DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #984161  autor: Rhode4321
 18 mar 2018, 10:56
Witam

Złożyłem reklamację do jednego z operatorów sieci komórkowej. Z tego co się orientuję powinni na pisemną reklamację odpowiedzieć w ciągu miesiąca.

Ostatniego dnia obowiązującego terminu dostałem informację sms-em, że operator rozpatrzył zgłoszenie, a odpowiedź pisemną dostanę w najbliższym czasie.

Od tego smsa minął już tydzień a ja dalej nic nie wiem. Czy to jest prawidłowy sposób rozpatrywania reklamacji?

Pozdrawiam
 #984168  autor: forum_tg
 18 mar 2018, 11:22
Jeżeli posiada dowód nadania przesyłki to tak! problem nie od dziś znany: odpowiedzialność za dostarczenie przesyłki.
Jeżeli nie posiada potwierdzenia nadania przesyłki (numer listu przewozowego, numer przesyłki rejestrowanej ) to pisz skargę do UKE z żądaniem uznania reklamacji w związku z brakiem odpowiedzi przez Operatora w terminie 30 dni. SMS nie jest odpowiedzią.
 #990262  autor: forum_tg
 23 kwie 2018, 15:34
W jakim celu się męczyć? Przepisy są jednoznaczne, a brak odpowiedzi jest na plus dla Klienta w perspektywie odszkodowania