DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 134 z 134
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
 #1064846  autor: babcia77
 09 lut 2019, 09:51
U mnie aplikacja mobilna nie działa. Tzn. raz wczoraj świtem udało mi się zalogować za pomocą maila i hasła a potem cały czas komunikat o awarii. No i niestety wygląda że włączono mi lejek 15 MB - dziśz tym zaczynam walczyć.
 #1064853  autor: darekka
 09 lut 2019, 11:55
Czyli plotki o ograniczniku się potwierdziły-nikomu się jeszcze go nie udało odkręcić-obyś miał fart.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064946  autor: notsure
 10 lut 2019, 12:54
Witam :)

Patrzałem na moją kartę z Heyah dzisiaj i mam na niej 297 zł z 300 zł bodajże (karta w szufladzie tylko ją zasilam od +/- roku bo był DIL, później Grunwald a teraz net z Orange free na kartę odpaliłem bo się z "7 zł na 7 dni cyklicznie" i doładowań zebrało się razem ok. 250 GB). Co dziwne zabrało 3 zł ale w historii w apce nic nie pokazuje :) Może jakiś podatek był grunt, że nie zabrali wszystkiego ;)

Ale powoli trzeba będzie wrócić do usługi i tak się zastanawiam czy jak za tydzień odpalę "Masz złotówkę masz milion problemów..." czy są jakieś nadzieje, że będzie to w miarę normalnie działać, bo na to, że ogarną to kiedyś w 100% raczej nie liczę. Mam w planach korzystać z usługi i w razie problemów (czyli pewnie miesiąc w miesiąc...) posiłkować się netem z telefonu.
p.s. Szkoda, że im tam to wszystko nie spłonęło może kupili by wreszcie jakąś platformę z XXI wieku do obsługi prepaid :)
 #1064950  autor: zoltan666
 10 lut 2019, 13:29
A u mnie na koncie "Masz złotówkę..." jeszcze więcej środków niż u ciebie, a konto ważne do końca kwietnia. Potem trzeba będzie doładowywać, żeby nie stracić kasy. Z karty nie korzystam, bo mam jeszcze dużo GB z Grunwaldu, a i tu ważność GB to jeszcze tylko 3 miesiące. Niestety trzeba będzie ładować kasę w obie karty przez jakiś czas.
 #1064952  autor: zoltan666
 10 lut 2019, 14:07
Wiem i rozważam taką opcję przedłużenia ważności GB. Druga możliwość dla mnie to doładowanie 50 zł. co 3 miesiące i upłynnianie środków poprzez przelew sms. Czas pokaże, które rozwiązanie będzie lepsze i tańsze.
 #1064962  autor: saximel
 10 lut 2019, 15:27
6 lutego zgłosiłem awarię (nie pobierało 1zł/dzień, internet działał z lejkiem), otrzymałem sms, że rozwiązanie problemu nastąpi 8 lutego, tamtego dnia że do dzisiaj, z kolei godzinę temu dowiedziałem się że kolejna 'dodatkowa weryfikacja' będzie trwać kolejne 2 dni czyli do 12 lutego... :(
 #1064977  autor: saximel
 10 lut 2019, 18:43
@darekka
dzięki :) myślałem że nie zadziała bo w ostatnim czasie nie dostałem smsa zapraszającego do ponownej aktywacji, poprzednio aktywowałem 2 tyg temu, wtedy również były problemy które rozwiązywałem telefonicznie.
Btw. ostatnio po aktywacji otrzymuję mniej składne smsy:
kiedyś:
Oferta: Masz zlotowkę - masz no limit na wszystko i do wszystkich została wlaczona i bedzie się odnawiać przez 30 dni. Pamietaj, aby codziennie miec 1zl na koncie na odnowienie oferty. Szczegoly na www.t-mobile.pl
obecnie 3 smsy:
1 ostała wlaczona i bedzie się odnawiać przez 30 dni. Pamietaj, aby c
2 odziennie miec 1zl na koncie na odnowienie oferty. Szczegoly na www
3 .t-mobile.pl
Myślisz że bedą wysyłać powiadomienia czy też się nastawić raczej na liczenie dni od aktywacji i wysyłaniu sms raz na 31 dni?
 #1064979  autor: darekka
 10 lut 2019, 19:08
Pisałem wcześniej(bodaj w piątek), że do końca dnia mają poogarniać wszystko i, że jak komuś wcześniej nie pykło to konieczne będzie ponowne wysłanie SMSa aktywacyjnego(ja w sobote z rana na 2 numerach ponownie zleciłem aktywację, bo od paru dni nie odpaliło się mimo zlecenia) i pykło moment.

Cieszę się, że i Tobie odpaliła się usługa.

P.S. co do zaproszeń to w związku z pożarem na jednym numerze się ono pojawiło jakoś koło 2-3lutego, a na drugim nie ale aktywacja działa poprawnie DOPIERO od północy z piątku na sobote. Myślę, że od tego czasu zaproszenia do reaktywacji będą rozsyłane(wcześniej to wiesz-zdechło wszystko i cud, że ogarnęli). Widzę, że też z Ciebie jak i ze mnie są Janusze dusigrosze co to 31 dzień za darmo mają. :lol:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1064986  autor: saximel
 10 lut 2019, 22:06
aktywacja co 31 dni raczej miała na celu żeby się cykle nie pokrywały, robię tak żeby uniknąć wysypania systemu, zazwyczaj korzystam z usługi po kilka miesięcy bez awarii, do wtorku czekam na odp. ich weryfikacji, będę chciał rekompensatę jak nie otrzymam jakiejś rekompensaty, będę to argumentował że nie dostałem zaproszenia, nie wysyłałem aktywacyjnych smsów ponieważ sądziłem że one nie zadziałają ponieważ obecny cykl trwał kilkanaście dni dopiero (od 20 stycznia), muszą mi również wydłużyć ważność konta, ponieważ została ona skrócona gdy naprawiali mi awarię 3 tyg temu, mam ważność tylko do 20 lutego, a powinna być mniej więcej do kwietnia
 #1064990  autor: darekka
 11 lut 2019, 06:23
Taki sposób na ochronę oferty przed "przepełnieniem" GB(kumulacja 2TB powodowała zwiechę usługi) konieczny był mniej więcej do końca 2017 roku(na początku 2018 roku wprowadzono system kasujący część GB w sytuacji gdy zebraliśmy ok 1,8TB) Od tego momentu system resetuje nam ilość danych z 1,8TB na 1TB co uniemożliwia osiągnięcie sytuacji skumulowania 2TB kiedy to z przepełnienia GB usługa padała.
Jak chcesz ciągle używać to możesz reaktywować już w dniu zaproszenia(30ty dzień) i nic się nie będzie działo(sprawdzone na kilku numerach) ale jak chcesz zaoszczędzić to możesz robić jak dotychczas co da Tobie darmowy praktycznie cały dzień.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1065200  autor: babcia77
 14 lut 2019, 11:05
No to zaczynam walkę z lejkiem 15Mbps nałożonym po awarii. Na razie reklamacja i zgłoszenie serwisowe na infolinii. Tym razem trafiłem na operatora który znał naszą usługę i nie był zdziwiony tym że jest limit. Zasugerował by podać dozgłoszenia lokalizację plus czas gdy zauważyłem limit by nie zostało to odrzucone z automatu.

Kolejna rzecz jaka będzie do ogarnięcia to czas ważności konta. Jakieś sugestie na tanie przedłużenie? Bo środków mam na 3 miesiące a ważność konta tylko na miesiąc.
 #1065226  autor: darekka
 14 lut 2019, 18:34
Jedyne co zostaje w przypadku T-mobile to reklamacja(najlepiej na 31 dni przed końcem obecnej ważności, bo mają 30dni na odpowiedź) za te cuda około pożarowe w, której domagać się trzeba wydłużenia konta o rok(sam mam takie plany), HEYAH to wiadomo za opłatą 5zł/100dni(tu też mam w planach poprosić o RWK za cuda).
Konta u mnie to początek-połowa kwietnia, a kasy starczy, że ho ho.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 134 z 134
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 1
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134