DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 76 z 76
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
 #1057480  autor: darekka
 28 lis 2018, 08:15
Dziś po długiej przerwie(i końcu DILa w RBM) chciałem powrócić do "Masz złotówkę..." w HEYAH i znowu problemy: wysłane SMSy TAK pod 80481 i ...nic. System w bilingu zarejestrował SMSy ale jakoś z aktywacją Usługi się nie kwapi(fakt mają na to 72 godziny ale zwykle trwało to kilka minut). Wychodzi na to, że szykuje się reklamacja na samiutkim początku-na infolinii standard, kobitka nie wie o jaką ofertę chodzi choć 2-krotnie podałem pełną nazwę i od kiedy oferta jest więc odpuściłem stratę czasu na pogadankę, bo i tak do 72 godzin to nic nie można zrobić.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057481  autor: michcio123
 28 lis 2018, 09:05
A 1zł pobrało? Dziwna sprawa bo tego typu awarie rzadko się zdarzały. Oby to nie była kolejna próba uwalenia usługi przez operatora. Za kilka dni u siebie będę ją aktywował to zobaczymy jak będzie bo w tej chwili mam przerwę w korzystaniu z niej. Daj znać jak idzie sprawa.
 #1057482  autor: darekka
 28 lis 2018, 09:15
Nie kasy nie wzięło- sms z potwierdzeniem aktywacji również nie przyszedł(jak kasy nie pobrało to normalne), kod USSD na stan GB *103*22*8*11# również podaje, że nie mam żadnego pakietu, a babaka na infolinii potwierdziła, że smsy aktywacyjne były dziś wysłane, a więc czas na aktywację płynie.
Ja również długo z usługi na tym numerze nie korzystałem(DIL był), a na drugim T-mobile śmiga elegancko więc problem jest z aktywacją na mojej HEYAH simce.
Jak miną 3 doby to upomnę się o bonusiki ale wolałbym aby zaskoczyło samoczynnie, bo już przez te 2,5 roku chyba wszystkie możliwe problemy przerabiałem(mam 4 simki z tą ofertą w rodzinie).

Próby uwalenia usługi to już dawno byłu jak nie chciało się im naprawiać awarii przez nawet 2msc.

EDYCJA: dosłownie przed sekundą (po 2,5 godziny od wysłania SMSa aktywacyjnego)przyszło potwierdzenie aktywacji Usługi więc niepotrzebne nerwy albo wyczuli, że będą bulić(mają ze mną przerąbane przez czas działania naszej Usługi), USSD podaje, że mam 50200,1MB

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057628  autor: darekka
 29 lis 2018, 15:35
surface123 pisze:
28 lis 2018, 21:41
Ooooo tak ;)

Specjalnie dla Ciebie złamali swój system ;) :lol:
żart to był :lol:

Z dalszych cudów jakie mnie spotkały to:
-usługa aktywowana około 9:10(po ok.2,5 godz.od zlecenie aktywacji smsem) ale w pół godziny po 2 doładowaniach(wirtualna kasa na rozmowy i drugie internet) system zakosił 2x po 6zł.(z konta wyparowało tylko 9zł.)
-około 21:30 28.11.2018 net przestał działać po 49,02GB-miałem 50200,1MB pod kodem USSD po aktywacji Usługi
-reset karty około 22:00 chwilowo odblokował oferte
-dziś z rana 3 telefony do BOA i 3 osoby pierwszy raz słyszące o tej ofercie ale realnie pobrane 9zł.(z bilingu wynikało, że wzięli 2x po 6zł) oddane, porobione zgłoszenia techniczne z powodu blokady neta(niby działał, bo PINGi wracały bez strat ale net działał na jakimś lejku 32kbps, a USSD zwracał brak paczki netu mimo, że ok 21:32 biling pokazał doładowanie)
-zrobione zgłoszenie o zawieszeniu się usługi ale jak nie działało tak nie działa(brak pobrania 1zł. z rana ok.9:12 skutkowało brakiem "doładowań")
-cierpliwość mi się skończyła i pojechałem po nową SIMkę(duplikat) i...net działał mimo, że kasy nie pobrało i niby brak paczek neta(tu się nie cieszę, bo w dzień też przed wymianą SIMki tak chwilami było, że net działał pare minut).
Jak pisałem=net na nowej SIMce już nie działa choć chwilę z pełnymi prędkościami śmigał.

Reklamację trzeba będzie napisać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057639  autor: darekka
 29 lis 2018, 17:17
Ktoś w temacie jakiś czas temu napisał, że nie da się już zużyć całego pierwszego pakietu(z pierwszego dnia aktywacji kiedy mamy tylko 50200,1MB) ponieważ operator w takim przypadku automatycznie dodaje następny pakiecik 50200,1MB(tego samego dnia kiedy pierwszy się skończył) i to być może to doładowanie miało być tym następnym pakietem GB skoro pierwszego brakło.
Dzięki temu, że net zdychał po jego zużyciu można było sobie "dorobić", bo oferta nie działała zgodnie z jej warunkami określonymi w Regulaminie czyli nie mieliśmy faktycznego zapisanego regulaminem nolimitu na neta(pierwszego dnia dostawaliśmy jednorazowo 50200,1MB).
Jak widać w praktyce nie działa to jak powinno-o ile oczywiście tamten wpis nie był laniem wody. Kiedyś taka sytuacja, że skończył nam się pakiet z pierwszego dnia po aktywacji kończyła się właśnie Bezpiecznym Internetem i blokadą neta, aż do momentu kiedy w dniu następnym system pobierał należną złotówkę i doładowywał nam środki na rozmowy i neta. W tamtym czasie nigdy nie widziałem trzeciego doładowania w ciągu jednego dnia.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057643  autor: babcia77
 29 lis 2018, 17:49
Jak pobrało 9 PLN (6+3) i włączył się lejek to sprawdź czy nie włączył Ci się "Bezpieczny Internet". To częsty problem przy aktywacji pakietu - niby jest OK ale jakiś chwilowy błąd powoduje że naszausługa jest niedostępna i to cholerstwo włącza się z automatu. Plus sprawdzenie czy nie włączyli Ci usługi o podobnej nazwie ale z limitem 300 MB. Jeśli tak to infolinia i żądaj jego wyłączenia. Plus żądanie zwrotu pobranej kasy. Plus - o ile nie usuną usterki od ręki - żądaj darmowych pakietów netowych za darmo żeby móc pracować. Plus reklamacja z żądaniem rekompensaty za nieprawidłowe działanie usługi. ;-)
 #1057645  autor: darekka
 29 lis 2018, 17:57
Właśnie odkryłem na bilingu ciekawą rzecz:
niby o 14:46 widnieje doładowanie(może operator od siebie dał, bo ja nie doładowywałem) kwotą 10zł. ale... w rzeczywistości system te 10zł. po prostu za...ł z konta(słowem kasy ubyło zamiast przybyć)- no cuda po prostu.

:smt006 Właśnie po rozmowie okazało się, że w systemie mają te 10zł. pobrane jako opłata za wymianę karty SIM(faktycznie byłem dziś w salonie i wymieniłem, bo moja "znikała" z telefonu/routera ale słowem nie powiedziano nic o jakiejkolwiek opłacie. Co ciekawe ja to widzę jako doładowanie kwotą 10zł.

P.S. ja te rzeczy wiem(te z bilingu pobrania 2x po 6zł. a tak naprawdę pobrali 6+3zł. skosiło własnie za Bezpieczny Internet) ale dzięki za radę-kaskę oddadzą z nawiązką tylko poczekam cierpliwie na usunięcie problemu.

:evil: dla pewności konsul wysłał prośbę do przełożonego o zdjęcie/zresetowanie Bezpiecznego Internetu.
Niestety nic to nie zmieniło(albo zmieniło ale dopiero jutro ok .9:12 system sobie przypomni o pobraniu 1zł.) i czekam cierpliwie do jutra. :twisted:

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057667  autor: michcio123
 29 lis 2018, 19:34
darekka pisze:
29 lis 2018, 17:17
Ktoś w temacie jakiś czas temu napisał, że nie da się już zużyć całego pierwszego pakietu(z pierwszego dnia aktywacji kiedy mamy tylko 50200,1MB) ponieważ operator w takim przypadku automatycznie dodaje następny pakiecik 50200,1MB(tego samego dnia kiedy pierwszy się skończył) i to być może to doładowanie miało być tym następnym pakietem GB skoro pierwszego brakło.
Właśnie też to gdzieś tu czytałem ale nie bardzo w to wierzyłem widocznie chyba jednak jakaś prawda w tym jest.
darekka pisze:
29 lis 2018, 17:17
Kiedyś taka sytuacja, że skończył nam się pakiet z pierwszego dnia po aktywacji kończyła się właśnie Bezpiecznym Internetem i blokadą neta, aż do momentu kiedy w dniu następnym system pobierał należną złotówkę i doładowywał nam środki na rozmowy i neta. W tamtym czasie nigdy nie widziałem trzeciego doładowania w ciągu jednego dnia.
Również miałem kilka razy takie same sytuacje.
Jestem ciekaw jak sprawa dalej się potoczy bo tak jak tu pisaliśmy od ok. 11 miesięcy usługa działała w miarę akceptowalnie i te obecne problemy trochę niepokoją.
 #1057671  autor: darekka
 29 lis 2018, 19:49
U mnie w rodzinie simki śmigają/śmigały od długiego czasu i problemów nie było ale jak się skończył DIL to i ja musiałem się przeprosić z chomikowaną SIMką HEYAH i efekty jak wyżej.
Chyba wszystkie "złe mzimu" udało mi się u operatora obudzić(bo jak nazwać takie cuda i fakt, że na 5 telefonów nie trafiłem na nikogo kto choćby słyszał o tej Usłudze) :lol: skoro takie cuda mam-jednak moje wczorajsze zużycie całego pakietu ma zaletę-sprawdziłem na sobie w praktyce doniesienia o dodawaniu pakietów jak się net nam zużyje i wydaje się, że jest szansa, że system chciał faktycznie dodać nową paczkę ale coś się przymuliło i wywaliło wszystko co mogło.
Jako, że mam w rodzinie 4 simki i ogrom doświadczenia od samego początku oferty to nie dziwi mnie już nic. Za te cuda bonusik chętnie przytule.

Moje problemy wynikły tylko z faktu, że zużyłem cały net pierwszego dnia(50200,1MB) i nikła jest szansa aby komuś 50GB było za mało, bo jak wiemy paczki netu się kumulują codziennie do ok.1,8TB po czym system resetuje ilość neta do 1TB. W normalnym użytkowaniu raczej nikt nie zużyje tych ok.50GB i z każdym dniem będzie miał coraz więcej netu do zużycia, a dodając fakt, że już nie trzeba robić dnia przerwy aby nam się zresetował pakiet skumulowanych GB(przy ok.2TB usługa dawniej zdychała na amen) nikła jest szansa na takie problemy.

Aby być dokładnym to operator zgodnie z warunkami oferty jakie obie strony zaakceptowały ma dostarczyć m.in. internet bez ograniczeń, a jakiekolwiek ograniczenia ilości dostępnych GB wynikające z ograniczeń platformy bilingowej są problemem tylko operatora i jeśli nie jest on w stanie ogarnąć oferty zgodnie z jej warunkami musi się liczyć z koniecznością ogarnięcia Usługi lub z kosztami(zwrot opłat za usługę, rekompensaty paczki netu na czas usterki itp) jakie wygenerują składane Reklamacje.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057689  autor: jakubeskulap
 29 lis 2018, 21:27
@leszekte mozesz wrzucic link do ogloszenia sprzedazy masz zlotowke? w jakiej cenie?
@darekka tzn ostatecznie po 50gb miales doladowanie kolejnych 50gb czy nie?
btw mialem ktoregos dnia nieprzyjemnosc - w srodku 30 dniowej usulgi wyzerowalo mi pakiet 500gb i wlaczyl bezpieczny internet. Zglosilem sprawe, ale konsultant opisal ja kijowo "uzytkownik zglasza nieprawidlowe pobieranie danych" i technicy napisali ze "no niemozliwe". Wiec wczoraj odczekalem 1 dzien z wlaczeniem,dzisiaj dodalo 50gb i napisalem reklamacje w stylu dlaczego mam 50gb na moim koncie a wg regulaminu mam miec no limit. Proste pytanie bez zbednego tlumaczenia jak dokladnie dziala dodawanie i zerowanie pakietu. Dam znac co tam wymysla xD
 #1057716  autor: darekka
 30 lis 2018, 08:28
@jakubeskulap Jak pisałem w bilingu w dniu awarii(28.11) około 21:32 pojawiła się trzecia pozycja DOŁADOWANIE ale nie dodała ona internetu(może i miała to zrobić ale się cos trakcie wywaliło i nie pykło).

@ babcia77 i ja również parę razy zużyłem pierwszy pakiet do zera i wojowałem o bonusy
Z nowości to wczoraj o 22:19 pobrało 1zł. i w kilka minut później zrobiło 2 doładowania i mam 51200,1MB więc chyba ponowne resetowanie śladów po Bezpiecznym Internecie pomogło.

Teraz czas na napisanie reklamacji i prośbę o zwrot opłaty za wymianę karty skoro traciła zasięg w różnych urządzeniach.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1058021  autor: babcia77
 03 gru 2018, 07:56
Sytuacja która powtórzyła się miesiąc temu i dziś. Ostatni dzień usługi przypadał miesiąc temu w przeddzień 1 listopada czyli święta a teraz na piątek czyli przed weekendem. 1 listopada i w ten weekend nie korzystałem z usługi. I taka sytuacja: wyłączony router, wyłączone połączenie netu. Wysłałem SMS na 80481. Zwrotnie przyszedł SMS że usługa aktywowana. Na bilingu przed aktywowaniem usługi pobrane dodatkowo 3 PLN. Nie dostałem w obu przypadkach SMS-a że BI został włączony. Zresztą czemu jak nie było transmisji nawet 1 bajta przed ponownym aktywowaniem usługi? Infolinia - dziś ogarnięta kobitka która przynajmniej wiedziała że jest taka usługa - potwierdza że włączył się BI ale nie potrafi powiedzieć czemu. Oddają bez szemrania pobraną kasę. Warto sprawdzić przy aktywowaniu czy nie macie podobnie.
 #1058034  autor: darekka
 03 gru 2018, 10:40
To niestety częsta "przypadłość", że ot tak pobierają za Bezpieczny Internet(po kontakcie od razu oddają)-w mojej w.w opisanej sytuacji(blokada neta) nie otrzymałem żadnej wiadomości SMS o pobraniu za cokolwiek, a pobrało wg.bilingu 2 x 6zł-a tak naprawdę pobrało 6 i 3zł.Bezpieczny Internet. Wygląda na to, że skubią po cichu i jak ktoś nie pilnuje swojej kasy to maja profit.

Za te cudowne kasowanie za BI proponuję dla zasady napisać Reklamację i wnieść o rekompensate za przymus pilnowania własnej kasy, bo Operator jakoś ma problem z jej dopilnowaniem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 76 z 76
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76