• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1110129  autor: 24bis24
 15 sty 2021, 15:21
WYMODEROWANO

możesz poprosić operatora o rozłożenie kwoty na raty
Ostatnio zmieniony 15 sty 2021, 18:18 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Usunięto off-top

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1110134  autor: Kryniczanin
 15 sty 2021, 15:39
Ja na Twoim miejscu bym zrobił tak - zadzwoń na +48 608 966 000 - dział windykacji, spłać jak najwięcej zadłużenia na początek reaktywuj numer - da się to zrobić a z resztą dogadaj się jakoś z nimi - zapewniam Cię, że jest to możliwe.