Telekomunikacja jak na dłoni






RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketingowe

Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez asdaf » 31 lip 2018, o 15:40

wirtualny napisał(a):Kodem *140*296# próbowałem dwukrotnie:
Za pierwszym razem - "funkcjonalność niedostępna".
Za drugim razem - "wystąpił błąd"

Czyli jest postęp ;) Dwie próby to w przypadku tej sieci stanowczo za mało.
asdaf
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 563
Dołączył(a): 22 lis 2014, o 11:38

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez wirtualny » 31 lip 2018, o 17:56

asdaf napisał(a):Czyli jest postęp Dwie próby to w przypadku tej sieci stanowczo za mało.

:D :D Kurcze, dzięki, kod załapał za trzecim razem. Nie wiedziałem, że to jest takie debilne :/
Przedłużyłem o miesiąc :D

Pewnie sztuczna inteligencja, która za tym stoi, nie tak łatwo odpuszcza użytkownikowi i zależnie od poziomu zdenerwowania człowieka, w końcu decyduje się przyjąć kod :mrgreen:
wirtualny
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 23 sty 2018, o 19:13

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez Taki_tam » 2 sie 2018, o 15:17

Ktoś dostał te 10zł za zgody marketingowe (edycja lipiec 2018)?
Taki_tam
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 181
Dołączył(a): 1 paź 2016, o 12:06

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez asdaf » 2 sie 2018, o 17:36

Dwudziestego siódmego lipca wysłałem kod i po kilkudziesięciu minutach otrzymałem 10zł niestety po chwili mi zabrali 3 zł bo rzekomo "zalegałem" z opłatą za RWK. :mrgreen:
asdaf
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 563
Dołączył(a): 22 lis 2014, o 11:38

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez darekka » 2 sie 2018, o 18:16

Ja zgody aktywowałem 29 lipca, a 1 sierpnia powyłączałem przez BOA-kasy nie widze jeszcze ale mają czas po dobroci wg.regulaminu max 14dni. Jak hajsu nie zobaczę to Oni zobaczą sporo reklamacji z uprzejmymi prośbami o bonusiki za błąd systemu.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
darekka
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1889
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 09:13
Pochwały: 7
Sieć: T-mobile, RBM

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez adacomp » 2 sie 2018, o 20:27

Tak samo zgody włączyłem 29 lipca i do tej pory nie otrzymałem kasy na obu numerach.
Tez mam cierpliwość i mogę poczekać 14dni, a potem reklamacja i żądanie zadośćuczynienia.
adacomp
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1341
Dołączył(a): 22 gru 2016, o 18:25
Lokalizacja: ZS
Model telefonu: Samsung Huawei Ulefone MyPhone Manta
Sieć: Play RBM Fakt Virgin Orange A2 Plush TM BDI

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez darekka » 16 sie 2018, o 11:04

Operator zaczyna pogrywać(przynajmniej pracownicy od reklamacji), gdyż olewają reklamacje twierdząc, że "bonus jest jednorazowy" co wg. ich interpretacji znaczy tyle, że w kilku edycjach można tylko raz go uzyskać-już odpisałem, ze ja nie widzę nigdzie takiego obostrzenia(jesli taki zamysł miałby organizator to by jasno napisał, że dany numer może odebrać tylko raz taki bonus), a ich interpretacje to akurat mało znaczą. Czekam na dalsze wypadki(odpowiedź przyszła na 2 numery mojej mamuśki). Żeby nie było stoi jasno w Regulaminie, że w ramach Oferty(wg.mnie ofertą jest dana edycja promocji) bonus jest jednorazowy więc inna "oferta"(inna edycja promocji) nie wpływa na bieżącą edycję oferty.
P.S. dają 5kę za Zgody:
https://www.heyah.pl/regulaminy/na-kart ... 500be2d10f

P.S. zauważyliście, że ze strony HEYAH zniknął Regulamin poprzedniej edycji?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
darekka
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1889
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 09:13
Pochwały: 7
Sieć: T-mobile, RBM

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez baranke » 16 sie 2018, o 17:22

On jest ale trzeba kliknąć obok ten napis archiwum przy tej nowej za 5zł i wyświetlą się stare oferty.
baranke
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 29 mar 2016, o 09:20

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez darekka » 16 sie 2018, o 17:59

Właśnie na 4 moje reklamowane numery doładowali należne 10zł.-czyli reklamacja zasadna. W mamuśki przypadku odpisałem aby się kobitka z Działu Reklamacji zaznajomiła z Regulaminem i niech z hajsu wyskakuje. Czekam jeszcze na kasę na żony numer-ciekawe czy "mądra" Pani odpisze identyczne głupoty co u mojej mamuśki?

P.S. owszem regulamin poprzedniej edycji tam jest ale co dziwne inne starsze regulaminy są na widoku...hmm...
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
darekka
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1889
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 09:13
Pochwały: 7
Sieć: T-mobile, RBM

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez baranke » 16 sie 2018, o 21:02

Tam są straszne burdle... ale nie szkalujmy ich, bo w timobajl to już w ogóle dno z czytelnością strony z regulaminami... Chamówa tam jest straszna
baranke
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 29 mar 2016, o 09:20

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez darekka » 17 sie 2018, o 21:22

Dostałem 2 odpowiedzi na reklamacje (moje i żony)-niby twierdzą, że bonus należy się tylko raz(w kwietniowej edycji skorzystaliśmy) ale "w związku z naszą dobrą współpracą"(myślę, że moja upierdliwość to ta niby dobra współpraca) niby wyjątkowo doładowali...nie wiem jak oni te regulaminy czytają ale ja nie widzę obostrzenia do 1 edycji, a zapis o jednorazowym bonusie w "Ofercie"(wg.mnie tą ofertą jest dana edycja obowiązująca w podanych terminach i tylko w niej należy się jeden bonus).

Swoją drogą to 5kę chyba przytule w nowej edycji oferty-ma ktoś może link do edycji dla T-mobile?
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
darekka
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1889
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 09:13
Pochwały: 7
Sieć: T-mobile, RBM

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez biala1991 » 18 sie 2018, o 08:59

Dla mnie też jest oczywiste, że zapis "bonus jednorazowy" odnosi się do konkretnej edycji oferty ale TM zawsze swobodnie interpretował własne regulaminy.
Podobne naginanie rzeczywistości stosują przy zapisie "niezwłocznie (maksymalnie w ciągu 14dni)". Wg TM niezwłocznie oznacza po 14dniach i kto bogatemu zabroni? :)
Ja promocje doładowań odpuściłam, pomógł mi w tym wiecznie niedziałający system :) Pobujam się jak będzie promocja RWK, tylko czy się pojawi?
biala1991
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 666
Dołączył(a): 8 sty 2016, o 17:14

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez piotrzet » 18 sie 2018, o 09:02

UOKiK lub UKE skoro nie stosują regulaminów to proponuję zgłosić i wtedy zobaczymy
http://www.speedtest.net/result/a/3687820711.png
piotrzet
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 2837
Dołączył(a): 11 sie 2012, o 12:43
Model telefonu: Sony Xperia XZ Premium
Sieć: T-Mobile

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez biala1991 » 18 sie 2018, o 09:10

To do mnie? Aktualnie nie mam co zgłaszać, bo jak pisałam nie korzystałam z ostatnie promocji :)

Edit. Rozumiem Twoje oburzenie :) i zgadzam się, to jest cebuliada :) ale na własne życzenie TM. Wystarczy właściwie sformułować warunki (np. wprowadzić ograniczenia) a nie potem interpretować wg tego co miało być w regulaminie ale autor schrzanił :)
biala1991
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 666
Dołączył(a): 8 sty 2016, o 17:14

Re: RWK w T-mobile/HEYAH za jedynie lub aż za zgody marketin

Postprzez asdaf » 18 sie 2018, o 09:40

biala1991 napisał(a):Dla mnie też jest oczywiste, że zapis "bonus jednorazowy" odnosi się do konkretnej edycji oferty
Powiem tak żartem: jesteście strasznie "cwani na swoją stronę" ;)
Dlaczego zapisu "bonus jednorazowy" nie odnosicie do numeru telefonu? Hę? ;;;)
asdaf
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 563
Dołączył(a): 22 lis 2014, o 11:38

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta na kartę i mix

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości