• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #463443  autor: Exilled
 05 mar 2011, 20:57
Witam. Nie dawno przydarzyła mi się nie miła sytuacja, mianowicie telefon został skradziony. Nie byłem jedyną osobą której ukradli, jednakże telefony zostały znalezione i oddane.
Jednak mam teraz problem z kartą sim.
Jestem związany umową z Erą mix, kiedyś "fun".
Oczywiście byłem u agenta w swoim mieście, wysłał mnie to głównej siedzimy Ery.
Koszt wraz z kartą sim, dojazdem itp wyniesie mnie ok 150zł.
Dlatego przyszła mi na myśl pewna rzecz, bym zerwał umowę z Erą, a więc zadzwoniłem do biura obsługi i zablokowałem swój numer,a także powiedzieli mi że jeżeli chciałbym zerwać umowę muszę zapłacić 300zł kary umownej ponieważ telefon mam już 1/2 okresu na którą brałem.
Jednak niedawno dostałem powiadomienie listem, że zgłoszono zagubienie/kradzież karty sim i numer jest zablokowany, a także że mam 7 dni od momentu powiadomienia na wykupienie duplikatu. Bo jeżeli tego nie zrobie to Era zrywa ze mną umowę, i będę zmuszony zapłacić karę umowną.

Dlatego chciałbym się zapytać Was czy nie wiecie jak to jest...
Czy będę musiał zapłacić karę umowną daną w regulaminie tam ok 650zł będzie, czy to 300zł jak powiedzieli mi w biurze obsługi?

Oczywiście przyjmuje, że to oni zrywają ze mną umowę ponieważ nie będę musiał pisać wtedy podania do nich, że to ja chce zerwać.

Proszę niezwłocznie o odpowiedź.
Pozdrawiam i dziękuję

 #495596  autor: ppp1ppp
 10 sie 2011, 14:56
kara jest naliczana proporcjonalnie do zakończenia umowy, jeśli jesteś w połowie umowy - to połowa kary będzie do zapłaty

 #507987  autor: przyssawka
 10 paź 2011, 17:47
Pewnie tyle ile powiedzieli Ci w biurze obsługi.