• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 15
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15
 #1010424  autor: TeleCypisek
 31 sie 2018, 17:33
I bardzo mnie to cieszy!
Ja absolutnie nie twierdzę, co VM zrobi lub co powinien zrobić!
Ja tylko na podstawie Regulaminu promocji uzasadniłem, dlaczego - moim zdaniem - wcale nie jest oczywistym, przez jaki okres będzie można jeszcze korzystać z darmowych pakietów #Freemium.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2018, 19:37 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: usunięty cytat
 #1010455  autor: lordbyd
 31 sie 2018, 20:33
Dziś dostałem SMSa od Virgin, że pakiet Freemium odnowi mi się za dwa dni.
Zatem pakiet wygaśnie po 6 cyklach i niestety nie będzie już go można aktywować.
 #1010462  autor: lordbyd
 31 sie 2018, 21:09
W poście powyżej pisałem o pakiecie Freemium, którego już nie można aktywować ponieważ został wycofany.
Inne pakiety jak najbardziej można aktywować.
 #1010524  autor: TomekErek
 01 wrz 2018, 09:17
to akurat smutna norma, ze po zakonczonym 6-miesiecznym okresie we freemium coś sie blokuje i nie można aktywowac nowego pakietu.

Najprościej jest zadzwonic na infolinie i gdy uslyszysz, ze "w tej chwili probuje sie do nas dodzwonic nieprawdopodobna ilosc klientów, czekaj w kolejce" to za chwile bedzie takze info:

"jesli dzwonisz w sprawie zablokowanego/nieodnowionego pakietu to wciśnij 1"

no i wtedy śmiało wciskaj jedynę i po chwili uslyszysz info, ze albo udało sie zresetowac pakiet albo, ze sie niestety nie udało go zresetowac.

I wtedy już się możesz smialo rozlaczyc i po ok. minucie wpisać kod *222# aby zobaczyc, ze nie masz zadnego aktywnego pakietu - no i bedziesz mogl aktywowac kolejny

Ja juz to u siebie przerabiałem kilka razy i wiem o czym piszę :D


daj potem znac jak to było u Ciebie
 #1010530  autor: rudymax
 01 wrz 2018, 10:02
Dziwne rzeczy się teraz dzieją w VM. Wczoraj nie dało się wysyłać sms-ów na jednym numerze i z ciekawości sprawdziłem stan konta i pokazała się ważność do 31 sierpnia 2019 (wcześniej była do 1 lipca 2019). Dzisiaj dostałem "nieproszone" ustawienia konfiguracyjne na innym numerze, z ciekawości sprawdziłem ważność konta i niespodzianka, również 31 sierpnia 2019 (jeszcze wczoraj była znacznie krótsza). No to sprawdziłem ważność na tym poprzednim numerze i dzisiaj jest 11 sierpnia 2019 :) Zobaczymy co będzie jutro :)
 #1010554  autor: PiotrG-dz
 01 wrz 2018, 12:41
Virgin informowało o jakiś pracach technicznych,być może związane jest to z zapowiedzianym przejściem na własny system billingowy.
 #1010564  autor: rudymax
 01 wrz 2018, 13:33
Tak i wygląda na to, że skutkiem ubocznym jest wydłużenie ważności konta. Jutro sprawdzę, czy ważność się ustawi na 11 sierpnia 2019. Na razie znalazłem jeszcze jedną osobę, której numer po przeniesieniu na nowy system, uzyskał finalnie identyczną datę ważności konta, to jest 11 sierpnia 2019. Inna rzecz, czy ta ważność nie zmieni się w przyszłości, skoro zmieniła się już dwukrotnie.
Pakiety Freemium odnawiają się nadal.
 #1010575  autor: anonymous093133
 01 wrz 2018, 14:39
TomekErek pisze:to akurat smutna norma, ze po zakonczonym 6-miesiecznym okresie we freemium coś sie blokuje i nie można aktywowac nowego pakietu.

Najprościej jest zadzwonic na infolinie i gdy uslyszysz, ze "w tej chwili probuje sie do nas dodzwonic nieprawdopodobna ilosc klientów, czekaj w kolejce" to za chwile bedzie takze info:

"jesli dzwonisz w sprawie zablokowanego/nieodnowionego pakietu to wciśnij 1"

no i wtedy śmiało wciskaj jedynę i po chwili uslyszysz info, ze albo udało sie zresetowac pakiet albo, ze sie niestety nie udało go zresetowac.

I wtedy już się możesz smialo rozlaczyc i po ok. minucie wpisać kod *222# aby zobaczyc, ze nie masz zadnego aktywnego pakietu - no i bedziesz mogl aktywowac kolejny

Ja juz to u siebie przerabiałem kilka razy i wiem o czym piszę :D


daj potem znac jak to było u Ciebie


Pomogło. Udało mi się uruchomić mini9 i czekam na aktywację.
Dzięki
 #1010646  autor: aupol
 01 wrz 2018, 20:20
Aktywowałem pakiet Mini3 i data ważności konta pozostała taka jaka była wcześniej. Czy nie miała się przedłużyć o rok ?
 #1010652  autor: Johnny
 01 wrz 2018, 20:44
Hohopitan_1980 pisze:Mnie pakiet się odnowił na dwóch numerach.
Potwierdzam również dzisiaj bezproblemowe odnowienie się pakietu freemium.
 #1010695  autor: Hohopitan_1980
 02 wrz 2018, 08:41
Ja też otrzymałem nową ważność konta na jednym z numerów /11-08-2019/. Negatywną zmianą platformy billingowej mogą być połączenia płatne na linii Play - VM.
 #1010697  autor: 24bis24
 02 wrz 2018, 09:09
Hohopitan_1980 pisze:Negatywną zmianą platformy billingowej mogą być połączenia płatne na linii Play - VM.
przecież tak jest od dawna.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1010703  autor: asdaf
 02 wrz 2018, 09:49
Hohopitan_1980 pisze:No ale przecież jak mam SD w play, to powyższe połączenie jest rozliczane w ramach SD. Przynajmniej ja tak mam.
Potwierdzam. Też tak u mnie jest. 24bis24 się myli.
 #1010704  autor: anonymous093133
 02 wrz 2018, 09:57
Raz jeszcze dziękuję TomekErek za pomoc.

Pakiet mini9 został aktywowany.
A ponieważ aktywowałem raz kodem a drugi raz ze strony internetowej to mam podwojony.
O czym nie wiedziałem, że tak można.
Informuję więc że dwukrotnie pobrało mi kasę i mam teraz 600 minut.

Tak swoja droga to nie wiem czy to jest zgodne z regulaminem mini9 ???
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2018, 10:42 przez anonymous093133, łącznie zmieniany 4 razy.
  • Strona 7 z 15
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15