DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #914762  autor: SACZI
 08 mar 2017, 17:32
Moja Xperia Z3 Compact w poniedziałek jedzie 5 raz na naprawę gwarancyjną ...
Ile razy producent ma prawo taki sprzęt naprawiać?
Przecież to jakiś absurd, kupujesz tel za 2 kPLN, a on średnio co 5 m-cy jedzie do serwisu.
 #914765  autor: SACZI
 08 mar 2017, 18:00
Telefon kupiłem w Plusie z umową.
Sprzęt był już 4x w serwisie i nie wiem, czy teraz przysługuje mi prawo do rękojmi.
Po drugie, za 2 miesiące kończy mi się umowa, więc Plus zapewne będzie działał na zwłokę (a oni się lubują w utrudnianiu życia swoim Klientom), tym bardziej, że złożyłem wypowiedzenie umowy.
 #914766  autor: klimasz
 08 mar 2017, 18:04
Ale nie brałeś tego na działalność gospodarczą/firmę?
Bo jeżeli nie, to skierowałbym tam swój telefon, podparł czymś z tego poradnika i czekał, bo jak serwis nie może sobie poradzić, to może warto spróbować tego? Liczy się fakt zgłoszenia przez Ciebie, także nic nie ugrają przeciąganiem czegoś :) A to, że złożyłeś wypowiedzenie nie powinno mieć nic do tego :)

składasz reklamację jako rękojmię, piszesz, że prosisz o naprawę, bądź wymianę na nowy wolny od wad. Myślę, że warto spróbować, tylko nie można dać sobie wmówić, że może oni skierują na naprawę gwarancyjną ;)
 #914770  autor: SACZI
 08 mar 2017, 18:21
Tel jest na osobę prywatną.
Spróbuję wykorzystać rękojmię, ale nie naprawa, a wymiana na nowy taki sam lub nie gorszy.
Wątpię w efekt, ale spróbuję.
 #914776  autor: DerTolleMajor
 08 mar 2017, 19:44
Jak wyżej, reklamować na podstawie rękojmi i od razu żądać wymiany na nowy.

c35i; c45i; 3310; 6310i; t610; v360; gx17; k600i; n73; p1i; i900 omnia; c905; hero; v3; 9700; e52; 9780; 9800; F480; Nexus 4; One (M7); Moto G; iPhone SE; Xcover 3; s7 ---> S9 Plus + J5 (2017) + 9900
 #914781  autor: SACZI
 08 mar 2017, 20:50
A czy przypadkiem punkty Plusa nie sprzeciwiają się w przyjmowaniu reklamacji telfonó zakupionych w internecie?
 #914783  autor: Remington
 08 mar 2017, 21:00
Jeśli sprzedawcą jest Polkomtel, to salon firmowy będzie musiał przyjąć reklamację. Prywatny dealer - nie.

Przy pierwszej reklamacji, mają prawo naprawić, nawet mimo żądania wymiany lub odstąpienia od umowy. Jeśli masz czas, wstrzymaj się z reklamacją do ostatniej dekady kwietnia. Potem jest posiekany świętami (1 i 3 maja) tydzień, przez który masz szansę na to, że nie zmieszczą się w ustawowych 14 dniach ;)

Powodzenia, daj znać jak poszło.