Witam
Mam pytanie jak rozwiązać sprawe poniewaz wyjeżdzałem za granice i pytałem w salonie o nielimitowany roming i włascicielka salonu powiedziała ze za 5 zł miesieczne mam nielimitowane i do tego sie dostosowałem i odbierałem bez limitu ,wracam po 2 miesiacach do polski przychodzi mi rachunek na 1000 zł i skladałem jedna reklamacje nie uwzgledniona druga reklamacja dostałem informacje ze jezeli pracownik sie przyzna do błedu to zostanie anulowany ten rachunek.Włascicielka Salonu zapowiedziała ze napisze i napisała ze ja zle zrozumiałem i rad nie rad musiałem zapłacic rachunek zebym miał kontakt ze swiatem i teraz pytanie czy moge po zapłaceniu rachunku żadac jakiej kolwiek zadoscuczynienia z tego powodu i jesli tak to jak moge udowodnic jej wine?
Pisze nie z tego ze chce ta kase z powrotem tylko chce byc trakowany jak normalny człowiek
Najlepeiej jak dostałbym odpowiedz od kogos zwiazanego z orange
Mam pytanie jak rozwiązać sprawe poniewaz wyjeżdzałem za granice i pytałem w salonie o nielimitowany roming i włascicielka salonu powiedziała ze za 5 zł miesieczne mam nielimitowane i do tego sie dostosowałem i odbierałem bez limitu ,wracam po 2 miesiacach do polski przychodzi mi rachunek na 1000 zł i skladałem jedna reklamacje nie uwzgledniona druga reklamacja dostałem informacje ze jezeli pracownik sie przyzna do błedu to zostanie anulowany ten rachunek.Włascicielka Salonu zapowiedziała ze napisze i napisała ze ja zle zrozumiałem i rad nie rad musiałem zapłacic rachunek zebym miał kontakt ze swiatem i teraz pytanie czy moge po zapłaceniu rachunku żadac jakiej kolwiek zadoscuczynienia z tego powodu i jesli tak to jak moge udowodnic jej wine?
Pisze nie z tego ze chce ta kase z powrotem tylko chce byc trakowany jak normalny człowiek
Najlepeiej jak dostałbym odpowiedz od kogos zwiazanego z orange