do internetu normalnie to jest taka szansa, że da radę.
Ale jak wchodzą streamingi, torrenty itd to nie ma co się dziwić. Anteny do radiówki z gumy nie są.

@Kryniczanin też ma rację. Kwoty za usługi są za niskie. Gdyby były droższe też większość by tego podchodziła inaczej.
 #1025932  autor: shevchenko1987
 14 paź 2018, 19:48
Karlos20 pisze:shevchenko1987: do 72 godzin, ale powinno być szybciej. W regulaminie oferty operator nie umieścił informacji w jakim czasie zmiana planu taryfowego zostanie zrealizowana.
Wydaje mi się, że dopadł mnie jakiś bug systemu i dlatego ciągle jest jak jest, a konsultanci pierwszego kontaktu odpowiadają to co widzą czyli "w trakcie zmiany". :cry:

---
Edycja:

Miałem rację. W końcu trafiła się jakaś kumata i pomocna konsultantka. Przedstawiłem po raz kolejny całą sytuację, zerknęła w system i potwierdziła, że faktycznie aktywacja usługi się zawiesiła. Dzwoniła do techników, ale z miejsca nie są w stanie nic zrobić. Zrobiła oficjalne zgłoszenie do działu technicznego tylko tutaj znowu czas oczekiwania to około 5 dni. :evil:

---
Edycja 2:

Pani oddzwoniła i poinformowała, że temat rozwiązany. Faktycznie już śmiga :)

Link: http://www.speedtest.net/result/7717204013.png

Huawei B618s-22d | TP-Link Archer C2600 | WD MyCloud 2TB | ACER Aspire V Nitro VN7-592G-53ZG
 #1025971  autor: JFK2016
 14 paź 2018, 23:30
matek451 pisze: Ślepi wyznawcy różowego operatora jakoś nie zauważają ze DL do 20Mb/s a często w rzeczywistości dużo niższej to prędkości jest przynależne bardziej do 3G niż do LTE. Wszelkie działania w tym temacie u innych operatorów zawsze spotyka się z ich krytyką, w przypadku T-mobile niektórzy uznają to za prawidłowe działanie.
Tu nie ma żadnej ślepej wiary, jedynie fakty, technologie, liczby... . Jeżeli ktoś decyduje się na zakup tego internetu mając dostęp tylko do LTE800, to musi brać na siebie ryzyko że w godzinach szczytu po roku zamiast do 20Mbps, może być do 5Mbps, co przy tej cenie usługi nie jest aż takim dramatem.
matek451 pisze: Te wszystkie zachwyty w sytuacji gdy T-Mobile tak jak pozostali operatorzy nie gwarantuje minimalnych prędkości w internecie domowym bez limitu są nie na miejscu a oferta w tym elemencie niczym się nie różni od innych operatorów i objęta jest takim samym ryzykiem degradacji łącza. Jeśli tak nie jest to proszę o jakieś rzeczowe argumenty. I nie mówmy tu o kilku miastach gdzie sieć NW jest po modernizacji.
Na razie tj. bezkonkurencyjna oferta, a Twoje naginanie rzeczywistości jest dla mnie znane na pamięć (na moim przykładzie Łodzi i Plusa), której nie posiada żaden inny operator (podobna jest jedynie w Orange dla firm i Play-tu abonament 200zł/m-c). Rynek jest nasycony i tylko w ten sposób mogli "szybko" zdobyć nowe aktywacje data. Plus/Play mają bazę abonentów data (Play jest najdroższy, ale wyłączają patologię z DiL, swoją sieć mają najlepiej "uzbrojoną" ze wszystkich opów...).
Kryniczanin pisze: U siebie w domu mam obecnie średnio 10mb/s rok temu jak kupowałem była pełna 20-stka. Ten wynik zawdzięczam tylko temu ,że w mojej okolicy są dwa maszty z LTE 800 oddalone od siebie o 1km. Jakby był jeden to już bym miał prędkości BDI Aero2.
Tyle siedzisz na forum a nie rozumiesz tego że LTE800 nigdy nie będzie się nadawało do abonamentów data (jedynie do przebadania rynku w realu), nawet jak na każdym nadajniku byłaby wdrożona modulacja QAM256, Plus już dawno ma to za sobą i tam gdzie posiadali dużo aktywacji data, uruchomili LTE1800/LTE2600 (tak nawet na małych "wioskach"-do czego tu co niektórzy wylewali żale ;-) ), jeżeli T-Mobile skorzysta z przykładu to nie będzie dramatu.
 #1027608  autor: artoist
 20 paź 2018, 15:49
Mam na testach /termin 14 dniowy na zwrot/ internet domowy 60mbps i jest mocno średnio, w godz. 18-22 spada nawet poniżej 20 mbps ping od 40-68 łącze jest stabilne. W godzinach porannych dobija do tych 60 ale mi jest szybki net potrzebny jak wrócę do domu a nie jak idę do pracy :) co ja bym dał za światłowód :(. Mam niezłą zagwozdkę bo za miesiąc kończy mi się umowa z Play i ten "no limit" kusi ale nie z taką prędkością a liczenie, że rozbudują sieć może być mrzonką. Bądz Panie mądry i pisz wiersze.
 #1027609  autor: piotrzet
 20 paź 2018, 15:54
Widzę, że kolejny, który jest skazany na net mobilny, bo nie ma światłowodu. Witaj w klubie. No właśnie z tym netem mobilnym tak jest żadnej stabilności. Przynajmniej teraz już nie ma "małego transfera" :lol:

http://www.speedtest.net/result/a/4480192008.png
  • Strona 76 z 80
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 80
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 80