• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1192894  autor: Creezon
 13 cze 2025, 22:39
Hej,

jestem nieszczęsnym posiadaczem umowy w Play na internet i telewizję na okres 24 miesięcy.

W ostatnim czasie przeprowadziłem się pod nowy adres i w związku z tym przeniosłem także swój pakiet. Dogadałem się z właścicielem mieszkania, że on zrezygnuje ze swojego Internetu w Play, który był podłączony w mieszkaniu, a ja podłącze swój. Zgodnie z tym co dowiedziałem się w Play, instalacja będzie darmowa w momencie kiedy na adresie na ma aktywnej umowy, toteż tak było. Umówiłem technika na 2 dni po zakończeniu umowy poprzedniego właściciela.

Rachunek przyszedł, a tam naliczona została dodatkowo kwota - 100 zł za aktywację usługi... Jak się później okazało, konsultant na czacie poinformował mnie, że zgodnie z ich praktyką, to nie data instalacji usług decyduje o dniu aktywacji umowy na nowym adresie, a dzień, w którym napisałem do nich w sprawie umówienia wizyty, czyli jakiś tydzień przed faktyczną wizytą technika XD

Czy ktoś z Was ma rozeznanie w tej sprawie? Czy to nie jest jakaś kolejna absurdalna praktyka ze strony Play? Przecież i tak nie mam jak korzystać ze swojego pakietu, dopóki technik mi go nie podłączy?

W regulaminie nie znalazłem takiej informacji, a Konsultant pisze mi, że tak to już jest w systemie. Będę wdzięczny za wszelkie cenne informacje na ten temat :)