• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1089490  autor: prestig
 05 lut 2020, 15:38
2 tygodnie temu zakupiłem na stronie www.play.pl router Huawei b818. Otrzymałem zły model (bez wejścia usb) oraz nie otrzymałem repeatera, który widniał na zdjęciu jako zestaw z routerem. Wysłałem reklamację na adres [email protected]. Gdzie po 4 dniach dostałem informacje, że reklamacje powinienem złożyć na adres eshop@playsklep.
Mija już drugi tydzień, nie mam nawet wiadomości o przyjęciu informacji o reklamacji. Dzwonię na infolinię i chcą ode mnie nr PESEL, żebym uzyskał jakiekolwiek informacje. Informuję ich, że nie jestem abonamentem i tutaj się kończy cała sprawa. Oczywiście wyśle reklamację pocztą poleconym. Chciałem się dowiedzieć czy któryś z użytkowników miał podobny problem z play