@Karlos20 , oczywiście w przypadku gdy RBM zamierza kontynuować możliwość korzystania z usługi DIL-a i mija termin jej ważności to taki komunikat z zachętą do ponownego aktywowania usługi jest przesyłany, jednak ( tak jak wspomniałem wyżej ) nie chce mi się wierzyć, że szczególnie o nas DIL-owców będą się szczególnie troszczyć, przecież zdecydowanie lepiej by było, abyśmy pojechali na transferze ( potrzebnym do DIL-a ) i kupili kolejny pakiecik, który przywróci pełną prędkość.
Ostatnie 2 tygodnie pokazują, że grzebią w systemie, a czy z korzyścią dla nas - to niestety, ale nie jest to takie oczywiste, skoro już w sierpniu zostaliśmy poczęstowani lejkiem ( najczęściej który wskoczył tuż po 100 GB ) , jest jednak pewne, że będziemy teraz bardziej przycinani tuż po przekroczeniu 100GB w końcu będą chcieli wypromować nowe abo internetowe.
Z tego co widzę user aupol pisze, że za 3 dni wyłączy się u niego DIL i pokrywa się to z terminem wyłączenia DILa biorąc tym samym pod uwagę datę ostatniej aktywacji usługi

, także to daje dużą nadzieję, że jednak faktycznie zostaniemy oszczędzeni
