Od pewnego czasu Nju zawyża zużycie danych. Na moim liczniku w ruterze miałem przetransferowane 60GB tymczasem wg Nju już 120GB. Okazuje się, że mój przypadek nie jest odosobniony. Na licznych forach użytkownicy skarżą się na zawyżanie transferu przez Nju. Mimo reklamacji Nju nie usunęło nieprawidłowości. Twierdzą, że u nich wszystko jest w porządku. Poniżej kilka przykładów https://opiniuj.pl/nju-mobile--amp.html i https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/ ... -285400002 i https://www.facebook.com/njumobile/phot ... &ref=notif. Jak macie podobne problemy z nju piszcie w tym wątku.
- W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
Router rozlicza dane "na czysto", a sieci komórkowe w pakietach, głównie zawyżonych do 100 kb. Stąd ta różnica, aczkolwiek 60 GB więcej to już jest sporo.