• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1136950  autor: robert123
 07 paź 2022, 00:02
Witam
Mam taka sytuację że posiadam kilka numerów w play z tym jedna RedBull Mobile którą używałem wyłącznie do Internetu i leżała sobie spokojnie w modemie. Regularnie ją doładowywałem i miałem na niej zgromadzone nie małe środki bo ponad 1000zł. Z faktu że dość nieregularnie z niej korzystałem nie doładowałem jej przez około 8 miesięcy. Połączenia przychodzące były aktywne bodajże przez 6 miesięcy. Teraz chcąc skorzystać z niej po wejściu do aplikacji Play24 zauważyłem komunikat konto nie aktywne oczywiście dla tego numeru i kwotę na koncie dla tej karty 0zł. Wiec doładowałem oczywiście konto natychmiast zostało zaktywowane ponownie, zero problemów. Jednak kwota środków zgromadzonych na koncie wynosiła wartość doładowania. Kontaktując się z biurem obsługi dowiedziałem się, że jest to jak najbardziej poprawne ponieważ konto wygasło a środki zgromadzone na koncie zostały skonfiskowane i nie ma możliwości ich odzyskania.
I tutaj moje pytanie na ile jest to legalne działanie operatora, czy operator bez jakiegokolwiek kontaktu (dysponował adresem e-mail, numerami telefonów) może zagarnąć środki z konta.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
 #1136956  autor: KC-KARLOS
 07 paź 2022, 09:02
robert123: zgłoś reklamację, gdyż z powodu wprowadzenia opłaty za odzyskanie niewykorzystanych środków z zasileń, ta kwota nie powinna być anulowana. Jeśli numer nie został zdezaktywowany (operator czekał na doładowanie nawet kilka miesięcy po terminie przychodzących - co jest praktyką w submarkach prepaidowych Play), kasa powinna wrócić.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟