• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #661982  autor: helganin
 15 wrz 2013, 14:40
Witam,
odebrałem dzisiaj telefon po naprawie, został mi wymieniony na nowy za 97zł :) i tu moje pytanie bo od teraz usługa bezpieczny telefon już nie działa dla mnie ale jak jest z gwarancją na telefon?
zadzwoniłem na infolinie i powiedzieli że jest producenta jak na nowy sprzęt, czy to prawda?

Usługi bezpieczny telefon nie mogę wyłączyć pewnie już?
Chociaż jak nadal płace to i tak się opłacało :)

 #661987  autor: user_delete34
 15 wrz 2013, 15:31
helganin, model? Co miałoby być naprawiane? Przyczyna uszkodzenia? Ciekawi mnie, na ile ta usługa sensowna. Ile płaciłeś dotąd miesięcznie za to?

 #661992  autor: helganin
 15 wrz 2013, 15:56
Usługa genialna :)
rozwaliłem po pijanemy tylni panel i padł głośniczek do rozmów w iPhone 4S
15zł miesięcznie i uważam że warto :)
teraz zastanawiam czy tel zostawić jak jest bez gwarancji, czy ma jednak tą gwarancje.
Widzę że sporo firm naprawia te telefony i to w normalnych cenach więc nawet jak gwarancji nie ma to zostawie chyba :)

 #662030  autor: user_delete34
 15 wrz 2013, 20:23
helganin pisze:15zł miesięcznie i uważam że warto :)
Warto w przypadku bardzo drogiego sprzętu (lub b. nieostrożnego użytkownika) i to o ile każda naprawa zamknie się w takiej kwocie. W przeciwnym wypadku w porównywalnej cenie może się okazać normalny serwis.

 #662035  autor: usiu128
 15 wrz 2013, 20:40
telefon nadal będzie na gwarancji producenta.

Pytanie tylko czy dostałeś nową fakturę z nową datą??

Bo jeśli nie to iphone ma 12mcy gwarancji producenta.