W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu. Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
Mam internet domowy 4g z orange według cennika jest dostępna usługa "internet bez limitu do 5mbit/s" początkowo dwóch konsultantów upierało się że takiej usługi nie ma następnie po aktywacji zaczęły się problemy opłata do faktury została doliczona a usługa nie zadziałała 3 reklamacje z tego co rozumiem z regulaminu usługi powinna ona zwiększyć lejek do 5mbit/s
1. Odpowiedź usługa nie działa w strefie domowej (poza też nie działała)
2. usługa obowiązuje tylko na portal spotify
3. to samo co druga tylko spotify
za każdym razem adnotacja usługa działa poprawnie.
Czy dalej reklamować i podjąć jakieś inne kroki proszę o radę.
dodam że przymierzam się do rezygnacji z tej usługi kara umowna nie jest aż taka wysoka wątpię że uda mi się tu coś zdziałać.
Wow ranga "Stary Wyjadacz" nie sądziłem że dotrwam do niej
Robin560: czy restartowałeś urządzenie? Jaki masz aktualnie ustawiony punkt APN? Jeśli z automatu ustawił się "internetipv6" - ZMIEŃ go na "internet". Sprawdź też kartę SIM na innym urządzeniu (jeśli masz jej odpowiedni rozmiar).
Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam