Witam
Mam problem i to dla mnie dość duży, niestety w biurze obsługi klienta na moje maile i zgłoszenia przez dwa dni nie otrzymałem odpowiedzi.
Od czwartku przebywam w USA, niestety od opuszczenia terytorium Polski nie mam zasięgu, lycamobile nie rejestruje się w żadnej sieci i mam dostępne tylko połączenia alarmowe.
Mam wykupiony pakiet roamingowy , telefon dopuszcza połączenia roamingowe, próbowałem ręczne rejestrowanie w różnych dostępnych sieciach ale bez skutku.
Nie jest to sprawa telefonu bo sprawdzałem już kilka telefonów oraz przekładałem kartę sim do telefonu gdzie polska karta lycamobile działa.
Co może być tego przyczyną?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Mam problem i to dla mnie dość duży, niestety w biurze obsługi klienta na moje maile i zgłoszenia przez dwa dni nie otrzymałem odpowiedzi.
Od czwartku przebywam w USA, niestety od opuszczenia terytorium Polski nie mam zasięgu, lycamobile nie rejestruje się w żadnej sieci i mam dostępne tylko połączenia alarmowe.
Mam wykupiony pakiet roamingowy , telefon dopuszcza połączenia roamingowe, próbowałem ręczne rejestrowanie w różnych dostępnych sieciach ale bez skutku.
Nie jest to sprawa telefonu bo sprawdzałem już kilka telefonów oraz przekładałem kartę sim do telefonu gdzie polska karta lycamobile działa.
Co może być tego przyczyną?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sugestie.