DAJ CYNK
  • Testowe miejsce, stworzone do pomocy rozpatrywania sporów i reklamacji.
Testowe miejsce, stworzone do pomocy rozpatrywania sporów i reklamacji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Dotyczące usług telekomunikacyjnych. Z wyszczególnieniem na Pre-paid, Post-paid; kablowy oraz radiowy zakres usług. Jeżeli któryś pominąłem, proszę mi wskazać jaki.
M.
 #1089490  autor: prestig
 05 lut 2020, 15:38
2 tygodnie temu zakupiłem na stronie www.play.pl router Huawei b818. Otrzymałem zły model (bez wejścia usb) oraz nie otrzymałem repeatera, który widniał na zdjęciu jako zestaw z routerem. Wysłałem reklamację na adres ok@pomocplay.pl. Gdzie po 4 dniach dostałem informacje, że reklamacje powinienem złożyć na adres eshop@playsklep.
Mija już drugi tydzień, nie mam nawet wiadomości o przyjęciu informacji o reklamacji. Dzwonię na infolinię i chcą ode mnie nr PESEL, żebym uzyskał jakiekolwiek informacje. Informuję ich, że nie jestem abonamentem i tutaj się kończy cała sprawa. Oczywiście wyśle reklamację pocztą poleconym. Chciałem się dowiedzieć czy któryś z użytkowników miał podobny problem z play
 #1090444  autor: surface123
 18 lut 2020, 11:37
Ten model nie ma złącza usb.

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile
Cena - 55 zł za m-c. Kontakt na PW

Kupię, cesja, internet T-Mobile, blueconnect i inne , kontakt PW