• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
 #1011171  autor: t r o i p
 04 wrz 2018, 22:02
Nie zawsze odnowienie Freemium odnawia RWK, za to każde doładowanie odnawia konto na rok, więc może być ciężko ustalić samemu datę aktywacji Freemium bez kontaktu z biurem obsługi.

Dictum sapienti sat est.
 #1011172  autor: rudymax
 04 wrz 2018, 22:06
Również w związku z migracją na nową platformę, wydłużyły się niektórym daty ważności konta :) Tak się stało na moich dwóch numerach. Pisałem o tym niedawno.
 #1011173  autor: elkanguro
 04 wrz 2018, 22:12
No właśnie chyba nie do końca jest to takie oczywiste bo pakiet Freemium mam ważny do 11 września 2018 a konto mam ważne do 20 czerwca 2019 r.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet
 #1011204  autor: maniek89
 05 wrz 2018, 12:56
Przemix pisze:Dzwonili dziś na mój numer freemium, pytali czy doładowuję, pytali czy oferta 300/300/15 za 25zł jet dla mnie atrakcyjna. Powiedziałem że freemium mi pasuje.
Do mnie równiez dzwonili, proponując nolimit i 15 GB za 25 zł, pytali czy wiem o nowych taryfach i czy może chciałbym już zmienić ofertę na nową :shock: Szczerze, to byłem mocno zdziwiony, bo odkąd jestem w Virgin, a są to już ponad 4 lata, nigdy sami z siebie nie dzwonili. Dzisiaj chyba też próbowali, ale już nie odbierałem, bo nie chce mi się tłumaczyć mojej decyzji. Powiedziałem im wczoraj, że zainteresuję się nową ofertą po zakończeniu aktualnego cyklu Freemium.
 #1011218  autor: jutek
 05 wrz 2018, 15:05
Jak komuś się skończyło Freemium to warto wyłączyć zgody marketingowe, które w przypadku Freemium były przymusowe a w przypadku Mini przymusowe już nie są. Pewnie mało kto o tym pomyślał.
 #1011279  autor: marcin19883
 05 wrz 2018, 20:49
jutek pisze:Jak komuś się skończyło Freemium to warto wyłączyć zgody marketingowe, które w przypadku Freemium były przymusowe a w przypadku Mini przymusowe już nie są. Pewnie mało kto o tym pomyślał.
A czasami zgody nie powinny się same wyłączyć, gdy freemium się skończyło?
 #1011296  autor: t r o i p
 05 wrz 2018, 21:41
Nieprawda, zgody nie są bezterminowe, za każdym razem kiedy włącza się taryfę Freemium to trzeba zaznaczyć zgody, bez tego się Freemium nie włączy.

Dictum sapienti sat est.
 #1011334  autor: forum_tg
 06 wrz 2018, 09:28
Każdy powinien wycofać indywidualnie wszystkie zgody marketingowe.
Nadmienie że to utrudniają
Gdy wysłałem peirwszy raz email to odpisali że mam nadal aktywny pakiet freemium, więc ponownie wysłałem email że żądam w trybie natychmiastowym wycofania zgody i otrzymanie informacji zwrotnej z potwierdzeniem
 #1011390  autor: marcin19883
 06 wrz 2018, 12:27
Ja tam chyba i tak wyrzucę mój numer. Za dużo razy go podałem wszędzie gdzie szło. Czysty na pewno nie jest, chociaż i tak nikt nie dzwoni. Zgody spróbuję wycofać, sprawdzę co i jak.
 #1012066  autor: lordbyd
 08 wrz 2018, 20:37
Mimo SMSów z obietnicą odnowienia pakietu Freemium dziś nie odnowiło się już nic :)
Wchodząc do eboa czy wpisując kod USSD *222# mam napisane 0 SMS, 0 minut i 0 MB, pakiet Freemium ważny do 7 września.
Nie opłaca mi się dzwonić (i czekać) do CMOK w tej sprawie bo pakiet miał być ważny tylko jeden miesiąc.
I tu zastosowanie ma powiedzenie "obiecanki cacanki, a głupiemu radość :)
 #1012073  autor: aizo
 08 wrz 2018, 21:27
Mały Off Top.
Dwa razy dzowniłem na CMOK i czekałem moze 30s-1min(nie licząc początku połaczenia)
Dzwoniłem tygodniu ok godz 8 i 12. Może tak trafiłem ale było szybko.
Chociaż była zapowiedź, że dużo osób dzwoni.

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #1012077  autor: aizo
 08 wrz 2018, 21:34
Mi się pakiet skończył w sierpniu ok 20. Nie odnowił się z automatu. Kodem czy przez neta też się dało. Zobaczmy co będzie teraz czy będzie na pół roku czy też nie (dowiem sie 20-stego)

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #1012078  autor: lordbyd
 08 wrz 2018, 21:37
@Remington - to miało być szóste odnowienie.
Poza tym czytałem na Facebook-u VM, że wielu użytkowników ze starymi kartami SIM ma problem z aktywacją pakietów MINI 3 i MINI9. Dostają komunikat, że mają wymienić kartę SIM (w postach są screeny komunikatów sieciowych).
Czytałem też, że chyba z dwóm osobom tak jak mi wyzerował się pakiet Freemium i nie mogą go wyłączyć :) Takie rzeczy tylko w VM.
Obecnie rozmowy i SMSy naliczane mam z konta głównego według stawki 0,29/min i 0,09 SMS.
 #1012079  autor: maniek89
 08 wrz 2018, 21:43
U mnie Freemium odnowiło się bez problemu. Nie pamiętam tylko czy to ostatnie, szóste odnowienie, czy mam jeszcze jedno w październiku, bo jakoś tak kończy mi się cykl odnowień. Tak samo promocyjny pakiet 10 GB za 10 zł wskoczył po chwili od aktywacji.
lordbyd pisze:Poza tym czytałem na Facebook-u VM, że wielu użytkowników ze starymi kartami SIM ma problem z aktywacją pakietów MINI 3 i MINI9. Dostają komunikat, że mają wymienić kartę SIM (w postach są screeny komunikatów sieciowych).
Nic mnie nie zdziwi. Kiedyś przesyłali SMS-y, żeby wymienić kartę, aby móc korzystać w przyszłości z nowych usług, ale olałem. Prawdopodobnie przejdę na mini 9, więc się przekonam, bo karty nie wymieniałem.
 #1013055  autor: Taki_tam
 11 wrz 2018, 11:48
Potwierdzam, również musiałem wymienić kartę SIM aby móc właczyć pakiet mini. Zdaje się, że pakiety mini działają na innym systemie, który ma przypisane karty SIM niż stare karty z freemium (pewnie te z początku działania usługi).
  • Strona 10 z 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15