DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1176875  autor: Remington
 10 sie 2024, 19:39
blacQ1 pisze:
10 sie 2024, 19:19
jeżeli by im zależało na kliencie to by naprawili dany nr tel w przeciągu dwóch - trzech dni , tak stracą klienta

Oni zarejestrowanych błędów mają pewnie setki, jeśli nie tysiące. Każdy z nich ma nadany jakiś priorytet. Czy uważasz, że jednostkowy błąd klienta niskokosztowej taryfy, na którym zarabiają zapewne grosze, w dodatku dotyczący darmowego pakietu - jest wysoko na liście priorytetów? Odpowiedź nasuwa się sama.

Składałeś oficjalnie reklamacje? Co mówią w odpowiedziach na nie? A jeśli nie składałeś to koniecznie złóż, wtedy dowiesz się na czym stoisz.

P.S. Wydzieliłem Twój problem do osobnego wątku, skoro dotyczy on tylko Ciebie, a już ma on 41 postów.
 #1177517  autor: blacQ1
 19 sie 2024, 19:18
Witam , koleżanki , koledzy , ja miałe jakiś feralny nr tel , o co chodzi nie mogłem na nr tel 4949 wysłać SMS-a z kodem czy to na smsy , minuty czy mb , zdecydowałem z ciężkim bólem serca , że rezygnuję z tego nr tel , nawet nie mogłem doładować nr tel za , jakąś kwotę , aby przedłużyć stan konta , na dodam iż na koncie miałem , uzbierane 119,38 zł , zdecydowałem iż rezygnuje z tego nr tel dnia 12.08 pojechałem do salonu Play,aby złozyć wypowiedzenię z nr tel ,z tym aby przelali mi pieniądze na wskazany przez ze mnie nr konta bankowego dopuero 1.06.2025 kończy mi się ważność połączeń wychodzących i 2.06.2025 będę się mógł ubiegać o zwrot uskładanych na koncie pieniędzy na wskazany przez ze mnie konto bankowe , a minuty , oraz smsy , czy , mb przepadną . Nie wiem nawet dla czego nie mogłem doładować konta , czy wykupić dowolnego prze ze mnie pakietu 🙂trudno żyje się raz pozdrawiam
 #1177521  autor: KC-KARLOS
 19 sie 2024, 19:46
Ja bym spróbował z Faktu przejść do innej taryfy na chwilę, a po kolejnym dniu wrócić na infolinii do Faktu. Kasa zgromadzona pozostanie. U mnie kilka mies. temu numer był w innej taryfie Playa na kartę i zmigrowałem go kodem do Faktu - zasiliłem za 5 zł, aby był aktywny rok, wbiłem kilka kodów i działają bezproblemowo, od "strzała".
Ja bym walczył.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177523  autor: Remington
 19 sie 2024, 19:53
@blacQ1 ma na nim uzbierane pakiety, przedłużane obecnie pakietem płatnym. Zamiana taryfy oznaczałaby ich utratę.

Coś źle działa, więc reklamacja się należy i wyjaśnienie przez operatora również. Póki co bez jednego i drugiego, @blacQ1 chce odpuścić.

blacQ1 pisze:
19 sie 2024, 19:18
zdecydowałem iż rezygnuje z tego nr tel dnia 12.08 pojechałem do salonu Play,aby złozyć wypowiedzenię z nr tel ,z tym aby przelali mi pieniądze na wskazany przez ze mnie nr konta bankowego

Szkoda, że poddałeś się bez walki. Reklamacja, ewentualnie pisemko do UKE rozwiązałoby sprawę, a może jeszcze dostałbyś jakiś bonus w ramach przeprosin.
 #1177530  autor: KC-KARLOS
 19 sie 2024, 20:16
No niestety, często tak się działo, że trzeba było te środki przedłużać odpłatnie - tak już jest od wielu lat. Tak czy inaczej warto powalczyć. Play za bardzo sobie pozwala - więc ludzie odpuszczają, a to błąd. Szkoda, że tabelki abonamentowe przysłoniły im oczy niż wierni klienci prepaid, o których kiedyś dbali.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1182214  autor: blacQ1
 04 lis 2024, 09:12
Witam mam mały problem
Otóż logując się na Play24 jest ikonka
Dla Ciebie Aktywne pakiety Nowy Nr pakiety płatne rozrywka użteczne klikając w te okienka jest białe pole po chwili czasu 10 sekund wyskakuje komunikat iż jest błąd , nie można aktywować płatnych pakietów nic , druga sprawa , jest taka że jak wpisuję kod na nr tel 4949 kod z gazety przychodzi SMS zwrotny Przepraszamy Operator Nie Aktywował Pakietu, już nie wiem co robić , dodam iż wymieniłem kartę SIM na duplikat parę razy odinstalowywałem aplikację Play24 z tym nr tel i nic !może macie jakieś pomysły? Z góry dziękuję pozdrawiam
 #1182215  autor: KC-KARLOS
 04 lis 2024, 09:21
Ja bym zresetował ustawienia taryfowe - zawsze u mnie to pomaga. Czyli:
> jeśli mamy środki pakietowe - zużywamy je w całości
> po ich wyczerpaniu (złotówki zostają po zmianie taryfy) zmieniamy taryfę na PNK 3.0 kodem bezpośrednim *163*30#
> gdy minie kilka minut i po wbiciu kodu *111*49*1# pokaże, że mamy taryfę PNK 3.0 - wracamy do Faktu kodem *163*12#
> po powrocie do Faktu zasilamy się za 5 zł i ponownie rozpoczynamy zbieranie pakietów smsem na 4949 - kody wchodzą za pierwszym razem i bez utrudnień.

Inaczej tego nie zrobimy niż samodzielnie, nawet konsultanci nie dadzą rady z tym.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1182216  autor: MariuszY
 04 lis 2024, 09:57
blacQ1 pisze:
04 lis 2024, 09:12
....jak wpisuję kod na nr tel 4949 kod z gazety przychodzi SMS zwrotny Przepraszamy Operator Nie Aktywował Pakietu, już nie wiem co robić...
Już kiedyś proponowałem, lecz nic nie wspomniałeś czy zastosowałeś moją poradę, więc wrócę:
1. restart połączenia przed wysłaniem sms (u mnie czasami pomagało),
2. ręczna zmiana operatora z Play na Orange (w ramach roamingu krajowego),
3. próba wysłania sms z innego aparatu.
W sumie, nie licząc ogólnych "awarii" systemu (kiedy wszyscy mieliśmy problemy z kodami) to tylko raz nie byłem w stanie wysłać kodu po wykorzystaniu wszystkich powyższych sposobów. Spróbuj, szczególnie opcja nr 2 u mnie pomaga.
 #1182218  autor: blacQ1
 04 lis 2024, 10:55
Konsultanci fakt mobile mowią mi przez tel iż to jest wina operatora , czy jak bym zmienił tel , czy sieć , reczną i tak to nie pomoże to jest wina operatora , a tak jak napisał Karlos , aby je zużyć to bym musiał siedzieć na tel na okrągło ponieważ mam powłanczane wszystkie możliwe pakiety jakie są , oraz stan konta przeszłe 140 zł tak że czekam na rozwiązanie sprawy , no nie będę kombinował dzięki serdeczne za rady pozdrawiam serdecznie 🙂
 #1182219  autor: Remington
 04 lis 2024, 11:39
blacQ1 pisze:
04 lis 2024, 10:55
Konsultanci fakt mobile mowią mi

Człowieku, brak mi słów… Ile razy trzeba udzielać Ci tych samych rad? Z których nie korzystasz, tylko potem znowu skarżysz się na brak poprawy i nawracające problemy. Skoro nie chcesz stosować się do życzliwie udzialanych Ci podpowiedzi, to po co w ogóle piszesz i o nie prosisz…

Remington pisze:
31 maja 2024, 19:00
blacQ1 pisze:
31 maja 2024, 17:00
Remington co mam w takim razie zrobić ?

Problem jest z Twoim kontem (numerem). Najprościej złóż reklamację, podając kiedy wysyłałeś kody i jakie były odpowiedzi. Poproś w niej o naprawienie problemu.
Remington pisze:Składałeś oficjalnie reklamacje? Co mówią w odpowiedziach na nie? A jeśli nie składałeś to koniecznie złóż, wtedy dowiesz się na czym stoisz.
Remington pisze:Reklamacja, ewentualnie pisemko do UKE rozwiązałoby sprawę, a może jeszcze dostałbyś jakiś bonus w ramach przeprosin.

Przypomina mi się pewien dowcip. Majster widzi dwóch swoich robotników stojących obok taczki, góry żwiru i łopaty. Podchodzi do nich i pyta dlaczego oni nie pracują. Odpowiada mu jeden: „No właśnie zastanawiamy się jak ten żwir włożyć do taczki”. Majster na to: „No po prostu, weźcie łopatę i nabierzcie nią żwir do taczki”. Robotnik odpowiada: „Panie majster, tak na chama to każdy potrafi”.

W dyskusji o Twoich problemach z FM czuję się jak ten majster.
 #1182248  autor: babciagienia1p
 05 lis 2024, 07:28
blacQ1 pisze:
04 lis 2024, 09:12
...może macie jakieś pomysły?...

Zadzwoń na infolinię z innego numeru i poproś o "restart numeru" (felernego). Jak nie będą chcieli tego zrobić, wymuś na konsultancie napisanie zgłoszenia - w Twoim imieniu - z prośbą o "restart numeru".
Jeśli się nie uda, daj mi znać na priv, wyślę Ci wzór zgłoszenia do uzupełnienia Twoimi danymi i będziesz mógł wysłać zgłoszenie ze swojego e-maila na adres [email protected] albo wkleisz tekst zgłoszenia na czacie.
 #1182386  autor: blacQ1
 08 lis 2024, 08:42
Napiszę Wam tak od jakiegoś czasu mam , problemy z uruchomieniem kodów na mój nr tel po nr tel 4949 otóz po wysłaniu SMS-a z danym kodem , na dany pakiet przychodzi mi zwrotny komunikat o treści takiej przepraszamy operator nie aktywował pakietu , dzwoniąc na infolinię z prozbą o pomoc o aktywację pakietu Konsultacji nie widzą danego promocyjnego benefit , logując się na Play 24 mam problem z usługą jak jest aplikacją Dla Ciebie jest tam ikonka nowy nr tel pakiety płatne oraz nawigacja itp , ale Konsultacji na czacie potrafią uruchomić dany pakiet z danego dnia czy to na smsy , minuty , czy mb , nie wiem o co chodzi , może Wy potraficie wytłumaczyć co może być za przyczyną dodam iż wyrobiłem nową kartę duplikat no i problem trfa dalej , ktoś mi pusał iż abym wymienił tel , zmienił sieć na reczná , ale to nic nie pomaga , problem jest po stronie Fakt Mobile
 #1182389  autor: MariuszY
 08 lis 2024, 09:17
@blacQ1 - skoro nasze rady > viewtopic.php?f=80&t=134149 nic nie dają, nie możesz wysłać sms'a nawet po zmianie aparatu czy po ręcznym wyborze operatora, a reszta usług działa to wniosek nasuwa się jeden - operator już wie ktoś wrzuca kody na stronę i w geście odwetu blokuje możliwość skorzystania z nich Tobie :wink: Ewentualnie wykorzystałeś "limit aktywacji kodów na danym numerze" (taki nieoficjalny) i system więcej już nie łyknie. Jest ktoś kto wbija kody od początku i wbił już ponad 1000 :?:
Tak zupełnie serio - wyjścia masz 2 (o ile skorzystałeś ze wszystkich naszych wcześniejszych porad):
1. jak już to było sugerowane - przeniesienie numeru (po zużyciu paczek bonusowych) do PNK 3.0 i powrót do FM,
2. przeniesienie numeru do innego operatora (po wykorzystaniu wszystkiego na koncie lub ze zwrotem kasy z doładowań minus 20zł) i powrót do FM.
Wyjścia numer 3 nie proponuję, bo to... porzucenie felernego numeru.
 #1182397  autor: babciagienia1p
 08 lis 2024, 10:59
WYMODEROWANO
blacQ1 pisze:
08 lis 2024, 08:42
...może Wy potraficie wytłumaczyć co może być za przyczyną...
Zadzwoń na infolinię z innego numeru i poproś o "restart numeru" (felernego). Jak nie będą chcieli tego zrobić, wymuś na konsultancie napisanie zgłoszenia - w Twoim imieniu - z prośbą o "restart numeru".
Jeśli się nie uda, daj mi znać na priv, wyślę Ci wzór zgłoszenia do uzupełnienia Twoimi danymi i będziesz mógł wysłać zgłoszenie ze swojego e-maila na adres [email protected] albo wkleisz tekst zgłoszenia na czacie.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2024, 13:30 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Autorka przeniosła treść do właściwego wątku
 #1182399  autor: blacQ1
 08 lis 2024, 11:22
Zadzwoniłem przed momentem na infolinię z innego nr tel poprosiłem o restart nr tel , Konsultantka mowiła iż przeprowadzi synchronizację urządzeń w celu poprawy działania usług , no i prosiła abym wyłączył tel na około 15 minut wiem że to nie pomoże 🙂