Telekomunikacja jak na dłoni






Pakiety Mini w Virgin Mobile

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez Remington » 22 wrz 2018, o 15:42

TeleCypisek napisał(a):Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!


Stara czy nowa karta SIM?


TeleCypisek napisał(a):Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!


Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2365
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez lordbyd » 22 wrz 2018, o 17:17

U mnie był podobny problem jaku Kolegi @TeleCypisek - miałem mieć jeszcze pakiet Freemium ważny miesiąc, a z początkiem września już się nie odnowił. Odpuściłem jednak sprawę, bo nie chce mi się czekać godzinami na infolinii a na odpowiedź mailową - jak czytałem na facebooku - niektórzy czekają miesiącami.
lordbyd
Młody wyjadacz
Młody wyjadacz
 
Posty: 480
Dołączył(a): 9 lut 2017, o 15:10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Model telefonu: Nokia 6310i
Sieć: nju, T-M, VM

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez TeleCypisek » 22 wrz 2018, o 20:54

Remington napisał(a):
TeleCypisek napisał(a):Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!


Stara czy nowa karta SIM?

Chyba nowa, ale nie jestem pewien, bo nie wiem po czym je rozróżnić.
Dostałem ją i aktywowałem pod koniec 2015 roku.
7 września żona została przeniesiona na nową platformę.


TeleCypisek napisał(a):Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!


Jeśli jest aktywna sesja, to nic dziwnego, sieć blokuje wtedy część pakietu.

Smartfon korzystał wówczas z połączenia wi-fi, więc sesji chyba nie było?
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez Remington » 22 wrz 2018, o 22:03

89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.

Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2365
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez TeleCypisek » 22 wrz 2018, o 22:40

Remington napisał(a):89480611 - nowa karta
89480610 - stara karta

Podobno na starych pakiety Mini nie chcą się aktywować.

W takim razie karta nowa, a kodem USSD pakiet się aktywował bardzo szybko.

Co do sesji, to raczej była nawiązana. No chyba, że na tej nowej platformie mają jakiś bug.

Ale do tej pory nigdy pakietu nam w ten sposób nie ubywało!
Żona na ogól w przeciągu całego miesiąca zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB, a nigdy jeszcze ani jej ani mnie się nie zdarzyło, żeby jakaś zauważalna część pakietu ubyła nam już pierwszego dnia!
Chyba, że ta nowa platforma jakoś inaczej działa niż stara.
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez PawlusG » 23 wrz 2018, o 10:33

Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.
:)
PawlusG
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 389
Dołączył(a): 8 lut 2016, o 21:06
Model telefonu: Honor 7 + Xiaomi Redmi 4X
Sieć: Orange + Play + Aero2

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez TeleCypisek » 23 wrz 2018, o 16:30

PawlusG napisał(a):Jeśli chodzi o reklamacje w Virgin, to najszybciej rozwiązywane są te, które są zgłaszane przez twarzoksiążkę, wielokrotnie sprawdzone.

Dotychczas też miałem takie doświadczenia, ale tym razem na FB odbili piłeczkę i zalecili złożenie reklamacji przez e-maila. A ja już nie bardzo mam chęć trzeci raz opisywać tę samą historię.
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez TeleCypisek » 23 wrz 2018, o 21:20

Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez jarekt » 23 wrz 2018, o 21:30

@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".
Ja (częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia) na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
Tutaj więcej info: https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=94141&start=30#p1011827
jarekt
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 2390
Dołączył(a): 27 paź 2015, o 16:19

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez pantin » 23 wrz 2018, o 21:47

TeleCypisek napisał(a):Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!


Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.
pantin
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 65
Dołączył(a): 17 kwi 2016, o 16:46
Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4 [Global]
Sieć: Virgin Mobile, Red Bull Mobile, Rebtel, Aero2

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez polsat090 » 23 wrz 2018, o 21:53

pantin napisał(a):
TeleCypisek napisał(a):Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!


Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.

Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz
polsat090
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 89
Dołączył(a): 9 sty 2018, o 12:59

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez pantin » 23 wrz 2018, o 22:00

polsat090 napisał(a):
pantin napisał(a):
TeleCypisek napisał(a):Ten ich nowy system billingowy chyba sobie jaja robi!
Tak jak wcześniej pisałem, żona normalnie przez cały miesiąc zużywała tylko część z otrzymanego pakietu 300 MB. Tymczasem od momentu aktywacji pakietu Mini do tej chwili (czyli w przeciągu półtorej doby) żonie z pakietu 300 MB zostało już tylko 188 MB, chociaż zgodnie ze wskazaniami aplikacji "3G Watchdog" w rzeczywistości zużyła tylko 9 MB, a według billingu połączeń dostępnego w mobilnej aplikacji Virgin zużyła 9,91 MB transferu!
Więc innym korzystającym z pakietów Mini radzę również uważnie kontrolować swoje zużycie tych pakietów!


Ja ostatnio zużyłem cały pakiet (5,5GB w #PEŁENLUZ). Stało się to po zmianie APN na te nowe, co przysłali w wiadomości SMS. Po zmianie na stare jest w porządku. Na nowych wciągało podwójnie.

Zapodaj nowe i stare APN-y jak możesz


https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

Pierwsze zdjęcia to są te nowe (Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin od lutego 2017). Stare są w Konfiguracja telefonu z numerem obecnym w Virgin przed lutym 2017.
pantin
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 65
Dołączył(a): 17 kwi 2016, o 16:46
Model telefonu: Xiaomi Redmi Note 4 [Global]
Sieć: Virgin Mobile, Red Bull Mobile, Rebtel, Aero2

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez TeleCypisek » 24 wrz 2018, o 01:11

jarekt napisał(a):@TeleCypisek, systemy bazujące na P4 rezerwują (i odejmują podczas podawania do wiadomości) 71MB.
Przy pakiecie 300MB, to na start jest pokazywane 229MB przy aktywnej sesji jeśli nic jeszcze nie zużyłeś.
Możliwe, że tę ilość zwiększyli i zaokrąglili do całych 100MB, co tłumaczyłoby Twoje "wyniki".

Używamy z żona VM od grudnia 2015 r. i dotychczas zawsze po odnowieniu się pakietu #Freemimium mieliśmy pełne 300 MB i te MB nie zmniejszały się dopóki nie zaczynaliśmy coś ssać będąc poza zasięgiem wi-fi.
Ludzie z supportu na FB sugerowali to samo co Ty, proponowali żeby włączyć na kilka minut tryb samolotowy i wtedy te zarezerwowane MB miały ponoć powrócić, ale one nie powróciły!
Zresztą podobne podejrzenia mam odnośnie mojego pakietu #Freemium, gdyż wg systemu billingowego w obecnym okresie zużyłem dopiero 600 KB, a na koncie do wykorzystania pozostało mi już tylko 245 MB!
Wszystko wskazuje na to, że problemy zaczęły się po przeniesieniu nas na nową platformę i wpisaniu nowych APN-ów!
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez Remington » 24 wrz 2018, o 08:06

A po przełączeniu w tryb samolotowy w jaki sposób sprawdzałeś saldo danych?
Remington
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2365
Dołączył(a): 20 mar 2015, o 00:39

Re: Pakiety Mini w Virgin Mobile

Postprzez TeleCypisek » 24 wrz 2018, o 13:39

Remington napisał(a):A po przełączeniu w tryb samolotowy w jaki sposób sprawdzałeś saldo danych?

Najpierw po wyłączeniu trybu samolotowego sprawdzałem kodem USSD czy środki nie wróciły na konto.
Ponieważ zdałem sobie sprawę, że to może wprowadzać błąd, więc następnym razem wyłączyłem tylko transmisje komórkową i ponowiłem sprawdzenie kodem USSD.
Za każdym razem wynik był taki sam, identyczny jak otrzymany z aplikacji mobilnej.
TeleCypisek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 31 sie 2018, o 14:48

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta na kartę i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości