Telekomunikacja jak na dłoni






[Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Patryk7588 » 10 sie 2018, o 21:23

Na stronie Plusha pojawiła się opcja przedłużenia ABO: https://www.plushbezlimitu.pl/telefony/przedluz-numer
może ktoś sprawdzi czy da się przejść ze zwykłego Plus Abonament na Plush Abo właśnie tą drogą?
Wpisałem swój numer telefonu, dostałem SMS z weryfikacją, ale dalej mam info że moja umowa trwa jeszcze dłużej niż 9 miesięcy więc nic więcej zrobić nie mogę....
Oczywiście nie sugeruję aby robić takie przejście (no chyba że ktoś chce) w ostatnim kroku (o ile system przepuści taką migrację) wystarczy kliknąć anuluj ;-)
Patryk7588
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 4138
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska
Model telefonu: Samsung Galaxy S9
Sieć: Plus

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez 85kuba » 12 sie 2018, o 19:55

Interesuje mnie opcja beztelefonu z PAKIETEM POLSAT SPORT PREMIUM.Wie ktos czy mozna cos takiego wyrwac i za ile najtaniej?
85kuba
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 gru 2013, o 14:37

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Patryk7588 » 12 sie 2018, o 21:46

Standardowy abonament z tym pakietem jest za 70zł (60zł w SmartDom).
Może w DUK ugrasz coś taniej.
Patryk7588
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 4138
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska
Model telefonu: Samsung Galaxy S9
Sieć: Plus

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez dark3lf » 14 sie 2018, o 18:38

dziś byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!

Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
dark3lf
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 sie 2016, o 18:51

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez torre24 » 14 sie 2018, o 21:46

Wkręcają Cię. Idź to popraw, umowę można rozwiązać w każdej chwili wyznaczając konkretną datę przejścia na kartę.
torre24
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 57
Dołączył(a): 24 sty 2016, o 20:27

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez szyzag123 » 29 sie 2018, o 16:19

Witam. Jestem tutaj pierwszy raz, więc trochę nierozeznany jestem. Ale pokolei.

Moja siora korzysta z numeru telefonu w Plus Abonament, który jest na babcię. Umowę ma do stycznia 2019r. (płaci 50zł i w tym ma 10GB neta i no limit). Słyszałem, że w Plus jest takie coś jak Sekcja Utrzymania Klienta i tam można się bić o zniżki. Pytanie jakie i czy one też są na nowy telefon, jakby można było wziąć?
szyzag123
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 sie 2018, o 16:15

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Patryk7588 » 29 sie 2018, o 16:28

Jak chcesz nowy numer to bierz Plush Abo.
Patryk7588
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 4138
Dołączył(a): 27 lis 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska
Model telefonu: Samsung Galaxy S9
Sieć: Plus

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez szyzag123 » 29 sie 2018, o 16:39

Moja siora chce pozostać przy aktualnym swoim numerze. :)
szyzag123
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 sie 2018, o 16:15

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez obek » 29 sie 2018, o 17:02

Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł :D
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
obek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 30 maja 2014, o 18:40

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez rafeluss » 29 sie 2018, o 18:21

obek napisał(a):Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł :D
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?


Nie można samodzielnie przewinąć kilka stron wątku?
rafeluss
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 59
Dołączył(a): 11 lut 2006, o 16:11
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 1
Model telefonu: BB / F480 / 6510
Sieć: PLUS / POP / PLAY

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Fungate » 29 sie 2018, o 18:55

dark3lf napisał(a):dziś byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!

Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.

W systemie nie ma możliwości zaznaczenia z jaką datą zostanie rozwiązana umowa!!! ...i cholera wie kto o tym decyduje, tzn. czy system, czy jacyś ludzie. 20 minut czekania to średnia. Czasami wypowiedzenie jest od ręki a czasami - jeśli zostanie wprowadzone po godz. 19:00 lub 20:00 (nie pamiętam) lub w niedzielę (nie pamiętam po której godz.) to do odbioru będzie dopiero na drugi dzień.
Fungate
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 lis 2016, o 22:41

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Bartplus » 29 sie 2018, o 19:00

Umowę można rozwiązać albo z końcem najbliższego cyklu rozliczeniowego, który nastąpi po złożeniu wniosku o rezygnację albo z końcem okresu na jaki została zawarta. Ale z mojego doświadczenia wiem, że pracownicy w salonach nie wiedzą jak to drugie zaznaczyć w salonie. Dlatego ja jestem zmuszony składać wnioski o rezygnację w salonie u kolegów z którymi kiedyś pracowałem :)
Przyjmę niepotrzebne telefony komórkowe.
Bartplus
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
Avatar użytkownika
 
Posty: 66
Dołączył(a): 22 lut 2006, o 14:19
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Model telefonu: Huawei P9 Lite, Galaxy S8 i ponad 300 innych
Sieć: Plus, Play, Orange

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Fungate » 29 sie 2018, o 21:39

Bartplus napisał(a):Umowę można rozwiązać albo z końcem najbliższego cyklu rozliczeniowego, który nastąpi po złożeniu wniosku o rezygnację albo z końcem okresu na jaki została zawarta. Ale z mojego doświadczenia wiem, że pracownicy w salonach nie wiedzą jak to drugie zaznaczyć w salonie. Dlatego ja jestem zmuszony składać wnioski o rezygnację w salonie u kolegów z którymi kiedyś pracowałem :)

Nie ma takiej opcji. Pracowałem 3 lata w Plusie i wiem dobrze jak to się robi.
Fungate
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 12 lis 2016, o 22:41

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Bartplus » 29 sie 2018, o 23:18

Obrazek

Poszukałem jakiegoś wniosku jaki składam w Plusie od lat z rozwiązaniem umowy. Już w 2015 roku składałem wnioski o rozwiązanie umowy z dniem jej upłynięcia... A nie pracuję w Polkomtelu już od 2012 roku i nie sądzę, żeby do dziś system PERS się zbytnio zmienił i tym samym zaznaczanie odpowiedniej opcji, która umożliwia rozwiązanie umowy z dniem jej zakończenia.

https://bok.plus.pl/system/templates/selfservice/plus/#!portal/201600000001000/article/PRD-3308/Czy-mona-rozwiza-umow-bez-konsekwencji-jeeli-zaznaczona-jest-opcja-czas-oznaczony

Nawet sam Plus na swojej stronie informuje o możliwości rozwiązania umowy z dniem jej wygaśnięcia i można to zrobić nawet następnego dnia po podpisaniu umowy.
"- Umowa o świadczenie usług podpisywana jest na czas oznaczony.
- Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych po czasie oznaczonym zostanie automatycznie przedłużona na czas nieoznaczony, o ile nie złożysz przeciwnego oświadczenia na piśmie, nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy. Oznacza to, że oświadczenie może być złożone od dnia podpisania umowy lub w innym dowolnym momencie trwania umowy. Oświadczenie spowoduje automatyczne rozwiązanie umowy po upływie czasu oznaczonego."
Przyjmę niepotrzebne telefony komórkowe.
Bartplus
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
Avatar użytkownika
 
Posty: 66
Dołączył(a): 22 lut 2006, o 14:19
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Model telefonu: Huawei P9 Lite, Galaxy S8 i ponad 300 innych
Sieć: Plus, Play, Orange

Re: [Plus] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez obek » 30 sie 2018, o 17:28

obek napisał(a):Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł :D
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?


Dzisiaj Pani zadzwoniła i zaproponowali przejscie umowy na czas nieokreślony czyli 60 GB no limit za 30 zł najlepsza oferta na rynku chyba nie ma lepszej nigdzie a jak jest to dajcie znać z chęcią skorzystam :)
obek
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 30 maja 2014, o 18:40

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta abonamentowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości