DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1004629  autor: Sławek
 21 lip 2018, 15:13
Bardzo proszę forumowiczów o odpowiedź na pytanie, u jakiego operatora komórkowego obsługa klienta jest najbardziej profesjonalna i kompetentna waszym zdaniem? Czyja obsługa klienta wykazuje się największą wyrozumiałością co do opóźnień i która najszybciej załatwia zgłaszane sprawy?
Pytanie kieruję głównie do osób, które mają jakieś porównanie (np. miały telefony u więcej niż jednego operatora).

Pytam głównie z powodu całkowitego rozczarowania niekompetentną obługą w T-Mobile, Do tej pory miałem także abonament w Play i u tego operatora raczej nie narzekałem.

Jakie są Wasze doświadczenia?

Podkreślam, że nie chodzi mi o ceny usług.
 #1004630  autor: piotrzet
 21 lip 2018, 15:17
Wszystko zależy na kogo trafisz. Miałem numer w każdej sieci i w każdej byli tacy co nie mieli pojęcia w ogóle albo tacy co wiedziałem więcej od nich. Kwestia szczęścia ale moim zdaniem najlepszą obsługę jak do tej pory miał Play. Tam najmniej razy trafiałem na konsultantów, którzy nie mają pojęcia o czym mówią.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1004641  autor: iphoneski
 21 lip 2018, 16:52
Mam porównanie w W4. Najgorzej wspominam plus i t-m. U jednych i drugich dodzwonić się do jakiegokolwiek konsultanta trwa od 40 minut do godziny, rekord w plusie to 80 minut, byłoby dłużej ale połączenie zostało przerwane. W t-m notorycznie próbowali wcisnąć jakieś usługi albo naciągnąć na najgorsze przedłużenie z możliwych, No i część uprzejmością nie grzeszyła. W plusie straszna niekompetencja, zgłaszam problem, który ewidentnie powstał z ich winy a kilku nieuków po kolei czyta mi regulamin. Do tego 1 przy przedłużeniu ewidentnie kłamał, po rozmowie poczytałem regulaminy i całe szczęście, bo bym się koncertowo władował. Ale w plusie trzeba pochwalić plusforum bo jak tam coś zgłosisz to będzie załatwione i tam akurat ludzie znają się na rzeczy. Orange i play są ok, oczekiwania na połączenie praktycznie brak, ludzie ogarnięci, ale gdybym musiał wybrać to raczej play z tego względu, że informują, że to i to możesz zrobić w play24 i nie musisz dzwonić jeszcze raz w razie co. No i w play więcej rzeczy ludzie wiedzą po prostu z głowy, bez szukania w kompie. W Orange cześciej usłyszysz ’momencik, zaraz sprawdzę”. Ale sprawdzić to ja se sam mogę bo mam w domu internet.
 #1004654  autor: forum_tg
 21 lip 2018, 18:17
od prawie 10 lat jestem w Play, jednakże każdemu odradzam kontaktu z ich BOK. Tragedia. Największym minusem, jest że pracownicy często się tam zmieniają i w większości przypadku nie znają promocji o obowiązujących regulaminów! to jest jednym słowem kompromitacja.

też jestem w Orange. Kiedyś mieli słabą obsługę Klienta, ale od kilku miesięcy może roku, zanotowali wielki progres! brawo dla Szefostwa za działania w kierunku poprawy obsługi Klienta!
do tego czat na którym rzetelnie pomagają jest wielkim "+"
 #1004656  autor: Remington
 21 lip 2018, 18:43
Mobile Vikings - bez dwóch zdań. Szybko odpowiadają, ludzkim językiem, są kompetentni. Nie mam już ich karty, ale dobre wrażenie pozostało na długo.
 #1004668  autor: piotrzet
 21 lip 2018, 20:26
Czyli widać ewentualnie zależy kto na kogo trafi albo jaki ma problem. Dla mnie Play najlepszy, a ktoś inny pisze, że słabo. Nie ma reguły.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1004673  autor: kemsinenu
 21 lip 2018, 20:41
a2mobile było zawsze kompetentne. Plus zwykle ma założenie że klient jest winny. Trzeba dużo wytrwałości żeby parę razy tłumaczyć konsultantowi co ma zapisane w regulaminie. W Orange tylko korzystam z czatu i zwykle jest dobrze. Jedynie przy zgłaszaniu problemów z zasięgiem uparcie trzymają się mapki, ale to chyba podobnie jest w innych sieciach z tego co słyszałem.
 #1004680  autor: forum_tg
 21 lip 2018, 21:09
jak napisałem powyżej, w P4 niedługo minie 10 lat, kontaktowałem się osobiscie, lub oni oddzwaniali po zgłoszeniu na Play24 i muszę powtórzyć, że problem pojawiaj się najczęściej taki sam - brak znajomości promocji Play! to jest najgorsze. Nie wspominając o podstawowych przepisach telekomunikacyjnych, gdzie je łamią i narażają się na interwencje UKE!
 #1004683  autor: Remington
 21 lip 2018, 21:31
Ja w Vikingach miałem sporo różnych spraw, za każdym razem inna osoba odpisywała i zawsze szybko i kompetentnie. Nawet raz chciałem aktywować inny numer na karcie, którą otrzymałem, niż wcześniej zamówiony, i też bez problemu i szybko mi to zrobili.
 #1004687  autor: iphoneski
 21 lip 2018, 22:14
@forum_tg Musiałeś wyjątkowo kiepsko trafić, jak ja w play coś zgłaszam to robią porządnie. Nie wiem Jak dział reklamacji bo ja korzystałem tylko z techniki i promocji i oni akurat wiedzieli co i jak.
Sprawdzone w abo i prepaid. Najlepiej oceniam dział techniki, tam nawet jak podawałem dokładne parametry i bardziej dokładne określenia to wiedzieli o co mi chodzi. Jak to samo robiłem w plusie to konsultanci się zapowietrzali i tyle było z rozmowy.
 #1004702  autor: pawelzzz
 22 lip 2018, 09:38
Play - nigdy z nimi nie miałem problemu, ale też nie miałem z nimi dużego kontaktu przez BOK - nie był potrzebny bo wszystko działało jak należy,
Klucz Mobile - kontakt z BOK pozytywny - nie było problemów - jeżeli system nawalił nie ma problemów ze zwrotem niesłusznie pobranych środków,
T-mobile - system mają do d.... - kontakt z BOK trwa....dość długo - ale sprawy rozwiązywane pozytywnie,
Orange - 11-12 lat temu makabra - rozpatrzenie reklamacji trwało długo - ok. miesiąca - po czym dostaję odpowiedź kompletnie niezwiązaną ze sprawą - - było to powodem przeniesienia mojego numeru do innej sieci i jeszcze za to zapłaciłem...tak, tak, wtedy to się za to płaciło - przyrzekłem sobie, że do Orange nie wrócę i tego się trzymam,
 #1004705  autor: SACZI
 22 lip 2018, 10:33
Pytanie typu co lepsze:
- benzyna, czy diesel
- android, czy iOS
- święta BN, czy Wlk
itd
Ilu odpowiadających tyle odpowiedzi.
Sławek pisze:... u jakiego operatora komórkowego obsługa klienta jest najbardziej profesjonalna i kompetentna...

Pytam głównie z powodu całkowitego rozczarowania niekompetentną obługą w T-Mobile...
iphoneski pisze:... Najgorzej wspominam plus i t-m.
... Orange i play są ok, ...
A ja dokładnie odwrotnie, od zawsze chwalę sobie TM, a na playa i szczególnie Orange mam uczulenie.
Z plusem moja przygoda zaczęła się od zgrzytów. Zadzwonił do mnie ich pracownik i sugerował, żeby nie eskalować problemu, bo nikt nie jest doskonały i wpadki zdarzają się każdemu, że pracują na pojawiającymi się problemami itd
Teraz po prostu przyzwyczaiłem się do Plusa i problemów nie ma.
 #1004707  autor: piotrzet
 22 lip 2018, 10:52
T-Mobile kiedyś miał fatalną obsługę żeby trafić na kogoś kompetentnego naprawdę trzeba było mieć szczęście. Obecnie jest lepiej ale do ideału jeszcze brakuje.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png