• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #454176  autor: Ralki
 19 sty 2011, 17:01
Witam wszystkich uzytkowników.
Zwracam sie z problem na tym forum, poniewaz widzialem tutaj tematy innych uzytkownikow i ich problemow z Orange. Mianowicie dzisaj zadzwonila do mnie rzekoma przedstawicielka Orange, oczywiscie przedstawila sie szybko i niezrozumiale, pytala czy dostalem list polecony odnośnie jakiejs kary. Nie mialem pojecia o co chodzi wiec zaczalem sie dopytywac. Dowiedzialem sie ze dostalem rzekomo kare ze czegoś nie zaplacilem po tym jak przekroczylem jakis limit za korzystanie z internetu( z internetu z telefonu nie korzystam, jedynie czasem sie lacze bo mam przycyski do tego w nieforunnym miejscu). Gdy zaczalem sie dopytywac "małoletnia" niby przedstawicielka Orange stwierdzila ze mowi mi juz po raz 3, i ze wogole jestem jakis "niekumaty" przy okazji urzadzajac z jakimis kolezankami chyba tez z Orange "podśmiechujki".
Ja do tej pory zadnego poleconego ani zadnej innej informacji oprocz owego "telefonu" nie otrzymalem. Dlatego tez nie wiem skad ta kata 100 zl, bo w koncu jakiekolwiek kary sa za niedotrzymanie warunkow umowy, a ja staram sie wszystko ze swojej strony dopelniac.
Czy orientuje sie ktos odnosnie kar jakie sa w ZEtafonie, mial podobny problem?
Licze na pomoc, pozdrawiam
Ralki
 #454179  autor: ProPozycja
 19 sty 2011, 17:16
Ralki pisze:Witam wszystkich uzytkowników.
Zwracam sie z problem na tym forum, poniewaz widzialem tutaj tematy innych uzytkownikow i ich problemow z Orange. Mianowicie dzisaj zadzwonila do mnie rzekoma przedstawicielka Orange, oczywiscie przedstawila sie szybko i niezrozumiale, pytala czy dostalem list polecony odnośnie jakiejs kary. Nie mialem pojecia o co chodzi wiec zaczalem sie dopytywac. Dowiedzialem sie ze dostalem rzekomo kare ze czegoś nie zaplacilem po tym jak przekroczylem jakis limit za korzystanie z internetu( z internetu z telefonu nie korzystam, jedynie czasem sie lacze bo mam przycyski do tego w nieforunnym miejscu). Gdy zaczalem sie dopytywac "małoletnia" niby przedstawicielka Orange stwierdzila ze mowi mi juz po raz 3, i ze wogole jestem jakis "niekumaty" przy okazji urzadzajac z jakimis kolezankami chyba tez z Orange "podśmiechujki".
Ja do tej pory zadnego poleconego ani zadnej innej informacji oprocz owego "telefonu" nie otrzymalem. Dlatego tez nie wiem skad ta kata 100 zl, bo w koncu jakiekolwiek kary sa za niedotrzymanie warunkow umowy, a ja staram sie wszystko ze swojej strony dopelniac.
Czy orientuje sie ktos odnosnie kar jakie sa w ZEtafonie, mial podobny problem?
Licze na pomoc, pozdrawiam
Ralki
Dzwoń pod *100

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #454180  autor: stanek39
 19 sty 2011, 17:16
a nie prościej zadzwonić sobie do BOK pod *100 (z telefonu Orange) lub 510 100 100 i dowiedzieć się o co chodzi.