W tym momencie walczę z Nju, bo okazało się, że (o ile się nie mylę) od nowego roku zmienili wszystkie oferty i mój numer dodatkowy tzw. "Internet Dodatkowy", który miał wcześniej 120GB limitu, w nowej ofercie za 19zł ma już tylko 60GB.
Natomiast limit danych na telefonie głównym po zmienieniu oferty ma 180GB (wcześniej było to 60GB).
Nju, nie informując mnie w żaden sposób uciął 60GB z "Internetu Dodatkowego".
Zorientowałem się dopiero w tym miesiącu, chociaż od paru miesięcy dość często otrzymywałem smsa z informacją, że kończy mi się transfer. Co mnie dziwiło, ale myślałem, że może jest to spowodowane tym, że oglądam więcej filmów w Necie, itp.
Od dwóch dni piszę reklamacje do Nju i nawet wykonałem telefon do ich Obsługi Klienta.
Co ciekawe i przy konsultacji i w odpowiedziach na reklamacje Obsługa twierdzi, że nic nie zostało zmienione i nie mam racji.
Tyle tylko, że na moim koncie w numerze dodatkowym w ofercie wciąż jest opis oferty, którą miałem (tak, jestem posiadaczem telefonu głównego ponad 2 lata). Moim zdaniem, to ta umowa wciąż obowiązuje skoro mi się wyświetla, a nie zmieniałem jej na inną ani nie zostałem poinformowany o zmianach.
Dzisiaj wysłałem ponowne zgłoszenie, tym razem ze zrzutami ekranu.
Musiałem zgłoszenie utworzyć od nowa, bo tamte zostały zamknięte automatycznie, nie dając mi szansy na odpowiedzenie...
Pokazałbym zrzut ekranu, ale chyba nie można tu dodać pliku?
Natomiast limit danych na telefonie głównym po zmienieniu oferty ma 180GB (wcześniej było to 60GB).
Nju, nie informując mnie w żaden sposób uciął 60GB z "Internetu Dodatkowego".
Zorientowałem się dopiero w tym miesiącu, chociaż od paru miesięcy dość często otrzymywałem smsa z informacją, że kończy mi się transfer. Co mnie dziwiło, ale myślałem, że może jest to spowodowane tym, że oglądam więcej filmów w Necie, itp.
Od dwóch dni piszę reklamacje do Nju i nawet wykonałem telefon do ich Obsługi Klienta.
Co ciekawe i przy konsultacji i w odpowiedziach na reklamacje Obsługa twierdzi, że nic nie zostało zmienione i nie mam racji.
Tyle tylko, że na moim koncie w numerze dodatkowym w ofercie wciąż jest opis oferty, którą miałem (tak, jestem posiadaczem telefonu głównego ponad 2 lata). Moim zdaniem, to ta umowa wciąż obowiązuje skoro mi się wyświetla, a nie zmieniałem jej na inną ani nie zostałem poinformowany o zmianach.
Dzisiaj wysłałem ponowne zgłoszenie, tym razem ze zrzutami ekranu.
Musiałem zgłoszenie utworzyć od nowa, bo tamte zostały zamknięte automatycznie, nie dając mi szansy na odpowiedzenie...
Pokazałbym zrzut ekranu, ale chyba nie można tu dodać pliku?