• W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Regulamin forum: Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów.
 #1072201  autor: mister_magister
 20 maja 2019, 19:05
cześć, zobaczyłem nowy dział więc może się komuś przyda. W Tmobile warto reklamować niskie predkosci internetu. W tygodniu miałem prędkość ok 20Mb/s, ale w weekendy potrafiła spadać poniżej 1Mb/s. W prawdzie juz nie jestem w tej sieci, ale w 2018 reklamowałem prędkość 2 razy, raz dostałem rabat 15zł x 3 miesiące, później 20zł x 2 miesiące, nie było poprawy poprosiłem o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron i umowa została bez problemu rozwiązana z końcem okresu rozliczeniowego. Dla mnie zachowanie T-mobile wzór. Od pół roku jestem w orange i w ostatnio zaczynam mieć to samo w weekendy, poszła reklamacja, jak dostanę odpowiedz jak wygladaja reklamacje w orange to dam znac w nowym temacie :)