• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1082109  autor: unnameduser
 13 paź 2019, 12:32
Orange nie przyznało mi pakietu internetu za gole, mimo że otrzymałem SMS z informacją, że zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin. Czy jest sens oczekiwać jakiejś rekompensaty (tak jak w T-Mobile), jeśli tak to jakiej?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
 #1082110  autor: forum_tg
 13 paź 2019, 12:52
zawsze jest sens, skoro potwierdzili a nie wykonali to mają pecha. Ale pamiętaj o rozsądku. Miałeś dostać 3 GB na krótki okres, to złóż reklamacje i poproś o te same 3 GB ale ważne 30 dni.
 #1082192  autor: unnameduser
 14 paź 2019, 16:16
No jasne, głupio byłoby wymagać rekompensaty w wysokości 30 zł ;)

Jaki kanał składania reklamacji jest w Orange najlepszy?

LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.