DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 413 z 457
  • 1
  • 411
  • 412
  • 413
  • 414
  • 415
  • 457
 #1008461  autor: p2225
 19 sie 2018, 20:37
Mi kiedyś Netmonitor rozpoznał stację w Zielonej Górze jako woj. mazowieckie. :)

B7+B3+B20+QAM256:
http://www.speedtest.net/android/4429188025.png
 #1008475  autor: BUCiu
 19 sie 2018, 21:29
W Plusie jest to możliwe. Powtarzają się CID w skali kraju ale nigdy w tej samej strefie.

Netmonitor czasem tak ma jak ma się podgraną bazę dla całego kraju np. Dlatego ja mam podgrane 3 woj. najczęściej.

W Play np nic to nie daje bo są CID np G1800 takie same jak np U2100 na innej stacji. I to w tym samym woj.
 #1008477  autor: harys
 19 sie 2018, 21:37
SACZI pisze:Panowie, LTE900 w Plusie to już 800'kę powszechnie zastąpiło?
Działają póki co równolegle, tak że ciężko powiedzieć że zastąpiło. Jeśli chodzi o ilość to już jakiś czas jest więcej działających LTE900 niż L800,ale jest jeszcze jakaś część stacji z LTE800, szczególnie w 1 i 2 strefie gdzie nie wszędzie jest LTE900. W 3i4 tak naprawdę nie dużo już zostało do zrobienia. Wcześniej zaczęli.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Online
 #1008794  autor: Spacedust
 22 sie 2018, 00:33
I znowu Poznań ;-)

Stacja bazowa Plusa na ul. Dąbrowskiego 115 / Żeromskiego (kamienica)

Obrazek

Obrazek

Stacja bazowa Plusa na ul. Stawnej 8 / Małe Garbary (budynek mieszkalny) po rozbudowie o LTE900

Obrazek

Obrazek
 #1008907  autor: Spacedust
 22 sie 2018, 19:55
Plus odpalił w końcu L900 na stacji ul. Cieszkowskiego 37B w Swarzędzu koło Poznania: http://gsm.poznan.pl/include/b-photo.ph ... kowskiegoP

Także poszli ostro, wszystkie stacje w Swarzędzu mają L800 i L900, a jedna nawet L2600.
 #1008950  autor: habish
 23 sie 2018, 07:03
W pierwszym półroczu 2018 roku klienci detaliczni Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu przetransferowali ok. 448 PB danych.

Do końca pierwszego półrocza 2018 roku przekazaliśmy do użytkowania klientom już ponad 3100 stacji bazowych LTE działających w oparciu o częstotliwości z pasma 900 MHz.
I to by było tyle na temat sieci.

http://www.grupapolsat.pl/sites/default ... 018_pl.pdf
 #1008951  autor: Mixiorek
 23 sie 2018, 07:48
To raczej nie ma się co martwić o te 6k stacji L900 na koniec roku. To teraz jeszcze może na jesieni VoLTE i VoWiFi (natywne)?

Na półwyspie helskim jest masa ODU IDU. Cześć solo a cześć w parze z talerzem. Z jednej strony to dobra informacja dla konkurentów bo wiadomo chyba kto rządzi w małych miasteczkach i wsiach. Tzn komu można potencjalnie odebrać klientów. A z drugiej może być ciężko z odebraniem klienta, który oprócz netu mobilnego ma jeszcze TV i np: komórkę w Plusie. Nie jest łatwo przekonać kogoś do zmiany kabli w domu i wiercenia a co dopiero do wejścia na dach, elewacje itp. No chyba, ze faktycznie komuś ten internet z Plusa częściej nie chodzi niż chodzi.

http://www.speedtest.net/android/2794137506.png
 #1008952  autor: ST
 23 sie 2018, 07:53
"Do końca pierwszego półrocza 2018 roku przekazaliśmy do użytkowania klientom już ponad
3.100 stacji bazowych LTE działających w oparciu o częstotliwości z pasma 900 MHz. Prowadzimy intensywne prace zmierzające do budowy ponad 6.000 stacji LTE900 przed upływem 2018 roku."

Czytając literalnie - do końca roku będzie 9100 stacji z L900... :-D
 #1008985  autor: Mixiorek
 23 sie 2018, 10:59
Chyba jednak konkurencja naciska skoro spadło zużycie i liczba aktywacji. Pytanie czy dzielą się nowymi czy oddają też swoich i jakie są proporcje.

https://www.telko.in/klienci-cyfrowego- ... zed-rokiem

„W I półroczu 2018 r. klienci grupy Cyfrowego Polsatu przesłali ok. 448 PB danych – poinformował Cyfrowy Polsat w raporcie półrocznym. To o 85 PB mniej niż raportowała spółka publikując dane za I półrocze 2017 r. Trzy wiosenne miesiące przyniosły drugi z rzędu kwartalny spadek liczby kart SIM dedykowanych do usług mobilnego internetu.

W raporcie półrocznym Cyfrowy Polsat podał, że w I półroczu jego klienci przetransferowali w sieci mobilnej ok. 448 PB danych, czyli o 16 proc. mniej niż w tym samym okresie 2017 r. oraz, że w zasięgu sieci LTE-A grupy jest ok. 54 proc. mieszkańców Polski, a w zasięgu sieci LTE - 99 proc. Właściciel Polkomtelu poinformował też, że w maju 2018 r. w ponad 300 miejscowościach grupa oferowała usługi w technologii LTE-A z przepływnością od 300 Mb/s do 500 Mb/s.”

http://www.speedtest.net/android/2794137506.png
 #1008986  autor: piotrzet
 23 sie 2018, 11:02
Ale co jest najlepsze to pomimo modernizacji i spadku ilości transferowanych danych prędkości wcale się nie poprawiają.

http://www.speedtest.net/result/a/4480192008.png
 #1008991  autor: piotrzet
 23 sie 2018, 11:20
No skoro tak modernizują sieć, spadła ilość transferowanych danych to chyba już dawno powinni wyprzedzić T-Mobile czy Orange w miesięcznych rankingach speedtest, które są podobno tak zapchane. Chociaż nie wiem jak to w końcu z nimi jest, bo jedni mówią, że sa zapchani,a jedni mówią, że mają pustą sieć ;)

http://www.speedtest.net/result/a/4480192008.png
 #1008993  autor: habish
 23 sie 2018, 11:52
Panowie !

Telko.In niestety zalicza kolejną wtopę, po niewiedzy na temat L900, tym razem zrobiło zamieszanie z przetransferowanymi PB danych.

1H2017 - 337 PB
1H2018 - 448 PB

Wzrost - 111PB r/r.

Aby było śmieszniej, sami informowali o błędzie w raporcie za 1H2017: https://www.telko.in/cyfrowy-polsat-szy ... ma-900-mhz


PS.
Liczę że teraz PiotrZet poprawi spam o spadającym transferze danych w każdym portalu na którym się odezwał, a jest już tego sporo. :roll:
Ostatnio zmieniony 23 sie 2018, 13:20 przez habish, łącznie zmieniany 3 razy.
  • Strona 413 z 457
  • 1
  • 411
  • 412
  • 413
  • 414
  • 415
  • 457
  • 1
  • 411
  • 412
  • 413
  • 414
  • 415
  • 457