W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu. Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
WItajcie czytelniczy forum.
Mam w playu dwa zgłoszenia
320273693
Brak odnotowania zwrotu przesyłki w magazynie
319633161
Nie wiedza kiedy będzie przelew pieniędzy z tytułu zwrotu sprzętu
Nikt nit umie mi pomóc, gdzie najlepiej się zgłosić z tym problem.
1 przecież nie działa, a na 4 Play się systemowo nie zgadza. 2 i 3 może, ale nie musi, pomóc. Tylko 5 jest skutecznym rozwiązaniem, dlatego je poleciłem.
Jasne, nie ma to jak na samym początku poradzić rozwiązanie najbardziej kosztowne, ekstremalnie uciążliwe i długotrwałe. Dlatego napisałem, że można je co najwyżej rozważyć i to na samym końcu.