DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

 #1018930  autor: PawlusG
 23 wrz 2018, 10:33
Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.

:)
 #1019073  autor: TeleCypisek
 23 wrz 2018, 16:30
PawlusG pisze:Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.
Dotychczas też miałem takie doświadczenia, ale tym razem na FB odbili piłeczkę i zalecili złożenie reklamacji przez e-maila. A ja już nie bardzo mam chęć trzeci raz opisywać tę samą historię.
 #1019149  autor: TeleCypisek
 23 wrz 2018, 21:20
Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
 #1019152  autor: jarekt
 23 wrz 2018, 21:30
@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1019155  autor: pantin
 23 wrz 2018, 21:47
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
 #1019156  autor: polsat090
 23 wrz 2018, 21:53
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
 #1019157  autor: pantin
 23 wrz 2018, 22:00
polsat090 pisze:
pantin pisze:
TeleCypisek pisze:Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

Pierwsze zdjęcia to są te nowe (Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin od lutego 2017). Stare są w Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin przed lutym 2017.
 #1019166  autor: TeleCypisek
 24 wrz 2018, 01:11
jarekt pisze:@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".
Używamy z żona VM od grudnia 2015 r. i dotychczas zawsze po odnowieniu się pakietu #Freemimium mieliśmy pełne 300 MB i te MB nie zmniejszały się dopóki nie zaczynaliśmy coś ssać będąc poza zasięgiem wi-fi.
Ludzie z supportu na FB sugerowali to samo co Ty, proponowali żeby włączyć na kilka minut tryb samolotowy i wtedy te zarezerwowane MB miały ponoć powrócić, ale one nie powróciły!
Zresztą podobne podejrzenia mam odnośnie mojego pakietu #Freemium, gdyż wg systemu billingowego w obecnym okresie zużyłem dopiero 600 KB, a na koncie do wykorzystania pozostało mi już tylko 245 MB!
Wszystko wskazuje na to, że problemy zaczęły się po przeniesieniu nas na nową platformę i wpisaniu nowych APN-ów!
 #1019196  autor: TeleCypisek
 24 wrz 2018, 13:39
Remington pisze:A po przełączeniu w tryb samolotowy w jaki sposób sprawdzałeś saldo danych?
Najpierw po wyłączeniu trybu samolotowego sprawdzałem kodem USSD czy środki nie wróciły na konto.
Ponieważ zdałem sobie sprawę, że to może wprowadzać błąd, więc następnym razem wyłączyłem tylko transmisje komórkową i ponowiłem sprawdzenie kodem USSD.
Za każdym razem wynik był taki sam, identyczny jak otrzymany z aplikacji mobilnej.
 #1019210  autor: Remington
 24 wrz 2018, 14:19
Wygląda więc na błąd w ich systemie, ewentualnie opóźnienie w aktualizacji danych o saldzie.

I nie cytuj w całości posta, pod którym odpowiadasz.
 #1019438  autor: kristronik
 25 wrz 2018, 11:51
Dziewica chyba od czasu przeniesienia na nową platformę ma bardzo duże problemy. U mnie są źle rozliczane MB z pakietów ale największy chyba obecnie problem to brak logowania do roamingu krajowego po zaniku zasięgu macierzystego Play. Telefon potrafi być w trybie "tylko połączenia alarmowe" godzinami szczególnie podczas jazdy autem. Na infolinie dodzwonić się graniczy z cudem (czas oczekiwania) a jak już się uda to jest informacja, że technicy znają problem i w ciągu kilku dni powinni naprawić... Wg. mnie totalna kompromitacja - ewidentnie nie ogarniają albo czekają, aż ktoś łaskawie z firmy zewnętrznej przyjedzie i im to naprawi. Przy takim podejściu stracą dużo klientów a co za tym pójdzie ich potencjalna wycena dla P4 przy sprzedaży będzie warta tyle co nic.
 #1019697  autor: Przemix
 26 wrz 2018, 11:14
Jakie ustawienia internetu zastosować jak numer mam sprzed 2017 ale kartę sim mam świeżą wymienioną. Na każdych działa jakby chciało a nie mogło od pewnego czasu.

10zł na pierwszy przejazd UBERem po rejestracji z linka https://www.uber.com/invite/uberdlalodzi działa w całej Polsce. 0,5GB więcej w Dropbox po rejestracji z linka https://db.tt/2TAqb2vA8p
 #1020205  autor: zakopane
 27 wrz 2018, 11:31
Kiedy bylo freemium nie bylo problemu - wystarczylo wlaczyc pakiet by przedluzyc.
A w casie po freemium mozliwe jest przedluzenie waznosci konta bez doladownia? Jak?

PS> jelsi nie ma mozliwosci takiej za pomoca przejscia to moze uzywajac srodkow na koncie?
 #1020232  autor: jarekt
 27 wrz 2018, 12:37
Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1020238  autor: zakopane
 27 wrz 2018, 13:00
jarekt pisze:Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.
czyli jedna mozliwosc jest zuzycie 3zl by dostac kolejny rok.
Nie da sie bezkosztowo jak kiedys?
 #1020239  autor: pantin
 27 wrz 2018, 13:00
jarekt pisze:Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.
Ja dzisiaj włączyłem właśnie ten za 3 zł i ważność konta się nie przedłużyła.
 #1020240  autor: zakopane
 27 wrz 2018, 13:09
pantin pisze:
jarekt pisze:Włączając pakiet #Mini, choćby ten za 3zł. Otrzymasz wtedy między innymi RWK.
Ja dzisiaj włączyłem właśnie ten za 3 zł i ważność konta się nie przedłużyła.
No to niezla lipa. Moze wlaczy sie z opoznieniem?
 #1020242  autor: jarekt
 27 wrz 2018, 13:10
Regulamin Oferty Promocyjnej „Pakiet #Mini3” pisze:16. Pakiety Zintegrowany dostępny w niniejszej Ofercie jest pakietem samoodnawialnym (szczegóły zawarte są w punktach 17-20 poniżej). Aktywacja samoodnawialnego Pakietu Zintegrowanego powoduje przedłużenie ważności konta Numeru o rok (365 dni dla ważności połączeń wychodzących oraz dodatkowe 60 dni dla połączeń przychodzących).
Także reklamacja jak coś.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1020245  autor: pantin
 27 wrz 2018, 13:15
Poczekam do jutra. Ja zrezygnowałem z którego dotychczas korzystałem (#PEŁENLUZ) i dzisiaj włączyłem #MINI3.
 #1020251  autor: marcz123456
 27 wrz 2018, 14:01
Zamiast tego mini za 3 zł już lepiej siedzieć na fakcie z tymi kodami na 10/10/50 co tydzień co są.
 #1020419  autor: bazooka
 27 wrz 2018, 23:35
Od 1.10 będę w Virgin i Mini9...
Chciałbym zapytać jak tam doświadczenia Dziewicowców z rozliczaniem darmowego transferu dla tych znanych wszystkim, kilku aplikacji :?:
 #1021108  autor: kristronik
 28 wrz 2018, 16:30
bazooka pisze:Mini9...
... z rozliczaniem darmowego transferu dla tych znanych wszystkim, kilku aplikacji :?:
W Mini 9 nie ma darmowego transferu dla aplikacji - jest tylko "niby" 1Gb. Niby dlatego, że Virgin po przenosinach na nową platformę ma problem z poprawnym rozliczaniem Mb z pakietu - u mnie np. testowo pobrane 1,5 mb z pakietu schodzi 52 mb w bilingu pokazuje 100kb a konsultantka na infolinii widzi jeszcze coś innego - słowem CYRK :shock: