• Wszystko o roamingu zagranicznym, operatorach zagranicznych oraz ofertach eSIM z internetem na podróże
Wszystko o roamingu zagranicznym, operatorach zagranicznych oraz ofertach eSIM z internetem na podróże
 #784666  autor: roptenq
 14 lut 2015, 13:00
Witam
Mam pytanie jak rozwiązać sprawe poniewaz wyjeżdzałem za granice i pytałem w salonie o nielimitowany roming i włascicielka salonu powiedziała ze za 5 zł miesieczne mam nielimitowane i do tego sie dostosowałem i odbierałem bez limitu ,wracam po 2 miesiacach do polski przychodzi mi rachunek na 1000 zł i skladałem jedna reklamacje nie uwzgledniona druga reklamacja dostałem informacje ze jezeli pracownik sie przyzna do błedu to zostanie anulowany ten rachunek.Włascicielka Salonu zapowiedziała ze napisze i napisała ze ja zle zrozumiałem i rad nie rad musiałem zapłacic rachunek zebym miał kontakt ze swiatem i teraz pytanie czy moge po zapłaceniu rachunku żadac jakiej kolwiek zadoscuczynienia z tego powodu i jesli tak to jak moge udowodnic jej wine?

Pisze nie z tego ze chce ta kase z powrotem tylko chce byc trakowany jak normalny człowiek

Najlepeiej jak dostałbym odpowiedz od kogos zwiazanego z orange
 #784667  autor: vh
 14 lut 2015, 13:02
Złóż zawiadomienie na policję z art. 286 kk.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power, X7b
 #784669  autor: roptenq
 14 lut 2015, 13:03
a jeżeli to było ponad 3 miesiace temu również moge złozyc zawiadomienie?
 #784671  autor: vh
 14 lut 2015, 13:05
No jasne że tak!

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power, X7b
 #784675  autor: roptenq
 14 lut 2015, 13:15
Tylko teraz ja złoze zawiadomienie ale najlepsze jest to ze nie mam zadnego dowodu ze mnie zle poinformowała..Mam rachunek za ten miesiac moje reklamacje sa w systemie ale moje zawiadomienie bedzie wygladac jak wyssane z palca
 #784678  autor: roptenq
 14 lut 2015, 13:17
i czy moge zerwac umowe bez poniesienia zadnych kosztow z winny operatora?
 #784698  autor: andrzejgolota
 14 lut 2015, 14:26
@rotenq

Szczerze ciemno to widzę i zamiast policji próbowałbym bardziej interwencji w organizacjach konsumenckich. Niemniej będzie ciężko cokolwiek uzyskać. Niestety ale masz bolesną nauczkę na przyszłość, tego typu sprawy/zapytania należy załatwiać pisemnie [mailem] ew. kontakt telefoniczny choć pewniejszy ten pierwszy sposób.
 #784700  autor: Blank
 14 lut 2015, 14:33
Na policję nie masz co iść. Nie posiadasz jakichkolwiek dowodów na to, że zostałeś wprowadzony w błąd przez konsultantkę.
Skontaktuj się z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, bądź z Rzecznikiem Praw Konsumentów. Tylko pisma od nich mogą ci pomóc. Ty na pozytywne rozwiązanie swojej sprawy, nie masz co liczyć (jako Kowalski).

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #784709  autor: roptenq
 14 lut 2015, 15:05
to nie była konsultantka tylko włascicielka salonu ona słownie powiedziała "tak prosze pana moze i ja popełniłam błąd "na infolini powiedziała mi pani ze jeżeli ta pani sie przyzna to ten rachunek zostanie mi anulowany za połączenia glosowe i ze włascicicelka musi napisać reklamacje w moim imieniu napisała ale nałgała ze to ja zle słuchałem jej i taki rachunek został mi naliczony
 #784913  autor: st.konsultant
 15 lut 2015, 13:11
divhashmorex pisze:Na policję nie masz co iść. Nie posiadasz jakichkolwiek dowodów na to, że zostałeś wprowadzony w błąd przez konsultantkę.
Skontaktuj się z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, bądź z Rzecznikiem Praw Konsumentów. Tylko pisma od nich mogą ci pomóc. Ty na pozytywne rozwiązanie swojej sprawy, nie masz co liczyć (jako Kowalski).


Przed policją nie udowodni bo nie ma jakichkolwiek dowodów...Jak w takim razie udowodni to przed UKE albo RPK?

Moim zdaniem w takim przypadku (niezależnie od Operatora) można jedynie liczyć na tzw. przyjazną politykę firmy. Czyli Operator stwierdza, że opłaty naliczone są prawidłowo, ale wyjątkowo koszty anuluje. Rzadko się to zdarza, ale zdarza.
 #785002  autor: Blank
 15 lut 2015, 18:57
Z mojego doświadczenia wynika, że kontakt od UKE lub rzecznika konsumentów działa "mobilizująco" na operatora.

Ma na to znacznie większe szanse, niż gdyby miał liczyć na przyjazny gest operatora - ot tak sam z siebie.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #785193  autor: orson_dzi
 16 lut 2015, 19:52
Nie ma usługi z nielimitowanym roamingiem i tyle w temacie.

Jedynym wyjściem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest pisemne oświadczenie pracownika salonu podpisane przez kierownika, że przyznają się do błędu. To rzecz święta i reklamacja jest z automatu pozytywna. Inaczej nie ma żadnych dowodów i nic nie ugrasz.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #786935  autor: Orange Ekspert
 24 lut 2015, 11:56
To, co mogę polecić to złożenie skargi w BOK. Możesz to zrobić Ty lub pracownik salonu w Twoim imieniu. Zgłoszenie możesz wysłać przez Orange on-line https://www.orange.pl/portal/ecare/contact

Będziemy mogli to sprawdzić i odnieść się szczegółowo do tej sytuacji.