W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu. Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
Niedawno przeniosłam numer z Plusa do Play (może z dwa tygodnie temu załatwiałam umowę). W Plusie nie zdążyłam załatwić przeniesienia przed końcem umowy i przeszła ona na czas nieokreślony. Parę dni wstecz przyszła mi faktura z Play, którą zapłaciłam od razu. Dzisiaj otrzymałam fakturę z Plusa. O co tu chodzi? Czy ma to związek z okresem wypowiedzenia i będę musiała płacić jeszcze jakiś czas dwie faktury?
jeśli przenosisz numer, po zakończeniu umowy i przechodzi na nieokreślony, to obowiązuje cię 30 dniowy okres wypowiedzenia, czyli prawdopodobnie zapłacisz jeszcze, za ten jeden dodatkowy miesiąc.
Faktura z Play przyszła przed aktywacją nowej umowy?