• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1138108  autor: skalarek77
 08 lis 2022, 17:34
Mogę tylko powiedzieć jedno: odradzam Plusa a już na pewno "Wakacji od Abonamentu". Jeden błąd i masz wielkie problemy: omyłkowo nie wyłączyłem transmisji danych, po 3h nowego okresu rozliczeniowego wysłali mi smsa że jakiś pakiet GPRS się kończy (nie ma o nim słowa w regulaminie) i dzięki temu zorientowałem się w błędnej konfiguracji telefonu. Natychmiast to wyłączyłem.

Efekt: naliczyli mimo wszystko opłaty - za 3h korzystania z internetu - około 800 złotych za jakieś 760 MB.

W ciągu trzech lat umowy 5 krotnie mi nie włączyli Wakacji chociaż o to występowałem, musiałem pisać reklamacje, tracić czas. Raz sobie darowałem. Kilka razy naliczali mi tam jakieś opłaty po parę groszy, raz 2,14 z kosmosu zapłaciłem im rachunek z tytułem przelewu ŻEBRY. A gdy teraz ja popełniłem błąd to mnie pięknie skasowali i pierwszą reklamację odrzucili. Tutaj na forum jest na ten temat wątek, pisał użytkownik duchu który wpadł w podobną pułapkę i na forum plusa odpisał że zdaje się drugą reklamację mu jednak uznali. Na forum Plusa wiele osób z podobnym problemem, ciekawe ile osób pogodziło się z sytuacją i nigdzie w sieci nic nie pisało.

Ogólnie system rozliczeniowy Plusa to według mnie masakra a nastawienie do klienta jak w urzędach w czasach PRLu.

Od 60 dni wiesz że naliczyli ci absurdalną opłatę i prosisz o litość bo na zdrowy rozsądek tam najwyraźniej nie ma co liczyć.

Mam ochotę opisać moje perypetie w tej sieci na jakimś portalu. Nie chodzi już o te pieniądze niech się nawet nimi udławią.

Dziś wiem jedno - jak chcesz mieć wolność to nie ładuj się w taki pokręcony pełen haczyków abonament. Jeden błąd i czekasz na łaskę bo nie liczy się zdrowy rozsądek tylko regulamin.
 #1138109  autor: Remington
 08 lis 2022, 17:45
skalarek77 pisze:
08 lis 2022, 17:34
Efekt: naliczyli mimo wszystko opłaty - za 3h korzystania z internetu - około 800 złotych za jakieś 760 MB.

Farciarzu, moja znajoma jakieś 10 lat temu w Orange wybuliła ponad 3 tys. zł i to przy tamtej wartości pieniądza! I żadne odwolania nie pomogły, jedynie rozłożyli jej na raty. Zdecydowanie ustawodawca powinien narzucić jakiś limit, bo dla netu w roamingu UE jest ok. 250 zł miesięcznie, a w kraju można złoić klientów do oporu.