• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1075141  autor: wulkaniusz98533
 30 cze 2019, 10:57
Umowa abonament , wg uzgodnienia z przedstawicielem : rozmowy bez ograniczeń do wszystkich , internet 15G w LTE.
W cenie 25 zl.plus aktywacja 10zł.
Bez żadnych dodatkowych bonusów . Możliwość rozwiązania umowy z miesięcznym wyprzedzeniem.
TERAZ PRAWDA : przez pierwszy miesiąc zero internetu mimo wielokrotnych próbach konfiguracji (też przy pomocy przedstawiciela - telefonicznie) , przerwa na łączach ,bez uprzedzenia (mimo że był odczytywany dobry odbiór ) przez noc - tą jedną przerwę sam widziałem, mogło być ich więcej. Teraz , rachunek pierwszy : 96zł w tym 25 zł połączenie z biurem operatora w spr.
niedziałającego internetu i 25 zł aktywacja, 46 abonament .
Teraz chciałem zrezygnować z umowy i przenieść nr do innego operatora . Odpowiedz "premium" : nie możliwe przez 120 dni.
ZLodzieje i oszuści ........
Może ktoś ma jakąś drogę aby wyjść z tego g.......