Aplikacja jes jedna - zoiper albo linfone...Klucz Mobile pisze:A więc jednak pozostajemy w strefie najniższych cen na połączenia międzynarodowe
No i zaletą jest to, że klient nie musi za każdym razem zastanawiać się, z jakiej aplikacji korzystniej dzwonić na wybrany kierunek.
Po prostu wybieraj i dzwoń
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Albo jeszcze jakaś
Raczej chodziło o podejmowanie decyzji z jakiej aplikacji dzwonić w jakim kierunku.
No i zależność od internetu.
Raczej chodziło o podejmowanie decyzji z jakiej aplikacji dzwonić w jakim kierunku.
No i zależność od internetu.
Operator nadal milczy, czyżby zarzuty były zasadne? Czyżby dyskusja sprzed 3 lat niczego go nie nauczyła?Remington pisze:Wypadałoby jeszcze odnieść się do kwestii niepoinformowania o zmianach cen pisemnie i na miesiąc wcześniej, czego wymaga prawo, bo kilka osób to poruszyło i zapewne oczekują odpowiedzi.
Jeśli odbywają się nieprawidłowe rozliczania połączeń - uprzejmie prosimy o kontakt z BOK w celu weryfikacji problemu.
Cały czas globalnie odbywają się nieprawidłowe rozliczania połączeń, bo zgodnie z prawem podwyżka jeszcze nie weszła w życie.
Kluczu,Klucz Mobile pisze:Jeśli odbywają się nieprawidłowe rozliczania połączeń - uprzejmie prosimy o kontakt z BOK w celu weryfikacji problemu.
forumowicze zarzucili Wam w postach, że:
1. nie poinformowaliście ich indywidualnie pisemnie na miesiąc przed podwyżką
2. nie zamieściliście na stronie www informacji o podwyżce na miesiąc wcześniej
Do obu ww. czynności jesteście zobowiązani przez Prawo telekomunikacyjne, tak samo jak byliście w 2015 r., kiedy już o tym dyskutowaliśmy.
Ustosunkujecie się do ich zarzutów czy nie?
Cieszy nas Wasza czujność, ale zapewniamy, że wszystko pod kontrolą. Plik rzeczywiście ma taki tytuł, bo był podmieniany ze względu na błąd ortograficzny w poprzednim.
Jeśli nadal pojawiają się pytania , prosimy o kontakt z BOK.
Jeśli nadal pojawiają się pytania , prosimy o kontakt z BOK.
Oj Kluczu, Kluczu, kluczysz, kręcisz i ściemniasz.
I ani słowa odniesienia do powyższego. Czasem brak odpowiedzi jest też odpowiedzią... 3 lata minęły i operator dalej nabiera wody w usta udając, że zawarty w ustawie i w jego własnym regulaminie obowiązek go nie dotyczy?Remington pisze:1. nie poinformowaliście ich indywidualnie pisemnie na miesiąc przed podwyżką
Kluczu...jeżeli kupie pakiet atlantycki za 30zł (`1giga) jak dobrze widzę.. to bede do niego dopłacać?
oraz dlaczego promo pakiet interne 300gig nie działa w teheringu...w regulaminie nic niema że teher zablokowany :>
oraz dlaczego promo pakiet interne 300gig nie działa w teheringu...w regulaminie nic niema że teher zablokowany :>
Kluczu, powinniście zmienić stronę klucz.net bo to już trzeba odświeżyć. Życzliwie radzę.
Warto zauważyć, że od 22. października kolejna zmiana cennika i kolejne, duże podwyżki cen rozmów międzynarodowych w Kluczu. Na niektórych kierunkach powyżej 100% https://klucz.net/Offers/regulationsChange22102018
Iran, Korea, Meksyk 0,75 zł
Rosja 0,25 zł
Kanada 0,10 zł
HaloNet (VOIP którego używam też w domu jako stacjonarny tel.)
Iran: 1,19, Korea 0,15/0.35 (land/mobil), Meksyk 0.59/1.29 (land/mobil)
Rosja 0.39 land, 2.59 mobil, 0.09 Mokra i Piotrogród, 1.29 Abchazja
Kanada, 0.04
Kanada - NSz, NB, WKE, Saskatchewan, NFiL, Jukon, Nunavut, T P-Z 0.39
Wychodzi że jeszcze się opłaca.
Rosja 0,25 zł
Kanada 0,10 zł
HaloNet (VOIP którego używam też w domu jako stacjonarny tel.)
Iran: 1,19, Korea 0,15/0.35 (land/mobil), Meksyk 0.59/1.29 (land/mobil)
Rosja 0.39 land, 2.59 mobil, 0.09 Mokra i Piotrogród, 1.29 Abchazja
Kanada, 0.04
Kanada - NSz, NB, WKE, Saskatchewan, NFiL, Jukon, Nunavut, T P-Z 0.39
Wychodzi że jeszcze się opłaca.
Ostatnie wpisy nie pasują do tematu wątku.
T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power
Nie wiem czy ktoś zauważył, ale ja zauważyłem że ostatnio bierzemi mi 15 gr/min d Czech, a nie 25gr.
Ciekawe...
Ciekawe...
A nie masz może pakietu za 25zł nielimitowanych rozmów i 10GB netu?tehmal pisze:Nie wiem czy ktoś zauważył, ale ja zauważyłem że ostatnio bierzemi mi 15 gr/min d Czech, a nie 25gr.
Ciekawe...
Może to coś wyjaśni:
https://www.klucz.net/Images/boxes/1_in ... ozmowy.jpg
Jak wygląda procedura przeniesienia numeru do Klucza?
Złożyłem dwa wnioski o przeniesienie z Virgin i Rebtel, dostałem maile potwierdzające poprawne ich złożenie i nastała cisza.
Następuje jakaś dalsza komunikacja ze strony Klucza, czy stuk, puk kurier z simem u drzwi? Jakieś terminy, kolejne maile, smsy ...
Złożyłem dwa wnioski o przeniesienie z Virgin i Rebtel, dostałem maile potwierdzające poprawne ich złożenie i nastała cisza.
Następuje jakaś dalsza komunikacja ze strony Klucza, czy stuk, puk kurier z simem u drzwi? Jakieś terminy, kolejne maile, smsy ...
czytaj, tu wszystko opisane:BigDaddy pisze:Jak wygląda procedura przeniesienia numeru do Klucza?
...
https://www.klucz.net/TransferNumber
Jak się coś popsuje to najlepiej mailowo do boku pisać, telefonicznie to nie mogłem się nigdy dodzwonić.
Zakupiłem na Alledrogo starter Klucza za 5PLN-ów. Dzisiaj udałem się do pierwszego, najstarszego salonu Plusa w moim mieście celem rejestracji karty i tu zonk - panienka z okienka Plusa zrobiła wielkie oczy, że pierwszy raz widzi i słyszy o Klucz Mobile i takich to oni nie rejestrują.
Infolinia Klucza twierdzi, że rejestracja we wszystkich salonach Plus/Cyfrowy Polsat.
Czy istnieją jakieś "alternatywne" metody rejestracji startera Klucza, czy czeka mnie pielgrzymka po innych punktach Plus/Polsat w moim mieście w nadziei, że w którymś kolejnym się uda?
Infolinia Klucza twierdzi, że rejestracja we wszystkich salonach Plus/Cyfrowy Polsat.
Czy istnieją jakieś "alternatywne" metody rejestracji startera Klucza, czy czeka mnie pielgrzymka po innych punktach Plus/Polsat w moim mieście w nadziei, że w którymś kolejnym się uda?
Dzisiaj ponowna wizyta w tym samym salonie Plusa. Inna panienka z okienka, rejestracja, kilka minut oczekiwania, reset telefonu, udało się.