DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 240 z 249
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 249
 #1006997  autor: habish
 10 sie 2018, 21:23
Na stronie Plusha pojawiła się opcja przedłużenia ABO: https://www.plushbezlimitu.pl/telefony/przedluz-numer
może ktoś sprawdzi czy da się przejść ze zwykłego Plus Abonament na Plush Abo właśnie tą drogą?
Wpisałem swój numer telefonu, dostałem SMS z weryfikacją, ale dalej mam info że moja umowa trwa jeszcze dłużej niż 9 miesięcy więc nic więcej zrobić nie mogę....
Oczywiście nie sugeruję aby robić takie przejście (no chyba że ktoś chce) w ostatnim kroku (o ile system przepuści taką migrację) wystarczy kliknąć anuluj ;-)
 #1007522  autor: 85kuba
 12 sie 2018, 19:55
Interesuje mnie opcja beztelefonu z PAKIETEM POLSAT SPORT PREMIUM.Wie ktos czy mozna cos takiego wyrwac i za ile najtaniej?
 #1007537  autor: habish
 12 sie 2018, 21:46
Standardowy abonament z tym pakietem jest za 70zł (60zł w SmartDom).
Może w DUK ugrasz coś taniej.
 #1007703  autor: dark3lf
 14 sie 2018, 18:38
dziś byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!

Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
 #1007728  autor: torre24
 14 sie 2018, 21:46
Wkręcają Cię. Idź to popraw, umowę można rozwiązać w każdej chwili wyznaczając konkretną datę przejścia na kartę.
 #1010028  autor: szyzag123
 29 sie 2018, 16:19
Witam. Jestem tutaj pierwszy raz, więc trochę nierozeznany jestem. Ale pokolei.

Moja siora korzysta z numeru telefonu w Plus Abonament, który jest na babcię. Umowę ma do stycznia 2019r. (płaci 50zł i w tym ma 10GB neta i no limit). Słyszałem, że w Plus jest takie coś jak Sekcja Utrzymania Klienta i tam można się bić o zniżki. Pytanie jakie i czy one też są na nowy telefon, jakby można było wziąć?
 #1010046  autor: obek
 29 sie 2018, 17:02
Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł :D
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
 #1010060  autor: rafeluss
 29 sie 2018, 18:21
obek pisze:Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł :D
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
Nie można samodzielnie przewinąć kilka stron wątku?
 #1010062  autor: Fungate
 29 sie 2018, 18:55
dark3lf pisze:dziś byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!

Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
W systemie nie ma możliwości zaznaczenia z jaką datą zostanie rozwiązana umowa!!! ...i cholera wie kto o tym decyduje, tzn. czy system, czy jacyś ludzie. 20 minut czekania to średnia. Czasami wypowiedzenie jest od ręki a czasami - jeśli zostanie wprowadzone po godz. 19:00 lub 20:00 (nie pamiętam) lub w niedzielę (nie pamiętam po której godz.) to do odbioru będzie dopiero na drugi dzień.
 #1010063  autor: Bartplus
 29 sie 2018, 19:00
Umowę można rozwiązać albo z końcem najbliższego cyklu rozliczeniowego, który nastąpi po złożeniu wniosku o rezygnację albo z końcem okresu na jaki została zawarta. Ale z mojego doświadczenia wiem, że pracownicy w salonach nie wiedzą jak to drugie zaznaczyć w salonie. Dlatego ja jestem zmuszony składać wnioski o rezygnację w salonie u kolegów z którymi kiedyś pracowałem :)

Przyjmę niepotrzebne telefony komórkowe.
 #1010104  autor: Fungate
 29 sie 2018, 21:39
Bartplus pisze:Umowę można rozwiązać albo z końcem najbliższego cyklu rozliczeniowego, który nastąpi po złożeniu wniosku o rezygnację albo z końcem okresu na jaki została zawarta. Ale z mojego doświadczenia wiem, że pracownicy w salonach nie wiedzą jak to drugie zaznaczyć w salonie. Dlatego ja jestem zmuszony składać wnioski o rezygnację w salonie u kolegów z którymi kiedyś pracowałem :)
Nie ma takiej opcji. Pracowałem 3 lata w Plusie i wiem dobrze jak to się robi.
 #1010122  autor: Bartplus
 29 sie 2018, 23:18
Obrazek

Poszukałem jakiegoś wniosku jaki składam w Plusie od lat z rozwiązaniem umowy. Już w 2015 roku składałem wnioski o rozwiązanie umowy z dniem jej upłynięcia... A nie pracuję w Polkomtelu już od 2012 roku i nie sądzę, żeby do dziś system PERS się zbytnio zmienił i tym samym zaznaczanie odpowiedniej opcji, która umożliwia rozwiązanie umowy z dniem jej zakończenia.

https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -oznaczony

Nawet sam Plus na swojej stronie informuje o możliwości rozwiązania umowy z dniem jej wygaśnięcia i można to zrobić nawet następnego dnia po podpisaniu umowy.
"- Umowa o świadczenie usług podpisywana jest na czas oznaczony.
- Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych po czasie oznaczonym zostanie automatycznie przedłużona na czas nieoznaczony, o ile nie złożysz przeciwnego oświadczenia na piśmie, nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy. Oznacza to, że oświadczenie może być złożone od dnia podpisania umowy lub w innym dowolnym momencie trwania umowy. Oświadczenie spowoduje automatyczne rozwiązanie umowy po upływie czasu oznaczonego."

Przyjmę niepotrzebne telefony komórkowe.
 #1010229  autor: obek
 30 sie 2018, 17:28
obek pisze:Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł :D
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
Dzisiaj Pani zadzwoniła i zaproponowali przejscie umowy na czas nieokreślony czyli 60 GB no limit za 30 zł najlepsza oferta na rynku chyba nie ma lepszej nigdzie a jak jest to dajcie znać z chęcią skorzystam :)
  • Strona 240 z 249
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 249
  • 1
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 249